Sivu 21/56
Lähetetty: 31.10.2005 22:30
Kirjoittaja pressa
eli tekemälläni modiksella saadaan penkin etureunaa ylöspäin jolloin se tukee paremmin reittä kun penkki silla etäisyydellä että rattia on mukava käännellä
mutta jos sinun ongelma selkänojassa niin siihen ei tuo auta
eli selkäsi on väärän lainen koska selkänojahan on lada-insinöörien tuotos eikä voi olla huono
Lähetetty: 31.10.2005 22:33
Kirjoittaja Jokari
Tainnu olla neukkuinzinjöörit tuhannen tuiskeessa kun on penkkiä suunnitelleet

Lähetetty: 31.10.2005 22:34
Kirjoittaja pressa
no itselläni on sitten vain sellainen selkä että on noihin penkkeihin sopinut
Lähetetty: 31.10.2005 22:39
Kirjoittaja Jokari
pressa kirjoitti:no itselläni on sitten vain sellainen selkä että on noihin penkkeihin sopinut
Näihän se on nähtävä...noh täytyy koittaa kestää

Lähetetty: 31.10.2005 22:46
Kirjoittaja Kimmo86
Voihan tonne selkänojaan laittaa jotain lisätäytettä, mikäli verhoilu vaan lähtee kohtuullisella vaivalla irti.

Tai sitten hommaat jotkut irtopäälliset ja laitat täytettä niitten alle.
Lähetetty: 1.11.2005 10:50
Kirjoittaja Team perseauki racing
kyllä nuo 2105 sen penkit on hirveet istua itekkin sain selkäni kipeeks... vähn aikaa oli kuppi penkki mutta ei ollut mielestäni kovin käytännöllinen mutta hyvä oli istua... ja sen jälkeen oli hetken ne saabin enkkejä muistuttavat jakkarat ai että oli mukavat mutta verhoilut oli päässy repshataan eli vaihoin ne 2107:kan korkee selkänojasiin penkkeihin
Lähetetty: 1.11.2005 20:53
Kirjoittaja Misha
Noi penkit on kyllä huonot. Eipä ne kaupunkiajossa haitaa lyhyillä matkoilla, mutta kävin just Loimaalla ja nyt on selkä ja hartiat jukran kipeet.
Lada pelitty kyllä hyvin.
Lähetetty: 1.11.2005 23:25
Kirjoittaja meedio74
Kumma kyllä itselleni ladan penkit sopivat paremmin kuin esimerkiksi -97 passatin penkit, joissa ei vääntelemättä istunut parin tunnin reissua. Viime kesänä pisin yhtämittainen matka oli Oulusta Rovaniemen kautta Kilpisjärvelle eli n. 650km matka ja jaksoi ainakin penkin puolesta ajella.
Lähetetty: 2.11.2005 8:35
Kirjoittaja pressa
Misha kirjoitti:Noi penkit on kyllä huonot. Eipä ne kaupunkiajossa haitaa lyhyillä matkoilla, mutta kävin just Loimaalla ja nyt on selkä ja hartiat jukran kipeet.
itse kun täältä seinäjoelta ajan yhdellä istumalla helsinkiin niin onko se pitkä matka??
loimaalla en muista käyneeni
mutta penkit on hyvät alkuperäiset
Lähetetty: 2.11.2005 16:39
Kirjoittaja Jokari
Huomasin että kun radion vääntää päälle, niin menee keskittyminen vähän toisaalle ja ei niin herkästi huomaa tota penkkiä
Ajelin just 30 km koulusta kotio jokapaikassa kierrellen ja kaarrellen...on yläselkä aika makeen tuntunen

Lähetetty: 3.11.2005 19:31
Kirjoittaja Jokari
No nyt on sitte talvirenkaat alla Latassa. Muuttu kärrin käytös ihan positiiviseen suuntaan, kun ei oo enää edessä pyörimässä niitä venäläisiä alkuperäisnakkeja. Lisäksi tuo paksiin heitetty 50 kg hiekkasäkki tasoitti menoa huomattavasti, nyt on perä on suurinpiirtein normiladan tasolla eikä 5 cm korkeemmalla. Joten ei noissa farkun takajousissa mitään positiivista ole, ainakaan sedanin alla
Samalla tuli testattua todella huonoja renkaita ladan eturenkaina, nimittäin noita markulta ilmatteeksi saatuja Hakkis 9:jä. Ohan niissä hyvin nastoja, pintaa sekä komiat vanteet...mutta mutta käytös noilla on hengenvaarallista.
Rattia sai vääntää neljänneskierroksen jotta auto ohjautuisi jonnekkin.
Kaikkein paras oli kuitenkin kun tulin motarin ramppia ylös tommosella 50 nopeudella. Aloin kääntää jyrkempään ja jyrkempään, mutta lada ei ohjautunut juuri ollenkaan, muutakuin suoraan ojaa kohti
No tulipahan testattua niitäkin, saavat pysyä edelleen tallin nurkassa

Lähetetty: 3.11.2005 20:40
Kirjoittaja Nonnis
Mullakin talvitossut (yhen talven ajetut kleberit) poisti puoltamisvaivan
Kyl ne jäykemmät takajouset on kova sana vaunun vedossa. Meno rauhottuu.
Ja jos yhtään Jokaria lohduttaa, niin kyllä määkin viime viikon sohjossa menin kylkimyyryä Kaanialla Lempäälän ramppia

Lähetetty: 4.11.2005 22:35
Kirjoittaja Jokari
Lada on vieny tälläkin viikolla luotettavasti kouluun ja ties minne. Ja noilla talvirenkailla on todella mukava ajaa, tosi hyvä tuntuma noissa edessä olevissa Dunlopeissa joista on nastat nypitty.
Kilometrejä on kertynyt lokakuun alusta noin 900, mun ajamana noin 550-600.
Oon tässä nyt pari päivää harjotellu välikaasun käyttöä tuon käkäilevän kakkosen takia. Kunnon välikaasulla menee kakkonen erittäin hyvin tupaan, kuin kuuma veitti voihin. Eipä tota nyt joka risteyksessä voi soveltaa mutta aika usein kuitenkin

Lähetetty: 5.11.2005 11:27
Kirjoittaja destor
Niinpä, tosimieshän ajaa sitten välikaasulla niin ei tarvitse puuttua tuohon ongelmaan ollenkaan. Neuvostolainen viisaus taitaa olla tämä ihmisen sopeutuminen koneeseen, toisin kuin nykypäivän ihmisläheiset koneet.

Lähetetty: 5.11.2005 13:25
Kirjoittaja Nonnis
destor kirjoitti:Niinpä, tosimieshän ajaa sitten välikaasulla niin ei tarvitse puuttua tuohon ongelmaan ollenkaan. Neuvostolainen viisaus taitaa olla tämä ihmisen sopeutuminen koneeseen, toisin kuin nykypäivän ihmisläheiset koneet.

Kyllä sitä mieluummin käyttää välikaasua kuin vaihtaa vaihdelaatikon
