mikko853 kirjoitti:
No ainakin 1200cc ja 1500cc koneissa on musta kansi kun taas 1300cc remmissä on alumiinin värinen, maalaamaton kansi, jollei muistikuva ihan petä niin samanlainen on myös 1600cc:ssa.
1700cc:stä on hämärä muistikuva jotta olisi musta.
Äijä puhuu venttiilikopan väristä, ite jo ihmettelin mitä sieniä olet vetänyt jos olet nähnyt muun kuin alumiinin värisiä SYLINTERINkansia
No jokatapauksessa tänään jatku hommat. Vaihdoin öljyt + sutarin ja muklailin sytkän kohdilleen. Sit piti käydä ajelemassa ja jauhattamassa hieman hakkapeliittoja
Kampparin takastefa vuotaa tässäkin, omaa tyhmyyttäni etten vaihtanut sitä kun kone oli irti. No täytyy rykäistä laatikko pois ja vaihtaa se, pikkuhommia...
Vaihto/korjauslistalla vielä mm.
- laturin laakerit
- vetarien stefat
- perä kun vanha varmaan kohta hajoaa? Vai vieläkö kestäis jauhattaa
- kardaanin tukilaakeri joskus myöhemmin
- kuskinpuolen lyhyen takatukivarren fiksaus, narisee
- kytkimen pää- ja työsylkkä + letku vaihtoon, pääsylinteri kuseksii liemet pitkin konetilan kylkeä ja poljin on jo jäänyt pari kertaa pohjaan
- jarruissa vielä jotain mätää vaikka dynolla ok, mut poljin pehmeä sekä jarrut ihmeen heikkotehoiset, ihan kuin tehostin falskaisi?
- käynti vieläkin epätasaista, ei käy tasaiseen ja nyittää välillä
En piruuttanikaan luovuta, vaikka kovasti Lata haluaa jo paalaamoon
