1700i -97 & 1500S -90
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Re: 1700i -97 & 1500S -90
Pitäisi aina säilyttää ne alkuperäiset osat. Niin, että ne seuraavat autoa.
Esim. tähän mä vaihdoin mittaristoon huonommat kuoret, kun rakensin siihen lambda-mittarin.
Alkuperäinen on edelleen tallessa ja hyvässä kunnossa.
Vaikka romuttamoonhan noista suurin osa menee, niin silti ainakin itse teen sen, mitä helposti voin, että auto olisi jatkossakin mahdollista laittaa alkuperäiseen varustukseensa.
Esim. tähän mä vaihdoin mittaristoon huonommat kuoret, kun rakensin siihen lambda-mittarin.
Alkuperäinen on edelleen tallessa ja hyvässä kunnossa.
Vaikka romuttamoonhan noista suurin osa menee, niin silti ainakin itse teen sen, mitä helposti voin, että auto olisi jatkossakin mahdollista laittaa alkuperäiseen varustukseensa.
Re: 1700i -97 & 1500S -90
No eipä tässäkään ole tuhottu mitään
Vanha suomijakkara ja ne alkuperäiset nollavitosen penkitkin on tallessa, jälkimmäiset todennäköisesti kuitenkin menevät jossain vaiheessa kaatopaikalle, niitä kun ei juuri kukaan huoli edes ilmaiseksi
Kiskot nappasin vanhasta ja kierosta nollaseiskan penkistä ja niinkuin jokainen voi silmillään havaita, kiskot on kiinni vakiokiinnityspisteissä ja kehikko väsätty niiden päälle. Näin oli helpoin tehdä...


Kiskot nappasin vanhasta ja kierosta nollaseiskan penkistä ja niinkuin jokainen voi silmillään havaita, kiskot on kiinni vakiokiinnityspisteissä ja kehikko väsätty niiden päälle. Näin oli helpoin tehdä...

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Re: 1700i -97 & 1500S -90
Joo, en mä sitä arvostellutkaan vaan yleensä, että esim. miten pussihousuminä tuunaa silti säilyttäen mahdollisuuden alkuperäisyyteen.Jokari kirjoitti:No eipä tässäkään ole tuhottu mitään![]()
Ja mä kanssa hylkäsin romukuormaan Derbyn alkuperäiset penkit. Siinä tosin on tuuninkina vaan eri väriset ja parempaa kangasta olevat, kun ne alkuperäiset.
Re: 1700i -97 & 1500S -90
Tuli taas vähän näpelöityä latukkaa, kun ei se muuten tunnu toimivan.
Ensiksi löröttelin peräöljyt pois, niillä alkoikin jo olla 30 tkm täynnä. Täyttö uusilla öljyillä ja sekaan heitin piruuttani STP:n vaihteisto/perän lisäaineen. Nyt ajossa kuuluva perän jollotus muuttui vähän matalammaksi jyrinäksi. Sama vaikutus taitaa olla perään tungetuilla banaaneilla tai kaurapuurolla
Josko se ens kesänä jo hajoais kun viime kesänä sain sen jo jurisemaan.
Sit seuraavaksi roikkuvan ja kolisevan takapöntön kimppuun. Toinen kannakekumi oli lipsahtanut paikoiltaan joten se kiinni. Tosi laadukkaita nämä ryssäläiset kannakekumitkin, alta puolessa vuodessa aivan haperoita.
Ja sit se kolina. Takapönttö kolisti paksin pohjaan, kun se on sen verran lähelle sitä rakennettu. Väliaikaisratkaisuksi pari vanhaa hanskaa pöntön ja kontin väliin, toimii
Sitten kiristelin käsijarruvaijeria kun kahva tuntui nousevan kattoon saakka. Samalla loin silmäyksen kytkimen työsylinterin säätöön, sitä ei olekkaan kytkinrempan (10 tkm sitten) säädelty.
No tietysti työsylkkä ihan jarrunesteestä märkänä ja kytkinnestesäiliö melkein tyhjänä.
No ei siinä muuta kuin lientä säiliöön ja työsylkän vapaaliikkeestä vähän pois. Vuotakoot vaan, ei ole toistaiseksi mitään ihmeitä ollut kytkimen toiminnassa.
Nyt tietysti huomenna poljin lattiassa kun näin erehtyy sanomaan...
Öljyä tuntuu nykyisin häviävän ihan käsittämätöntä vauhtia. Vasta 1500 km öljynvaihdon jälkeen tikussa on enää 1/3 jäljellä. Koneen takapää on jonkin verran märkänä ja niin se on aina ollutkin, mut jos se jostain vuotaisi, niin tollainen öljymäärä jo kyllä näkyisi auton allakin. Mutta kun ei näy.
Ja sit viimeiseksi kesärenkaat alle ja huoltsikalla paineet kohdilleen. Nyt vaan rupesi puoltamaan oikealle. Täytyy kai koittaa vaihtaa etuset ristiin tai taka- ja eturenkaat päittäin.
V*ttu näiden kanssa taas
Ensiksi löröttelin peräöljyt pois, niillä alkoikin jo olla 30 tkm täynnä. Täyttö uusilla öljyillä ja sekaan heitin piruuttani STP:n vaihteisto/perän lisäaineen. Nyt ajossa kuuluva perän jollotus muuttui vähän matalammaksi jyrinäksi. Sama vaikutus taitaa olla perään tungetuilla banaaneilla tai kaurapuurolla


Sit seuraavaksi roikkuvan ja kolisevan takapöntön kimppuun. Toinen kannakekumi oli lipsahtanut paikoiltaan joten se kiinni. Tosi laadukkaita nämä ryssäläiset kannakekumitkin, alta puolessa vuodessa aivan haperoita.
Ja sit se kolina. Takapönttö kolisti paksin pohjaan, kun se on sen verran lähelle sitä rakennettu. Väliaikaisratkaisuksi pari vanhaa hanskaa pöntön ja kontin väliin, toimii

Sitten kiristelin käsijarruvaijeria kun kahva tuntui nousevan kattoon saakka. Samalla loin silmäyksen kytkimen työsylinterin säätöön, sitä ei olekkaan kytkinrempan (10 tkm sitten) säädelty.
No tietysti työsylkkä ihan jarrunesteestä märkänä ja kytkinnestesäiliö melkein tyhjänä.
No ei siinä muuta kuin lientä säiliöön ja työsylkän vapaaliikkeestä vähän pois. Vuotakoot vaan, ei ole toistaiseksi mitään ihmeitä ollut kytkimen toiminnassa.
Nyt tietysti huomenna poljin lattiassa kun näin erehtyy sanomaan...
Öljyä tuntuu nykyisin häviävän ihan käsittämätöntä vauhtia. Vasta 1500 km öljynvaihdon jälkeen tikussa on enää 1/3 jäljellä. Koneen takapää on jonkin verran märkänä ja niin se on aina ollutkin, mut jos se jostain vuotaisi, niin tollainen öljymäärä jo kyllä näkyisi auton allakin. Mutta kun ei näy.
Ja sit viimeiseksi kesärenkaat alle ja huoltsikalla paineet kohdilleen. Nyt vaan rupesi puoltamaan oikealle. Täytyy kai koittaa vaihtaa etuset ristiin tai taka- ja eturenkaat päittäin.
V*ttu näiden kanssa taas

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: 1700i -97 & 1500S -90
Niinhän se on. Heti kun teet jonkin pienenkin muutoksen, niin siitä tuleekin iso. Saisipa ajaa samoilla kumeilla läpi vuoden niin ne saisi varmaan toimimaan mukavasti. Saa nähdä miten minun EuroMasterit toimii Melbereillä kun ne huomenna alle laittelen. Ja nyt meinaan säätää paineet Latan omalla mittarilla ja käsipumpulla 

Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Re: 1700i -97 & 1500S -90
Mä en enää viitti, helvetinmoinen hikihän siinä vaan tulee ja mittarikin näyttää joka kerta eri lukemia, mitä enemmän mittaria painat, sen isompi paine mukaPöyhöinKuusaalt kirjoitti:Ja nyt meinaan säätää paineet Latan omalla mittarilla ja käsipumpulla


- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
- PöyhöinKuusaalt
- Viestit: 7252
- Liittynyt: 12.3.2007 0:05
- Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala
Re: 1700i -97 & 1500S -90
Minullehan ne tekivät melkoisen tempun ne huoltsikan mittarit. Ehken joku on lukaissut niistä tuolta IIZIn Kuusaan reissuosiosta. Huoltsin mittarit näytteli aivan mitä niitä huvitti, eivätkä ne soineet toisen huoltsin tuloksien kanssa mitenkään yhteen. Kolmas huoltsi sitten vasta vahvisti sen toisen mittauksen oikeellisuuden.
Ja huomenna on täällä vielä kaunis ilma patsastella pihalla. Pumppailla vähän luttakumia. Poltella tupakkia ja hörppiä kahvetta. Morjetella siinä sivussa kiinnostuneille ja ihmetteleville naapureille. Niin ja tietenkin potkiskella naapureiden kanssa renkaita

Ja huomenna on täällä vielä kaunis ilma patsastella pihalla. Pumppailla vähän luttakumia. Poltella tupakkia ja hörppiä kahvetta. Morjetella siinä sivussa kiinnostuneille ja ihmetteleville naapureille. Niin ja tietenkin potkiskella naapureiden kanssa renkaita



Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Mis Min Lapain?
Re: 1700i -97 & 1500S -90
Noniin tänään sain viimeinkin aikaiseksi rakennella tuplavakaajan keulille. Vakaajat kiinni toisiinsa hydrauliputken kiinnikkeillä ja eikun laatokkaan kiinni. Ylimmäisen reiän tein väljäksi täältä saatujen ohjeiden mukaan eli ylävakaajan pitäisi päästä liikkumaan kohtuu hyvin.
Aika linttaan sai hakata ne runkoaisojen alla törröttävät pellit että sai ylimmäisen vakaajan mahtumaan, mutta sitä se tuningi on.
Lopputulos on kuitenkin asiallinen. Nyt keula on tosi jäykkä eikä ulkokurvin etupyörä tunnu kaatuvan alle. Muutenkin kallistelu on huomattavasti vähäisempää kuin ennen.
Suosittelen kaikille jotka haluaa vähän parannella latan alustaa. Kustannuksia tuli n. 10€ eli halpaa hupia
Aika linttaan sai hakata ne runkoaisojen alla törröttävät pellit että sai ylimmäisen vakaajan mahtumaan, mutta sitä se tuningi on.
Lopputulos on kuitenkin asiallinen. Nyt keula on tosi jäykkä eikä ulkokurvin etupyörä tunnu kaatuvan alle. Muutenkin kallistelu on huomattavasti vähäisempää kuin ennen.
Suosittelen kaikille jotka haluaa vähän parannella latan alustaa. Kustannuksia tuli n. 10€ eli halpaa hupia

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Re: 1700i -97 & 1500S -90
Eilen näpertelin Laatokkaan uuden jännitteensäätimen ja laturin hihnan kun se oli taas ruvennut ulvahtelemaan. Vanhoilla hihnapyörillä tota remmiä saa vaihdella melko tiuhaan. Turhaan tiukalle ei sitä viiti vetää vaan sitten kun se rupeaa suht löysänä luistamaan niin uutta tilalle. Melkein milli oli hävinnyt hihnan olkapäistä eli ei se juuri pidä enää.
Nyt lataus näyttää olevan vähän tasaisempaa eikä seilaa enää niin paljoa kuin ennen. Latausjännite on edelleen korkeahko, n. 14,8 V, mutta onpahan ainakin kirkkaat valot eikä varmasti pääse akku alivarautumaan...
Laturin laakerit oli melko väljiä, ainakin hihnapään laakeri, mut kun se ei vielä äännä eikä mitään niin pyörikööt siellä vielä.
Lopuksi rassailin vielä noiden ihme tarvikepeilien tilalle nollaseiskan peilit, kiitos vaan mikko853:selle. Kyllä rupes näkymään vähän eri tavalla.
Nyt lataus näyttää olevan vähän tasaisempaa eikä seilaa enää niin paljoa kuin ennen. Latausjännite on edelleen korkeahko, n. 14,8 V, mutta onpahan ainakin kirkkaat valot eikä varmasti pääse akku alivarautumaan...
Laturin laakerit oli melko väljiä, ainakin hihnapään laakeri, mut kun se ei vielä äännä eikä mitään niin pyörikööt siellä vielä.
Lopuksi rassailin vielä noiden ihme tarvikepeilien tilalle nollaseiskan peilit, kiitos vaan mikko853:selle. Kyllä rupes näkymään vähän eri tavalla.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Re: 1700i -97 & 1500S -90
No olipa taas melkoinen ilta.
Päätin päräyttää ohi mennessä hiekkakentälle hieman leikkimään tuhatviissataa ässällä. No ei muutakuin ykkösellä vähän hanaa ja kakkosta tupaan.
Meni muutama sekunti ennenkuin hiffasin että silmäkulmassa kiiluva valo ei ole bensavalo vaan öljyvalo. Kierrokset tyhjäkäynnille ja ihan kevyttä kaasuttelua. Eipä valo sammunut joten koneet sammuksiin.
Muutama starttaus ja valo senkun loimottaa. Kokeilin vielä pariin otteeseen mut sama tulos.
Soitin sitten hädissäni Maralle joka päräyttikin kohta paikalle ihmettelemään
Just kun nappis saapui paikalle niin koitin vielä käynnistää. Valo loimotti vieläkin mut kun hieman taas painoin kaasua, niin valo sammahti.
Siinä sitten ihmeteltiin missä vika olis voinut olla. Ken tietää oliko öljynpaineen anturissa joku häiriö vai pääsikö pumppu hörppäämään tyhjiä. Koneen ääni ei kyllä mun mielestä muuttunut missään vaiheessa, eli voipi olla joku sähköinen härö hyvinkin.
Jokatapauksessa ehdin jo taas kiroamaan ryssän romut alimpaan helevettiin jälleen kerran
Lopuksi vielä vedin hieman rallintynkää noin huipputehon kierroksilla, mut en saanut enää valoa palamaan.
Eli ralli jatkukoon taas, niinkauan kuin hajoaa
Päätin päräyttää ohi mennessä hiekkakentälle hieman leikkimään tuhatviissataa ässällä. No ei muutakuin ykkösellä vähän hanaa ja kakkosta tupaan.
Meni muutama sekunti ennenkuin hiffasin että silmäkulmassa kiiluva valo ei ole bensavalo vaan öljyvalo. Kierrokset tyhjäkäynnille ja ihan kevyttä kaasuttelua. Eipä valo sammunut joten koneet sammuksiin.
Muutama starttaus ja valo senkun loimottaa. Kokeilin vielä pariin otteeseen mut sama tulos.
Soitin sitten hädissäni Maralle joka päräyttikin kohta paikalle ihmettelemään

Siinä sitten ihmeteltiin missä vika olis voinut olla. Ken tietää oliko öljynpaineen anturissa joku häiriö vai pääsikö pumppu hörppäämään tyhjiä. Koneen ääni ei kyllä mun mielestä muuttunut missään vaiheessa, eli voipi olla joku sähköinen härö hyvinkin.
Jokatapauksessa ehdin jo taas kiroamaan ryssän romut alimpaan helevettiin jälleen kerran

Lopuksi vielä vedin hieman rallintynkää noin huipputehon kierroksilla, mut en saanut enää valoa palamaan.
Eli ralli jatkukoon taas, niinkauan kuin hajoaa

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Re: 1700i -97 & 1500S -90
Tuli otettua ruutta ajoon ja nykäisin Weeber-Laappanaan talliin.
Muutama sata kilsa taas suditeltu ja hienosti pelaa. Kottero täytyy leimata tämän kuun 27. mennessä, joten ensi viikolla päästölapun haku ja sitten sitä melkein voikin lähteä ryöstettäväksi konttorille
Tänään keskityin ruutan kammottavan mataksi kauhtuneisiin kattoon ja takapaksin kanteen. Muu autohan kiiltää kuin sian p*llu, mut noi osat on olleet järkyttävän näköiset ostosta asti.
Ekaks hierontaa Autoglymin Paint Renovatorilla ja Wurthin myllykoneella, kiitos vaan Maralle lainasta.
Pari kierrosta Glymiä ristiin ja pintahan on kiiltävä mut aivan täynnä hiomajälkiä
taas Maralta lainaan Fareclan G10:ä, eli viimeistelyhiontamömmöä. Tällä kun veti kierroksen, niin kyllä tuli hyvä.
Lopuksi vielä pintaan Motipin halppisvahaa ja näin on taas ruutta lähes kuin uusi
Muutama sata kilsa taas suditeltu ja hienosti pelaa. Kottero täytyy leimata tämän kuun 27. mennessä, joten ensi viikolla päästölapun haku ja sitten sitä melkein voikin lähteä ryöstettäväksi konttorille

Tänään keskityin ruutan kammottavan mataksi kauhtuneisiin kattoon ja takapaksin kanteen. Muu autohan kiiltää kuin sian p*llu, mut noi osat on olleet järkyttävän näköiset ostosta asti.
Ekaks hierontaa Autoglymin Paint Renovatorilla ja Wurthin myllykoneella, kiitos vaan Maralle lainasta.
Pari kierrosta Glymiä ristiin ja pintahan on kiiltävä mut aivan täynnä hiomajälkiä

Lopuksi vielä pintaan Motipin halppisvahaa ja näin on taas ruutta lähes kuin uusi

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Re: 1700i -97 & 1500S -90
....Ei ne selkäkivut istumalla tokene.Kävelyä ainakin 8000 askelta tai 5km päivittäin,myös uinti on hyväJokari kirjoitti:Dodiin eilen tuli äherrettyä tunti jos toinenkin tallilla ja lopputulos näyttää tältä:
Jopas loppu selkäkivut kuin seinään ja nyt pysyy jopa penkissä kiinni ja voi keskittyä siihen ajamiseen alituisen jännittämisen sijasta. Suosittelen kaikille jotka ovat v*ttuuntuneet meriheinäpenkkien päällä muljuamiseenKyllä sakemanni osaa penkkejä tehdä...
Re: 1700i -97 & 1500S -90
Noniin käytin eilen ruutan Euromasterilla kulmien säädössä, kun oli soppeli tarjous eli mittaus 20€ + työt päälle.
Nuori jantteri ihan tohkeissaan kun aukaisin oven nosturille ajettuani "Helvetin hieno lada. On tosi komee. Mist oot tällasen löytäny"
Siinä sitten väänneltiin casteria ja camberia hieman kohdilleen, ei ihan optimiarvoihin saatu, mut riittävän tarkasti kuitenkin. Ohuita säätölevyjä olis pitäny olla, nyt oli vain 2-3 mm prikkoja eli karkea säätö.
Sit vielä auraus kuntoon. Säädin itte aiemmin karkean säädön harjanvarren kanssa silmämääräsesti ja ei heittänyt kuin 20' per puoli
Tosi asiallinen kaveri säätämässä, mukava nähdä viimein joku asentaja jota selkeesti kiinnostaa työnsä eikä ota nokkiinsa kun asiakas hiukan neuvoo mitä tehdään että saadaan kulmat kohdilleen.
Nyt voinee kai julistaa päättyneeksi ruutan ohjausongelmien kanssa tappelun, nyt alkaa olla ihan normiladaa ajettavuus.
En suosittele kuitenkaan niihin kanttareihin törmäilyä, hermot ja rahat on kyllä palanut korjatessa.
Nuori jantteri ihan tohkeissaan kun aukaisin oven nosturille ajettuani "Helvetin hieno lada. On tosi komee. Mist oot tällasen löytäny"

Siinä sitten väänneltiin casteria ja camberia hieman kohdilleen, ei ihan optimiarvoihin saatu, mut riittävän tarkasti kuitenkin. Ohuita säätölevyjä olis pitäny olla, nyt oli vain 2-3 mm prikkoja eli karkea säätö.
Sit vielä auraus kuntoon. Säädin itte aiemmin karkean säädön harjanvarren kanssa silmämääräsesti ja ei heittänyt kuin 20' per puoli

Tosi asiallinen kaveri säätämässä, mukava nähdä viimein joku asentaja jota selkeesti kiinnostaa työnsä eikä ota nokkiinsa kun asiakas hiukan neuvoo mitä tehdään että saadaan kulmat kohdilleen.
Nyt voinee kai julistaa päättyneeksi ruutan ohjausongelmien kanssa tappelun, nyt alkaa olla ihan normiladaa ajettavuus.
En suosittele kuitenkaan niihin kanttareihin törmäilyä, hermot ja rahat on kyllä palanut korjatessa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Re: 1700i -97 & 1500S -90
No nyt rupesi ruutta temppuilemaan, olenkin jo odottanut milloin se alkaa koska ei nämä laitteet toimi ikinä.
Aamulla normikäynnistys; eipäs kun pyöritetään liki 2 kertaa kauemmin kuin normisti, vähän yskähteli välillä ja hieman hontelosti jäi käymään.
Aattelin että varmaan joku kostean ilman aiheuttama juttu, mutta ei. Työpaikan pihalla taas 8h seisottuaan lämpimässä auringonpaisteessa sama juttu, nyt tosin jäi käymään paremmin.
En todellakaan tiedä mistä johtuu, kun teki tuon aivan kuin tyhjästä. Saas nähdä jatkuuko huomenna.
Jos jatkuu niin kaasaripeli alle samantien, yhtään ei ole varaa leikkiä lähteekö vai ei.
Muutenkin jotain hämärää ko. laitteessa on, välillä tuntuu ettei meinaa vastata kaasuun kunnolla ja joskus kaasu tuntuu seilaavan ihan ihmeellisesti
Tähän saakka en ole juuri ruiskuihin luottanut tietäen kaikki mahdolliset temput mitä nämä voi tehdä, ja nyt en kyllä luota enää ollenkaan.
Aamulla normikäynnistys; eipäs kun pyöritetään liki 2 kertaa kauemmin kuin normisti, vähän yskähteli välillä ja hieman hontelosti jäi käymään.
Aattelin että varmaan joku kostean ilman aiheuttama juttu, mutta ei. Työpaikan pihalla taas 8h seisottuaan lämpimässä auringonpaisteessa sama juttu, nyt tosin jäi käymään paremmin.
En todellakaan tiedä mistä johtuu, kun teki tuon aivan kuin tyhjästä. Saas nähdä jatkuuko huomenna.
Jos jatkuu niin kaasaripeli alle samantien, yhtään ei ole varaa leikkiä lähteekö vai ei.
Muutenkin jotain hämärää ko. laitteessa on, välillä tuntuu ettei meinaa vastata kaasuun kunnolla ja joskus kaasu tuntuu seilaavan ihan ihmeellisesti

Tähän saakka en ole juuri ruiskuihin luottanut tietäen kaikki mahdolliset temput mitä nämä voi tehdä, ja nyt en kyllä luota enää ollenkaan.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Re: 1700i -97 & 1500S -90
Nyt piti jättää ruutta pois ajosta kun alko jo hirvittää millon jää käynnistymättä. Muutaman kerran starttaukset on kestänyt liki 10 sekuntia ja sen jälkeen tyhjäkäynti on seilannut kuin viimeistä päivää kunnes kone vähän lämpiää. (edit. j-nesteen lämpöanturi sökö, uusi tilalle, toimii)
Enpäs taas muistanutkaan kuinka hauska peli toi 1500s on. Kiva taas vetää mutkiin kun pysyy jakkarassa kiinni ja alusta on napakka. Jatketaan rallia tällä, tähän kotteroon mä luotan
Enpäs taas muistanutkaan kuinka hauska peli toi 1500s on. Kiva taas vetää mutkiin kun pysyy jakkarassa kiinni ja alusta on napakka. Jatketaan rallia tällä, tähän kotteroon mä luotan

Viimeksi muokannut Jokari, 17.7.2009 23:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™