Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!
Re: Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!
Aamulla tuli Karjarannantiellä vastaan punainen tuplalamppu, jossa 2 kerhotarraa takalasissa. Taitaa olla eräs paikallinen ladamies, joka kirjoittelee lehdissäkin toisinaan.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
-
Pitää välillä ajella, ettei paikat jämähdä.Lada-Jussi kirjoitti:tervakoskella ladamaster tuplalamppusellaan, ja s-marketin parkissa oli komealla massarajalla ja evohöylällä varustettu kanttilamppuinen.
Bongattu Lada-Jussi mustalla Samaralla Tervakosken keskustassa!

varmaa sama joka on murtosenmutkassa talon pihassa !Yogi kirjoitti:Aamulla tuli Karjarannantiellä vastaan punainen tuplalamppu, jossa 2 kerhotarraa takalasissa. Taitaa olla eräs paikallinen ladamies, joka kirjoittelee lehdissäkin toisinaan.
-
Riippuu kummalla puolella tietä kaupungista päin tullessa.
tämä kaveri asuu vasemmalla puolella ja minä taas oikealla.
perskules unohdin ihan et säki asut siinä ! oot tullu muutaman kerran vastaa ku oon ollu vaaleepunasella liikkeellä! taisin tossa vähän aikaa sitten ajella sun perässäs ku ainakin kelta-raita meni edes!vai joko olet sen myyny?ladaracing pori kirjoitti:Riippuu kummalla puolella tietä kaupungista päin tullessa.
-
Kyllähän se tuossa pihassa on,emäntä sillä ajelee. Ei kelpaa volvo enää sille 

Bongattu FSO Polle Pick-up Leppävaarassa. Aika siisti oli, pikkupölykapselit kyllä puuttuivat. Takalaidassa oli tarra "Tälläistä mä oon aina halunnu". Laite bongattu vieläpä Polonezista käsin 

Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 GLI 16V | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.6 SLE ja kauden mukaan vaihtuvia huumoriautoja
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
Erikoinen 2105 Viron kilvissä bongattu Kotkansaaren K-Supermarketin parkkipaikalla.
2105 kori
2107 peilit
2107 mittaristo
2107 penkit
2107 keskikonsoli
1600 merkit sivuissa takana
Pölykapselit Lada kohokuviolla, malli jota en ole koskaan nähnyt
Kirkkaanpunainen ja kiilsi kuin uusi, herätti huomion niin piti parkkeerata viereen tutkimaan
2105 kori
2107 peilit
2107 mittaristo
2107 penkit
2107 keskikonsoli
1600 merkit sivuissa takana
Pölykapselit Lada kohokuviolla, malli jota en ole koskaan nähnyt
Kirkkaanpunainen ja kiilsi kuin uusi, herätti huomion niin piti parkkeerata viereen tutkimaan

Njet problem, normal katastroof 

- Lada-Jussi
hämeenlinnassa päivällä Fiat 131 Mirafiori CL melko orkkis, mutta ajan jälki näkyi, takaluukussa oli munalukko 

tuo tuplalampun omistaja tuli kauppaamaan mulle kauppareissulla ladan osia.pyysi jakopään ketjusta ja rattaista 100euroa.Yogi kirjoitti:Aamulla tuli Karjarannantiellä vastaan punainen tuplalamppu, jossa 2 kerhotarraa takalasissa. Taitaa olla eräs paikallinen ladamies, joka kirjoittelee lehdissäkin toisinaan.

- Lada1500SL
Toveri Valorannan komia kombi bongattu tänään ilmeisesti hänen kotipihassaan kun Maxpo-messuilta palailin. Auto oli kyllä komean näköinen luonnossakin.
Havaittu vaalea nappisilmä Sieppijärvellä talon pihassa......Liekö ollut Juhan.....
Se parhaiten nauraa kellä on vahvin lääkitys..
Bongattu "Sipuli" tänään Ruoholahden mäkkärin kulmilta. Näin olettaisin...
Tai sitten se oli identtinen tuplalamppu.
Ja vielä invapaikalle kurvas.

Tai sitten se oli identtinen tuplalamppu.

Ja vielä invapaikalle kurvas.
Tänään ajettu sivutietä noin 15km Volga 3110:n perässä. Hopeanvärinen, isoilla aluilla ja itäkilvissä, bongattu täällä ennenkin. Ajoi ihmeellisesti keskellä kaistaa aina välillä. Luonnollisesti oltiin Ladalla liikenteessä.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62