hyvin toimi myös käytännössä ja on toistaiseksi kestänyt:
Mainuanjärvi | -7°c | 3500m | 2,5h | 30L
videonpätkää tulossa...
Viimeksi muokannut pvdriver, 29.12.2012 0:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
^ en laskenu kierroksia riittävän tarkkaan mutta ~15 kierrosta, eli 50-60 km voisi olla aika lähellä... niin, ja huippuja kerkesi tuolla kelata 135...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
jokos siellä paljon on jäätä? täälläpäin tuo saakelin lumen p*ska sotki hyvät jääkelit. vaihtelee niin paljon vielä että ei arvaa ihan vielä edes mönkijällä lähteä auraamaan. osassa paikkaa on 20cm ja joissain paikoissa 15cm ja vesi välissä ja joissakin kohtaa vesi pinnassa pari senttiä jäätä ja vettä välissä ja sit kymmenkunta senttiä pohjalla auran teriä terotellessa siis
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
täällä on mainiot jäät, lunta ei ole kun sen 10-15 senttiä jään päällä, en ole varma paljonko tuossa avatulla kohdalla on jäätä... täällä kun ei ole suvikelejä vielä käynyt ja reilun kahdenkympin pakkasia toista viikkoa... tiet sitten onkin huonommassa kunnossa tuon suvenpuutteen vuoksi...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Vinkki: voit kyllä ihan huoletta pistää 5 numeroa pienemmät pääsuuttimet. Seos pyörii kautta linjan tarpeettoman paksulla, ei se jaksa kiertää kunnolla noin rikkaalla. Jos varsinkin keskikierrosalue on liian rikkaalla, meno on vähän kuin käsijarru päällä ajelisi. Tää yhdistettynä näiden vaihdeväleihin niin moottori kuolee täysin mikäli seuraavalla pykälällä seos heti kärkeen liian paksulla.
Videoltahan se on jälkikäteen näppärä tsekkailla niin ei tarvi ajaa hankeen mittarin tiirailun takia.
Nää on näitä halvimpia hevosia...
Muuten plussaa siitä että tällä ajetaan eikä kiillotella orkkis pillerikapselia tallissa..
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
siellä on nyt ne 132:set pääsuutinpuolella, siis 125:set olis jostakin haalittava kokeiltavaksi. Se on ihan totta että rikkaallahan se käy... Freetechnicsin mikalle soittelin taannoin aiheesta ja ehdotti tyhjäkäyntipuolelle pykälää suurempaa (!) koska arveli tuon siirtymävaiheen ongelman johtuvan siitä. Kuitenkin tuo pääsuutinpuoli olis myös saatava kartalle, siis lambda 0,9 afr-arvona: ~13 alkava lukema... Pitänee laittaa kyselyyn nuo pääsuuttimet aluksi...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
jees, laittelin tilaukseen 120 ja 125 pääsuuttimet ja 48 tyhjäkäynnit. lisää testiä kuhan ne tulevat. ainahan se on ollut tiedossa että läpi linjan rikkaalla se on käynyt. ilmasuuttimia löytyy itseltä 140:set nykyisten 170:sten lisäksi siltä varalta että yläalueelta jää laihaksi...
Jokari kirjoitti:Muuten plussaa siitä että tällä ajetaan eikä kiillotella orkkis pillerikapselia tallissa..
ei mitään pelkoa että sellaiseen sortuisin...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
mitkäs kaasrit sulla tässä ees oli?
tohon omaan jäärata kamppeeseen tossa laitoin kanssa hyllyssä lojuneen laajakaistan testiin, jos sitä nyt kuitenkin jaksas yhen talven takia vielä hakea niitä säätöjä. äkkiseltään näytti että paksulla sekin taitaa käydä, alhaalta vedättäessä reilusti ja ihan ylärekisteri vissiin kanssa menee rikkaaks. mutta ihmeen lähellä kuitenkin pyöri, siihen nähen että ne on vaan pultattu paikoilleen
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
40mm vaakalortot, F-, eli saastemallit. Näistä kuitenkin tk-piirin vajavaisuudet korjattu vastaamaan ns. varsinaisia kisakaasareita. Millaisia AFR-arvoja START:in koneesta löytyy?
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
alueelle kun pääsee niin pyörii matalissa 13 tai korkeissa 12 luvuissa. laskee ylärekisteriin päin. ennenkö alkaa vetään pyörii siellä 10-11.
tarvis päästä oikeesti ajamaan kun tossa tiellä pari vetoa vasta yksinään otin eikä siinä tarkasti pysty seuraamaan. jääradalla sit säätelee jos sille päälle sattuu kunhan sinne vaan pääsee
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
^ noihin lukemiin pitää yrittää päästä itsekin, vaikuttaa ihan järkevältä...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
START kirjoitti:alueelle kun pääsee niin pyörii matalissa 13 tai korkeissa 12 luvuissa. laskee ylärekisteriin päin. ennenkö alkaa vetään pyörii siellä 10-11.
tarvis päästä oikeesti ajamaan kun tossa tiellä pari vetoa vasta yksinään otin eikä siinä tarkasti pysty seuraamaan. jääradalla sit säätelee jos sille päälle sattuu kunhan sinne vaan pääsee
muistuu mieleen nuo tiellä säätämiset vaikka olin ne unohtanut, omassa dynossa helpompi säätää ku ei tartte ajamiseen keskittyä ku voi seurailla muutakin ku tietä
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.
no jos sillä näin yhen talven pääsis.
pientä tekniikka päivitystä tossa olis ens kesälle tiedossa, unohdetaan nää kaasarit ja siirrytään vapaamman rakentamisen maailmaan mutta tosiaan eipäs nyt sotketa toisten topikkia kokonaan
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti