Lähetetty: 21.11.2005 18:25
Joo vitonen tupaan vaan kun vauhtia on yli 45km/h... Joskus tulee kiihyteltyä niin että yköseltä suoraan vitoselle... 

kyllä työmatkaliikenne aikaan tossa Helsinkin Nurmijärvi välillä on sellainen kuhina, että ei siellä vitosella ajele. Tasaista nopeutta on vaikea ajaa kun porukka poukkoilee. vaikka ajaisi tasaista ylinopeutta ohitus kaistaa, niin sitten on edessä hitaita ohittajia tai takana joku mersu jolla on helvetillinen kiire ja se siellä vilkuttelee valoja, pakko välillä päästää kiireiset ohitse.Idän Ihme 1 kirjoitti:2500rpm ja vitosella jaksaa hyvin. Ja moottoriteilläkö niin paljon ruuhkaa ettei vitosta tarvita?Lada-Jussi kirjoitti:käytännössä siis saa ajaa koko ajan nelosella, kun ruuhkassa liikenne soutaa niin paljon että koko ajan saa kiihdytellä, tasaista matka-ajoa ei täällä ruuhkasuomessa ole edes (varsinkaan) moottoritiellä.foma kirjoitti:Kiihdytykset 80-110 km/h lähes poikeuksetta nelosella. Tasaisella viitoinen 85 nopeudessakin. Ylämäet nolosella tottakai. Eli pyrin pitämään kierrokset siin 2500...3500 normaaliajossa ja 3500-5000 kiihdytyksissä.
minkälaisen automaatin olet ladaan laittanut??pakoaukko kirjoitti:Onneks ei tarvi pohtia millä pykälällä ajelee kun automaatti hoitelee sen vaihtamispuolen.
Lienee menisi esim Argentasta, kun kerta Mirafiorinkin laatikoita laittavat...pressa kirjoitti:minkälaisen automaatin olet ladaan laittanut??pakoaukko kirjoitti:Onneks ei tarvi pohtia millä pykälällä ajelee kun automaatti hoitelee sen vaihtamispuolen.
kuinkahan liene kiihtyy tommosella laatikolla oleva lada? meinaan että syökö tehoja? ois tiete aika kova sana.pakoaukko kirjoitti:Onneks ei tarvi pohtia millä pykälällä ajelee kun automaatti hoitelee sen vaihtamispuolen.
Se automaattilaatikko on sitikassa.pressa kirjoitti:minkälaisen automaatin olet ladaan laittanut??pakoaukko kirjoitti:Onneks ei tarvi pohtia millä pykälällä ajelee kun automaatti hoitelee sen vaihtamispuolen.