Eipä ollut se, mutta tuo keulamerkki on viiden pisteen vihje. En nyt muista tuota huolettoman kulkijan kohtaa, kerro!Kustaa kirjoitti:Tere!
Pani Pavlovits pahan, mutta arvataan.. Huoleton kulkija.
Mistä "laulusta"
Re: Mistä "laulusta"
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Tere!
Arvelen viiden pisteen vihjeen olevan Rambler.
Jos tuo kulkuneuvo olisi vielä varsin viaton, arvelin nimeksi tuota Huoleton kulkija. Esittäjää en muista.
Käteis- Jussilta ilmestyi 1970-luvulla albumi The Rambler, olisikohan siinä samanniminen kappale.
Eipä kyllä muistu muuta mieleen.
Arvelen viiden pisteen vihjeen olevan Rambler.
Jos tuo kulkuneuvo olisi vielä varsin viaton, arvelin nimeksi tuota Huoleton kulkija. Esittäjää en muista.
Käteis- Jussilta ilmestyi 1970-luvulla albumi The Rambler, olisikohan siinä samanniminen kappale.
Eipä kyllä muistu muuta mieleen.
Ehkä tämä oli vaikea.
Laitetaan saman tien neljän ja kolmen pisteen vihjeet.
Kappaleen tuntevat kaikki.
Toinen kappaleen henkilöistä on nymfomaani.
Ja muista edelleen se ovaali tuotemerkki.
Laitetaan saman tien neljän ja kolmen pisteen vihjeet.
Kappaleen tuntevat kaikki.
Toinen kappaleen henkilöistä on nymfomaani.
Ja muista edelleen se ovaali tuotemerkki.
Tere!
Arvataanpa uudestaan.. Bonny ja Clyde.
Arvataanpa uudestaan.. Bonny ja Clyde.
Helpotetaanpa edelleen.
Tuon ovaalinokkaisen automerkin lempinimen tuntevat ainakin pussihousumiehet ja Suomessa liikutaan.
Tuon ovaalinokkaisen automerkin lempinimen tuntevat ainakin pussihousumiehet ja Suomessa liikutaan.
Jassoo..
Tuleekohan nyt fundeeratuksi saksalaisittain.. miksi niin yksinkertaisesti kun sen voi tehdä monimutkaisemminkin.
Aiempaan ehdotukseeni liittyen, auto lienee Ford V-8 (model 18) ja neiti Parkerilla oli hieman poikkeavia seksuaalisia taipumuksia. Tosin saattoihan se taipumus alkaa L-kirjaimellakin.
Enpä nyt hoksaa.. nostan kädet pystyyn.
Tuleekohan nyt fundeeratuksi saksalaisittain.. miksi niin yksinkertaisesti kun sen voi tehdä monimutkaisemminkin.

Aiempaan ehdotukseeni liittyen, auto lienee Ford V-8 (model 18) ja neiti Parkerilla oli hieman poikkeavia seksuaalisia taipumuksia. Tosin saattoihan se taipumus alkaa L-kirjaimellakin.
Tervehdys.Kustaa kirjoitti:Jassoo..
Tuleekohan nyt fundeeratuksi saksalaisittain.. miksi niin yksinkertaisesti kun sen voi tehdä monimutkaisemminkin.![]()
Olisiko maailman kuulu Pobeda.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet 

kuva vissiin gaz m-1 josta yhteenvetona pobeda
No eihän tule mitään kun pussihousumiehetkään eivät muista ovaalimerkkiauton, siis Fordin lempinimeä "Hoppa".
Tuo on yksi aika ratkaiseva vihje. Jos ei sekään sano mitään niin pitää vihjata lisää.
Yhteenvetona tuo Hoppa, suomalainen kaikkien tuntema kappale, kappaleessa esiintyy kaksi henkilöä, joista toinen on nymfomaani.
Tuo on yksi aika ratkaiseva vihje. Jos ei sekään sano mitään niin pitää vihjata lisää.
Yhteenvetona tuo Hoppa, suomalainen kaikkien tuntema kappale, kappaleessa esiintyy kaksi henkilöä, joista toinen on nymfomaani.
Huono kysymys. Vielä viimeinen vihje:
Tällä kappaleella Ujo Artisti lauloi itsensä kaikkien tuntemaksi.
Tällä kappaleella Ujo Artisti lauloi itsensä kaikkien tuntemaksi.
öö rauli bättinki fiilaten ja höyläten eiköös se oo "pano" kipale 

Kello eteenpäin se vain tikitti,
Lyyli mua kuin Hoppakoslaa hypytti.
Ouh
Fiilaan ja höylään ja rakastan vain.
Fiilaten ja höyläten muhin aamuun asti ain.
Lyyli mua kuin Hoppakoslaa hypytti.
Ouh
Fiilaan ja höylään ja rakastan vain.
Fiilaten ja höyläten muhin aamuun asti ain.
Tere!
Olipa ovela tehtävä. Kurkkasin tuon laulun avainkohdan, josta eri versioita: koppakossa, koppakasaa ja koppakosla.
Koppakossa on mulle täysin tuntematon, koppakasaa ei kelpaa korvalleni (en kuule kahta a-kirjainta), joten jäljelle jää koppakosla. Tupla aa:lla merkityskin muuttuisi hieman hupaiseksi..Lyyli hypytti kuin koppakoslaa (siis kulkuneuvoa). Koppakosla passaa mielestäni hyvin.. Lyyli mua kuin koppakosla hypytti (joskus aikanaan kuskia). Saattaa se olla hoppakoslakin, mutta korvani mukaan sana alkaa k-kirjaimella.
Sinällään aivan sama Ford mikä Ford. Tämä koppakosla taitaa olla lempinimeltään myös Hyppy-Heikki.
Näin minä kuulen tuon laulun kohdan..
Lyyli mua kuin koppakosla hypytti.
Korjaus: kuin-sana lisätty
Olipa ovela tehtävä. Kurkkasin tuon laulun avainkohdan, josta eri versioita: koppakossa, koppakasaa ja koppakosla.
Koppakossa on mulle täysin tuntematon, koppakasaa ei kelpaa korvalleni (en kuule kahta a-kirjainta), joten jäljelle jää koppakosla. Tupla aa:lla merkityskin muuttuisi hieman hupaiseksi..Lyyli hypytti kuin koppakoslaa (siis kulkuneuvoa). Koppakosla passaa mielestäni hyvin.. Lyyli mua kuin koppakosla hypytti (joskus aikanaan kuskia). Saattaa se olla hoppakoslakin, mutta korvani mukaan sana alkaa k-kirjaimella.
Sinällään aivan sama Ford mikä Ford. Tämä koppakosla taitaa olla lempinimeltään myös Hyppy-Heikki.
Näin minä kuulen tuon laulun kohdan..
Lyyli mua kuin koppakosla hypytti.
Korjaus: kuin-sana lisätty
Kyllä tuo kuulostaa tosiaan alkavan k-kirjaimella. Kaikki kymmenet vuodet olen sen Hoppakoslaksi kuullut. näyttää muillakin olevan vaikeuksia tuon sanan kuulemisessa kun noin monta erilaista versiota löytyi.
Huono kysymys, nolottaa.
edit: tämmöinen keskustelu löytyi:
http://www.sanaristikot.net/keskustelut ... hma=0&t=k1
Tämän ketjun viimeiseltä kirjoittajalta tuli edes vähän lohtua
Huono kysymys, nolottaa.
edit: tämmöinen keskustelu löytyi:
http://www.sanaristikot.net/keskustelut ... hma=0&t=k1
Tämän ketjun viimeiseltä kirjoittajalta tuli edes vähän lohtua
Tere!
Tuo Fiilaten jne. kappale kävi mielessä, mutten löytänyt mitään autoon viittaavaa. Syykin selvisi.. minä olen aina aiemmin kuullut tuon kohdan..koppakossa ja ilmetellyt, mikä oikein on koppakko.
Höpsistä. Hyvä kysymys, penteleen ovelasti ajateltu.Pavlovits kirjoitti:Huono kysymys, nolottaa.
Tuo Fiilaten jne. kappale kävi mielessä, mutten löytänyt mitään autoon viittaavaa. Syykin selvisi.. minä olen aina aiemmin kuullut tuon kohdan..koppakossa ja ilmetellyt, mikä oikein on koppakko.