Foorumin taso II

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.

Foorumin taso II

vanha linja oli parempi
22
28%
nykylinja on hyvä
36
45%
moderointia pitää vielä lisätä
12
15%
ei vois vähempää kiinnostaa (EVVK)
10
13%

Ääniä yhteensä: 80

Lada-Jussi

Re: Foorumin taso II

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

AI kirjoitti:
pressa kirjoitti:kesäkuussa se episodi jonka jälkeen muokkaus-toiminto joiltain osioilta poistettiin.
Onkohan minulla ollut pää säkissä kesäkuussa kun ei ole hajuakaan mistä episodista on kysymys? Mutta 1.7. lähtien "Ladamainoksia ja lehtijuttuja" linkit omien sivujen osalta ovat olleet omien sivujeni päivityksissä, sieltä kun niitä pääsen jopa muokkaamaankin jos jotain menee v!tu!ksi tai tulee muutoksia. En kyllä yhtään tiedä onko niitä kukaan käynyt enää katsomassa...
mä olen toisinaan käynyt katsomassa, tosin helpommin tuli katsottua uudet kun ne oli täällä esillä, mutta ymmärrän kyllä miksi niitä ei tänne kannata kirjoittaa
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
PECTOPAH MECTA HOMEP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PECTOPAH MECTA HOMEP »

AI kirjoitti:
pressa kirjoitti:kesäkuussa se episodi jonka jälkeen muokkaus-toiminto joiltain osioilta poistettiin.
Onkohan minulla ollut pää säkissä kesäkuussa kun ei ole hajuakaan mistä episodista on kysymys? Mutta 1.7. lähtien "Ladamainoksia ja lehtijuttuja" linkit omien sivujen osalta ovat olleet omien sivujeni päivityksissä, sieltä kun niitä pääsen jopa muokkaamaankin jos jotain menee v!tu!ksi tai tulee muutoksia. En kyllä yhtään tiedä onko niitä kukaan käynyt enää katsomassa...
Ehkäpä se tapahtuma on ollut joillekin episodi ja jotkut (ml. minä) eivät ole kiinnittäneet asiaan mitään huomiota.
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Minä kerron mikä episoodi se oli.

Se liittyy minun 21044 NEITI 1700i Combin kesäkäynnistelyihin ja erikoisiin sähkövikoihin.

Hemmetillinen homma ja sähläys oli kun se piti saada tulille. Tuskissani ja kädet rasvassa kyselin vinkkejä. Hyviä tuli, mutta toiset olivat niin yleisellä autoelektronisella ylätasolla kulkevia, etten minä niitä ymmärtänyt. Tuskittelin ja yritin saada LadaRuuttaVinkkiä. En sitten saanut tai en ehken ymmärtänyt. Minä en ymmärrä autoelektroniikkaa yleensä, enkä ole siitä kiinnostunut vaan ainoastaan LadaAutoElektroniikasta. Minulla ei muita vekottimia ole (paitsi UAZ Komandirsky).

No, siinä sitten tuli vähän sanailua ja lopulta minua alettiin opettaa tai paremminkin lukemaan minulle eräällä tavalla lakia. Ja se kun ei passaa ei sitten millään. LakiLukea en enää lue ja LakiniLuen itse. Siellä kommentointi meni sitten vähän vielä henkilökohtaiselle tasolle ja sitä on parempi minun kanssani välttää. Sitä en tällaisilla voorumeilla siedä yhtään tai siedän LataVelloksilta melko paljon, kunhan olemme ensin tavanneet ja vähän tutustuilleet.

Minä Vhittuunnuin rasvanäppeineni tosissani. Poistin kyselyni ja päätin hoitaa asiani muuten. Siitä syttyi sota, jossa pidin puoleni tapani mukaan. Minua ei enää kiinnostanut kertoa sitten yhtään siitä, mikä siinä Rakkaassa NEITI -vekottimessa oli vika eikä siitä, miten sen korjasin. Enkä kerro vieläkään muille kun tutuilleni. Mutta hyvin se raatoi yli 5000km VenäjänMaata tuossa heinäkuussa. Nyt se raukka on kansi ja venttiili remontissa.

Ja tämä episodi siis oli minun ja muutaman muun välinen. Myös Moderointi osallistui siihen poistamalla Kokemuksia osastosta muokkauksen ja muutaman minua vastaan suunnatun äänestyksen kuten: "Pitäisikö Pöyhösen kirjoitusoikeutta rajoittaa."

Sanailla voidaan tiukasti ja kovaa, mutta pelin pitää olla edes vähän rehellistä. Mitään henk.koht. huomautuksia en siedä kuten: "Ottaisit vähemmän kaljaa niin alkaisit välillä ymmärtää ja tajuta." Tätä osastoa tullaa kertomaan kasvotusten.

Huumori saa olla kovaa ja rasvaistakin, mutta törkeydet on pidettävä poissa. Myös viittaukset henk.koht. ominaisuuksiin tai älykkyyteen tai mihinkään tuollaiseen täytyy pitää kirjoitusten ulkopuolella, jos ei olla sellaisia tuttavia, että näiden tuttavien välit sellaisiin soveltuvat.

Kuten tuolla laitoin: Kukaan ei hitsi! Ei varsinkaan RuotsalaistaVittuilua (Jon Skiftesvik: Katsastus tai Viltteri ja Mallu).
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
PECTOPAH MECTA HOMEP
Viesti:

Oisko sulake ollut palanut? Kaverin 1700i poltti niitä muutaman päivässä.
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

Sulakkeen palaminen ei varsinaisesti koskaan mikään vika vaan pelkkä oire siitä, että jossain on oikosulku -jolloin esim. lamppukaan ei pala. :idea:
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
PöyhöinKuusaalt

HeiHei! Tämä on Voorumin taso II -aihepiiri! Sulakkeet hemmettiin muualta kuin omasta Piästä. :twisted:
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
PECTOPAH MECTA HOMEP
Viesti:

Pakko palata aiheeseen. Kaveri laittoi sulakkeiden tilalle rautanauloja, kun ne paloivat. Lopulta syttyi peräkoukku tuleen, tai siis se koukun johtosarja. Sen kun sitten vaihtoi uuteen niin loppui sulakkeiden polttokin ja ne rautanaulat pystyi vaihtamaan taas sulakkeisiin.
PöyhöinKuusaalt

Nostavatko RautaNaulat voorumin tasoa II vai laskevatko ne sitä? Ovatko kenties Neutreja? Kannattaisi aina tuollaisiin kommentteihin laitella ihan omat otsakkeet esim. tuonne Kokemuksia osastoon otsikon: Kokemuksia sulakkeista alle. Mennee muuten ihan älyttömyyksiin.

Nämä ketjut menevät hölmöiksi jos kommentoidaan vaan viimeisen kirjotuksen jotakin osiota, eikä yhtään katsella otsikkoa. Vähän viitseliäisyyttä pyydän.

Juuri tuollainen pikkupalan kommentointi otsikon vierestä Laskee Voorumin Tasoa II. En minäkään moista aina osaa välttää, mutta kova on yritys.

Siis rautanaulasulakkeet SulakeKokemuksiin kiitos!
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
PECTOPAH MECTA HOMEP
Viesti:

Onko tuo niin tarkkaa? Voithan sinä poistaa nuo sulakejutut jos olet kerran sellainen foorumin valvoja. Hyvä taso täällä minusta edelleenkin on, ei ehkä niin hyvä kuin ennen tänne liittymistäni mutta parempaa keskitasoa kuitenkin.
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

^Kyllä se tason lasku on alkanut jo aikaisemmin.
.
PöyhöinKuusaalt

Milläs minä ne sinun rautanaulasi irti revin? Ei ole tälle Voorumille sopivia TunarointiKaluja. :lol:
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
PECTOPAH MECTA HOMEP
Viesti:

Kyllähän tuollainen puritanisti tunarointikalut ansaitsisi. Ei olisi Jussillakaan sen jälkeen kuin kuusi viestiä.
PöyhöinKuusaalt

No, hommaa ne minulle. Kyllä kelpaa. Yhteyttä vaan pressaan tai LataKerhon Hallitukseen. Eiköhän se sinulta onnistu. Sitten alkaa Voorumin taso II heitellä laidasta laitaan.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
audiq

Viesti Kirjoittaja audiq »

veli alexeille pisteet! Kuva
Järkevä ja hyvin perusteltu päätös.
Kuva
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

Samat asiat jauhettiin myös jo kertaalleen vuosi sitten jossain toisessa ketjussa.

Tämän "Foorumin tason" voisi puolestani yhtälailla lyödä lukkoon. Siitä jeesustelu on samaa kuin valittaminen miksi "Pravdassa ei ole mitään mielenkiintoista".
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Vastaa Viestiin