Wartburg
Re: Wartburg
Hienoja vehkeitä pojilla. Kaverilla on Warren kone jonka ehkä meinaa laittaa Porraspohja veneeseen.
Re: Wartburg
Isä Pavel laittoi Ifan vastaavan mootterin keskimoottoriveneeseen. Kaksi kertaa sillä käytiin vesillä.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Wartburg
Kone sinänsä toimi hyvin, mutta sovitus veneeseen ei ollut lopuun asti mietitty. Potkurin koko, välitykset yms. ei oikein natsannut. Vehkeessä oli tietysti vaihdelaatikko, kytkin jäähdytin tuulettimineen, akku ja starttimoottori. Perämoottori oli mukavampi käyttää. Kone oli kardaanivetoisesta Ifa Framosta, joten paljoakaan modifiointeja ei tarvittu.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
-
- Viestit: 2004
- Liittynyt: 30.6.2005 19:58
- Paikkakunta: Öllölä,Tuupovaara Joensuu
Re: Wartburg
Muistelenpa minäkin;ongelma oli potkuri.Välityksiä oli riittävästi mutta potkurin mitoitus väärä ja ymmärrettävästi liian ylhäällä veden tasoon nähden.Kytkinpoljin oli hitsattu vaihdelootan kylkeen ja niin lyhytvartinen että pikkupojan painolla piti vaihtaa varovasti.Ifan kojetaulu oli rälläköity keskeltä ja sijoitettu veneen oikeaan etukulmaan.Oli hienoa kääntää virta-avainta,painaa starttinappulaa ja - pörpötipörpöti! Harmitti ettei nopeusmittari toiminut!Pavlovits kirjoitti:Kone sinänsä toimi hyvin, mutta sovitus veneeseen ei ollut lopuun asti mietitty. Potkurin koko, välitykset yms. ei oikein natsannut. Vehkeessä oli tietysti vaihdelaatikko, kytkin jäähdytin tuulettimineen, akku ja starttimoottori. Perämoottori oli mukavampi käyttää. Kone oli kardaanivetoisesta Ifa Framosta, joten paljoakaan modifiointeja ei tarvittu.

2112,-04,hopea
2112,-06,musta
2111,-06,musta
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x2,2112x2,1117,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
2112,-06,musta
2111,-06,musta
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x2,2112x2,1117,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
Re: Wartburg
Tässä paljon derkkuautojuttua: Filmejä, lehtimainoksia, prototyyppejä, ym.
http://www.die-besten.de/wartburg/homepage1024x768.htm
http://www.die-besten.de/wartburg/homepage1024x768.htm
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Wartburg
Maamme ensimmäinen DDR-ajoneuvot kokoontuvat -tapahtuma keräsi kerman kokoon!
http://www.warreteam.com/g2014/0207.htm

http://www.warreteam.com/g2014/0207.htm
Re: Wartburg
Missä tapahtumasta on ollut mainosta?? Itselle tuli ihan puskista että tälläinenkin on...Warre-Team kirjoitti:DDR-ajoneuvot kokoontuvat
Re: Wartburg
On se vain nätti tuo 311.
Ovatko derkkumobilistit liian tosikkoja tällaisiin tapahtumiin kun vanhempia vehkeitä oli väin vähän, vai karsiko Warre-leima joidenkin merkkien edustajia. Lisää tiedottamista ja MP:t mukaan.
Ovatko derkkumobilistit liian tosikkoja tällaisiin tapahtumiin kun vanhempia vehkeitä oli väin vähän, vai karsiko Warre-leima joidenkin merkkien edustajia. Lisää tiedottamista ja MP:t mukaan.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
- Toveri Sladimir
- Viestit: 853
- Liittynyt: 13.7.2004 20:16
- Paikkakunta: Pöljä
Re: Wartburg
Tapahtumakalentereissa Mobilistissa, Retrossa, Klassikoissa. Sahkin , Vmpk ja Warre-teamin foorumeilla.pressa kirjoitti:Missä tapahtumasta on ollut mainosta?? Itselle tuli ihan puskista että tälläinenkin on...Warre-Team kirjoitti:DDR-ajoneuvot kokoontuvat
Valitettavasti kaikkia ei tavoiteta näillä ilmaisilla keinoilla. Ensi vuonna tuplataan kävijämäärä!
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Re: Wartburg
Uskon minäkin porukan tuplaantuvan ensi vuonna, siis tähän vuoteen verraten. Ilman taka-ajatuksia, maailman paras warre "tietous" löytyy warre foorumilta.
Jos warre kiinnostaa, niin joka kolmas päivä pitää vierailla wartburg foorumilla.
Jos warre kiinnostaa, niin joka kolmas päivä pitää vierailla wartburg foorumilla.
warre 353w sedan,
Re: Wartburg
Ajattelin että olisko voinut tälläkin foorumilla vihjaista? Kun kuitenkin muutenkin warrejuttuja täällä kirjoitetaan.Toveri Sladimir kirjoitti:Tapahtumakalentereissa Mobilistissa, Retrossa, Klassikoissa. Sahkin , Vmpk ja Warre-teamin foorumeilla.
No tänään menen tänne:

Re: Wartburg
Kylllä tapahtumista tiedottaminen näkyvästi on vaikeaa, jos mainontaan ei ole käytettävissä paljoa rahaa. Minua on kiusannut se kun paikallisessa sanomalehdessä on useinkin kerrottu kuvien kanssa eilen olleesta mielenkiintoisesta tapahtumasta. Vaikka en ihan pimennossa maailman menosta olekaan, en ole huomannut etukäteistiedotusta.
Järjestäjien kannattaisi pitää ideariihi asiasta. Useinkin ilmaisia kanavia löytyy porukalla enemmän kuin yhden tai muutaman ihmisen päähän pälkähtää.
Edellä olevassa asiaan oli selvästi paneuduttu keskimääräistä paremmin. Hyvääkin voi aina parantaa.
Järjestäjien kannattaisi pitää ideariihi asiasta. Useinkin ilmaisia kanavia löytyy porukalla enemmän kuin yhden tai muutaman ihmisen päähän pälkähtää.
Edellä olevassa asiaan oli selvästi paneuduttu keskimääräistä paremmin. Hyvääkin voi aina parantaa.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Wartburg
Itsekkin joutunut tuota tapahtumien tiedottamista joutunurt pohtimaan. Joskus olen jopa joihinkin lehtiin saanut ennakko juttunkin (ilmaiseksi), mutta yleensä haluaisivat rahaa. Jutun kyllä tulee joku kesätoimittaja tekemään ja julkaistaankin ellei "oikeita uutisia" ole.Pavlovits kirjoitti:Kylllä tapahtumista tiedottaminen näkyvästi on vaikeaa... kun paikallisessa sanomalehdessä on useinkin kerrottu kuvien kanssa eilen olleesta mielenkiintoisesta tapahtumasta... Edellä olevassa asiaan oli selvästi paneuduttu keskimääräistä paremmin. Hyvääkin voi aina parantaa.
http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/di ... fullsize=1
Ja vaikka usempi järjestäjä miettii ilmoituskanavia ja laittaa ilmoituksia, niin vuosiakin järjestetty tapahtuma tulee aina jollekin uutena yllätyksenä. mainostamiseen jos olisi kymmenen miljoonaa, niin silloin saisi jokaiselle lähetettyä kirjeellä tapahtumailmoituksen kotiin...
Re: Wartburg
Autojen kaksitahtimoottoreissa ei juurikaan ole tapahtunut kehitystä 70 vuoteen. Olisiko meillä enemmän kaksitahtareita jos niihin olisi panostettu yhtä paljon kuin nelitahtisiin?
Nykytekniikalla, tietämyksellä ja materiaaleilla on saatu vene- ja moottoripyöräkoneissa hyviä tuloksia. Miksi ei autoissa?
Nykytekniikalla, tietämyksellä ja materiaaleilla on saatu vene- ja moottoripyöräkoneissa hyviä tuloksia. Miksi ei autoissa?
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Wartburg
Taitaisi vissiin kuitenkin nykyiset saastemääräykset vaatia niin monimutkaiset venttiili, huuhtelupumppu ja ahdinratkaisut, että yksinkertaisuus ja keveys edut olisi ainakin melko tarkkaan + - 0, elleipä jopa negatiivisia? Tai ainakin kehitystyö vaatisi niin paljon fyrkkaa, ettei sitä kellään niin paljoa olisi siihen halua laittaa. 

Elämä on laiffia.