Jopas loppu selkäkivut kuin seinään ja nyt pysyy jopa penkissä kiinni ja voi keskittyä siihen ajamiseen alituisen jännittämisen sijasta. Suosittelen kaikille jotka ovat v*ttuuntuneet meriheinäpenkkien päällä muljuamiseen

Mä en enää jaksas hakata päätä seinään sun ja sun mielipiteittes kanssa.Lada-Jussi kirjoitti:no Ladassa tuollainen räpellys ei ehkä näytä niin pahalta, mutta kerran näin jonkun entisen taxi-mersun W124 koppasen, johon oli kuljettajalle isketty joku recaron penkki, jonka värisävy sentään pikkusen yritti jäljitellä muuta sisustusta, mutta kyllä siitä aika rikkonaisen ja rumannäköinen kokonaisuus tulee.
Käyttömukavuuden kannalta Ladan orkkispenkki ei siis ilmeisesti paljon mersun penkille häviä, kun kumpaankin pitää penkki vaihtaa. Mutta ehkä kannattaa miettiä mitä muita mukavia autoja saa, joissa on hyvät penkit jo vakiona, eihän vanha Lada mikään käyttöauto ole.
jos nyt kuitenkin aikoo Ladaa käyttää käyttöautona, niin ehdottaisin, että kaikki penkit pitää vaihtaa samanlaisiin, näin tulee tyylikäs yhtenäinen ilme, ja säästäähän tuo tuninki sitten orkkispenkkejä tulevaa museorekisteröintiä varten.
Kiitän kuvistaBME316 kirjoitti:Tässä kiskoista huonolla kännykällä otettuja kuvia.
http://i265.photobucket.com/albums/ii22 ... 008004.jpg
http://i265.photobucket.com/albums/ii22 ... 008005.jpg
Ei ole ainakaan asennuksilla pilattu. Muistaakseni 5mm lattarautaa ja 4mm (45mm x 30mm) neliöpalkkia. Pultit M8 ja vastapuolella nylocit. Ladan omiin kiskoihin sovellettu. Taitaa kaikenlisäksi olla paremmin ratin kanssa linjassa kuin vakiopenkki. Kiskot menevät kuulemma vielä maalaukseen
No ei ole sitä pelkoa tämän auton kanssaaudiq kirjoitti:Tuuninki-lehdessä joskus kerrottiin, että jostain Saabista repeytyi Recarot irti, kun eivät kestäneet kiihdytyksessä syntyneitä G-voimia.
Oli kuulemma niin paljon potkua koneessa...
Luuletko että mä otan sun juttuja tosissaan? Esitimpä nyt vaan perusteluja miksi MINÄ tuunasin taas sitä ja tätäLada-Jussi kirjoitti:ei kannata laittaa tänne mitään projektipäiväkirjoja jos ei pysty ottaa kaikkea mahdollista palautetta vastaan.
kirjoituksen sävy oli niin agressiivisen oloinen, että sen voi käsittää miten tahansa, mutta kiva jos asia on näinJokari kirjoitti:Luuletko että mä otan sun juttuja tosissaan? Esitimpä nyt vaan perusteluja miksi MINÄ tuunasin taas sitä ja tätäLada-Jussi kirjoitti:ei kannata laittaa tänne mitään projektipäiväkirjoja jos ei pysty ottaa kaikkea mahdollista palautetta vastaan.
Sorry, jäi kriittiset paiseet laittamattaLada-Jussi kirjoitti:kirjoituksen sävy oli niin agressiivisen oloinen, että sen voi käsittää miten tahansa, mutta kiva jos asia on näinJokari kirjoitti:Luuletko että mä otan sun juttuja tosissaan? Esitimpä nyt vaan perusteluja miksi MINÄ tuunasin taas sitä ja tätäLada-Jussi kirjoitti:ei kannata laittaa tänne mitään projektipäiväkirjoja jos ei pysty ottaa kaikkea mahdollista palautetta vastaan.