raul kirjoitti:Samperi!
Kertoo se sen että täällä oot ainakin oikeassa seurassa, tervetuloa, lienet taustalta juttuja seuraillut aiemmin?
Joo mä niin jotenkin arvasin ton että bensavarkaus kyseessä, toinen vaihtoehto olis ollu että viereiseltä bensa-asemalta tankattuaan ois toi korkki saattanukki pysyä jonkin matkaa siinä loosterin päällä

No, myötätunnot ainakin tältä suunnalta, Lada on melko yleinen tankista imijöiden kohde...
(Niin ja sori että jätin rekkarin näkyville, mut ajattelin että siitä ois hyötyä täs tapauksessa tunnistamisessa)
Jep, oon toki lueskellut täältä asiantuntijain informaatiopläjäyksiä, olen nimittäin todella käsi tekniikan suhteen. Hyvä palsta! Nyt sitten ihan sattumalta osuin tähän bongaus-threadiin, kannatti...
Eikä toi rekkarijuttu mitään haittaa täällä ladistien keskuudessa, jos muuallakaan.
Nortti on ollut pidempään parkissa reissujen ja akuutin katsastamattomuuden vuoksi. Tosin vuokrasin sitä joulun alla tutulle fotarille johonkin sessioon, ja äskettäin bongasin Ilta-Sanomien autoliitteestä "eihän sitä koskaan tiedä" -tyyppisen mainoksen, jossa Ben Zyskowicz poseerasi Ladogani vieressä Merihaan sosialistinen realismi taustanaan...
Moderaattoreille pahoittelen privailua, mutta oltiinko Raul siis rantsussa samaan aikaan?
Ja vielä ymmärtämättömän pohdintaa, vaikka tekniikkasäikeen ulkopuolella ollaankin: mitä luulet(te), onko tankissa nyt niin paljon kosteutta, että se pitäisi kuivata ennen seuraavaa cruisingia? Isot pojat tosin sanoivat, että Ladan tankkiin voi tyrkätä ämpärillisen hiekkaa ja silti kulkee.
Aktiiveille jatkoja!
- R.