Venäjästä
Re: Venäjästä
Missä valtio määrää prosentin, että saa myydä? Virolaisia mansikoitako?
Kyllähän Venäjälläkin saa myydä Mersuja vaikka ne on Saksassa kokonaan tehty.
Kyllähän Venäjälläkin saa myydä Mersuja vaikka ne on Saksassa kokonaan tehty.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Mulle ainakin Ihan sama Onko Ladaa Valmistettu Valtion tuella tai ilman ,Tai onko Siinä Millainen Byrokratia Venäjän Sisällä. Kuhan vain sitä voi ajaa Suomessa ja Saa rekisteriin...Minua ei myöskään kiinnosta onko Saksalaisilla samanlaisia tai erillaisia säädöksiä kuin Venäläisillä... Minun mielestä Kukin maa voi Itse rajoituksensa Itse tehdä.... En tykkää EU Suomessa että Bryssel sanelee miten päin Kakkapaperi pitää telineeseen laittaa....
- toktornivako
Kummin päin se sitten sen määrää olla?t tulppu kirjoitti:En tykkää EU Suomessa että Bryssel sanelee miten päin Kakkapaperi pitää telineeseen laittaa....
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Mä olin kyllä aika hämmästynyt, että Tulppu ei maininnut tuolla sanallakaan mitään USAsta. Nythän sitä olisi pitänyt juuri haukkua.
Jenkithän ne aloitti tuon ulkomaisten autojen/moottoripyörien tuonnin rajoittamisen jo 70/80-luvulla. Ovelat japanilaiset alkoivatkin valmistaa niitä sitten siellä.
No tosiasiassa pidän itsekin tuota hyvänä asiana, samoin olen vastaan työvoiman vapaata liikkuvuutta. Sentakia äänestinkin aikoinaan EU:ta vastaan.

Jenkithän ne aloitti tuon ulkomaisten autojen/moottoripyörien tuonnin rajoittamisen jo 70/80-luvulla. Ovelat japanilaiset alkoivatkin valmistaa niitä sitten siellä.
No tosiasiassa pidän itsekin tuota hyvänä asiana, samoin olen vastaan työvoiman vapaata liikkuvuutta. Sentakia äänestinkin aikoinaan EU:ta vastaan.
Just toisin päin..muistan nuoruudesta kun Kaveri kiristeli hampaitaan sen aikaisen tyttöystävänsä kanssa kummin päin rulla pannaan. Ja joka käynnillä vaihtoivat omalle mielelle. Onneksi mulla ja muijjalla sama maku sen mukaan..no kun kysytään niin vastaan. Minusta sauma näkyvillä niin näkee mistä katkaista..toktornivako kirjoitti:Kummin päin se sitten sen määrää olla?t tulppu kirjoitti:En tykkää EU Suomessa että Bryssel sanelee miten päin Kakkapaperi pitää telineeseen laittaa....
- toktornivako
Täh? Kyllä meidän P..ka paperissa on katkokset kummallakin puolella! Mutta aattelin että olisit kertonut sen eu-tirektiivin niin olisin tienyt kääntää päinvastoin.
kevennyksenä "Venäjä-aiheinen" tietokilpailukysymys
Tallinnan Olympiaregatassa Moskovan olympialaisten aikaan Neuvostoliiton joukkueen neuvostovalmisteiset spinaakkeripurjeet repesivät aina samasta kohtaa keskeltä kovempaan hankatuuleen purjehtiessa ns. kryssäyksessä ja miehistö oli ihmeessä niiden kanssa. Kunnes yksi virolainen miehistön jäsen keksi painaa 0,8mm reikiä vieriviereen keskelle purjetta. Tämä kaikkien yllätykseksi tehosi ja yhtään purjetta ei enää kisassa repeytynyt.
Tietääkö joku miten tämä jatkui ja tiedettiin kokeilla Tallinnassa ?
Tallinnan Olympiaregatassa Moskovan olympialaisten aikaan Neuvostoliiton joukkueen neuvostovalmisteiset spinaakkeripurjeet repesivät aina samasta kohtaa keskeltä kovempaan hankatuuleen purjehtiessa ns. kryssäyksessä ja miehistö oli ihmeessä niiden kanssa. Kunnes yksi virolainen miehistön jäsen keksi painaa 0,8mm reikiä vieriviereen keskelle purjetta. Tämä kaikkien yllätykseksi tehosi ja yhtään purjetta ei enää kisassa repeytynyt.
Tietääkö joku miten tämä jatkui ja tiedettiin kokeilla Tallinnassa ?
Moi,
Kerro ihmeessä lisää.... Ilmeisesti niitä reikiä painettiin innolla enemmänkin.
Pari aiheeseen liittyvää rintamerkkiä Moskovan Olympialaisten Tallinnan purjehduskisoista. Jouskan kokoelmista tottakai:

Kerro ihmeessä lisää.... Ilmeisesti niitä reikiä painettiin innolla enemmänkin.
Pari aiheeseen liittyvää rintamerkkiä Moskovan Olympialaisten Tallinnan purjehduskisoista. Jouskan kokoelmista tottakai:

Viimeksi muokannut Jouska, 4.4.2015 10:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Eikös tämä kaupunkitarina perustu siihen että, ei se vessapaperikaan siitä reikien kohdalta tahdo revetä...
- toktornivako
Juu samaa sarjaa kuin tarina niiden lentokoneen siipien kanssa.
Niin se virolainen kaveri oli Helsingissä käydessään havainnut, että Nokian vessapaperi ei millään repeytynyt rei'iytyksen kohdalta. Neuvostovalmisteinen vessapaperihan oli rullassa yhtenäistä nauhaa, mistä sai aina haluamastaan kohdasta helposti repäistä sopivan pituisen pätkän.
-
Linkki poistettu.
Viimeksi muokannut Lattarauta, 18.7.2021 3:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Tässä on mielenkiintoinen historiadokumentti, kannattaa katsoa jos ei ole jo nähnyt
Kapteeni Höökin seikkailut. Miksi suomalaissiirtolaisten kommunistinen utopiayhteiskuntakokeilu Amurinmaalla epäonnistui ja kuinka sen jälkeen hankkeen johtaja merikapteeni Fridolf Höök loi upean uran Vladivostokissa. Toimittaja Arvo Tuominen. (U)
http://areena.yle.fi/tv/743326
Kapteeni Höökin seikkailut. Miksi suomalaissiirtolaisten kommunistinen utopiayhteiskuntakokeilu Amurinmaalla epäonnistui ja kuinka sen jälkeen hankkeen johtaja merikapteeni Fridolf Höök loi upean uran Vladivostokissa. Toimittaja Arvo Tuominen. (U)
http://areena.yle.fi/tv/743326
Moi,
Jäänyt katsomatta koko ohjelma.
Ei Se kommunismi tainnut toimia kuin Kiinassa.
Jäänyt katsomatta koko ohjelma.
Ei Se kommunismi tainnut toimia kuin Kiinassa.

-
Linkki poistettu.
Viimeksi muokannut Lattarauta, 18.7.2021 3:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.