YHT. 20 kpl entisiä Muita- ja lakkautettuja Liikenneasemia
Viimeksi muokannut Vanja-eno, 28.10.2014 4:56. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Eilen 3.4. oli Imatran uuden ABC liikennemyymälän avajaiset ja kun oli tässä nurkilla, niin tietysti otin töistä vapaata että pääsin avajaisiin bongaamaan sen tuoreeltaan. Hieno oli paikka. Samoissa tiloissa toimi joku sekatavara kauppa jossa oli jotain hienoja venäläisiä vastuksia myytävänä 2 euron hintaan. oli niin komeita, että piti pari ottaa, vaikka niitä varmaan uskalla mihinkään käyttää. Kaupan päälle sain vielä kiinassa tehtyjä venäläisiä lusikoita
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:Eilen 3.4. oli Imatran uuden ABC liikennemyymälän avajaiset ja kun oli tässä nurkilla, niin tietysti otin töistä vapaata että pääsin avajaisiin bongaamaan sen tuoreeltaan. Hieno oli paikka. Samoissa tiloissa toimi joku sekatavara kauppa jossa oli jotain hienoja venäläisiä vastuksia myytävänä 2 euron hintaan. oli niin komeita, että piti pari ottaa, vaikka niitä varmaan uskalla mihinkään käyttää. Kaupan päälle sain vielä kiinassa tehtyjä venäläisiä lusikoita
samassa pöydässä istuin koko päivän melkein, mutta juuri sillä hetkellä kun kuva on otettu olen varmaan ollut vessassa. ovella olin kyllä ensimmäisenä, mutta kuvaaja on ollut väärällä ovella. kakkujonossa mummot kiilas mut sinne sekaan, että en pienempänä näy niissäkään kuvissa. eekoon facebook sivun kuvissa näkyy mun takaraivo jonkun mummon takaa
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)