Takavetoisesta lisäkokemuksia
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
-
- Viestit: 581
- Liittynyt: 6.10.2005 20:21
- Paikkakunta: Kymi
Sen verta järkevästi tuli otettua, että nyt ollaan täysin ajokunnossa, sen vahvistaa tunne sekä Mikkoon alkomeetteri
Ja ladakin on turvallisesti kotipihassa.
Ihan kivaa oli khyl...ehkä sitten taas joskus uusiksi
Taidanpa käydä kuorsaamaan, saa nähdä heräänkö huomenna ollenkaan.

Ihan kivaa oli khyl...ehkä sitten taas joskus uusiksi

Taidanpa käydä kuorsaamaan, saa nähdä heräänkö huomenna ollenkaan.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Ja ettei mee ihan känniörveltämiseksi, niin kerrotaan vähän fiiliksistä ladalla liukkaalla. Pitoa on ihan törkeän paljon, kun takana pyörivät nuo uudenkarhiat Aurorat sekä paksissa noin 65 kg sälää.
Ei tänään meinannu saada edes lataa ympäri tommosella kääntiksellä, puhumattakaan pikku luistoista, lada senku hienoisesti puskee, vaikka vastaheitolla yrittää
Onko tuo nyt sitä "turvallisuutta" en minä tiedä
Ei tänään meinannu saada edes lataa ympäri tommosella kääntiksellä, puhumattakaan pikku luistoista, lada senku hienoisesti puskee, vaikka vastaheitolla yrittää

Onko tuo nyt sitä "turvallisuutta" en minä tiedä

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Kesällä vielä luulin että ladaan tarvitsee laittaa iso hiekkasäkki talveksi että sillä pääsee mihinkään, mutta kuinkas ollakkaan, löysin itseni keventämästä ladan kuormaa eilisen lumirallin jäljiltä. On se vaan paljon mukavempi ajaa kun ensin lähtee perä, eikä puskemisesta ole tietoakaan kun otti turhat subbarit ja muut rojut pois. Jäihän sinne tietysti työkaluja ja muuta pientä, mutta keveni se puolella alkuperäiseen verraten. Kesälläkin tuli onneksi vaihdettua uudet iskarit, ja jo silloin huomasi kuinka tärkeät ne ovat auton käytöksen kannalta, entinen puskeva lada muuttui mukavasti kahva edellä meneväksi. Näyttää jaksavan jopa tämä 1200 malli menevän kolmosella perä rinnalla, joka tulikin vähän yllätyksenä. Etenemiskyky on kevennystenkin jälkeen riittävä, kaikki kaupungin jyrkät mäet mentiin eilen ylös, eikä jääty kertaakaan kiinni. Onko muuten muut huomanneet että lada etenee parhaiten erityisen hankalassa paikassa kakkosvaihteella revittäen, ja ehkä vähän käsijarrua pitäen jotta molemmat pyörät pyörivät varmasti? Yleensä kakkosella reilu kaasu saa perän toimimaan lähes lukkoperänä, joka on ihan hyvä ominaisuus vaikkei siinä sellaista toimintoa olekaan.
Niinjoo, edessä on nykyisin uudet talvirenkaat ja takana vähän käytetyt, sekä hieman leveämmät renkaat. Jarrutuspitokin on erittäin hyvä, on muuten sen verran suuri yllätys nämä ladan talviominaisuudet ettei ihan heti uskoisi.
Niinjoo, edessä on nykyisin uudet talvirenkaat ja takana vähän käytetyt, sekä hieman leveämmät renkaat. Jarrutuspitokin on erittäin hyvä, on muuten sen verran suuri yllätys nämä ladan talviominaisuudet ettei ihan heti uskoisi.
destor kirjoitti: Kesälläkin tuli onneksi vaihdettua uudet iskarit, ja jo silloin huomasi kuinka tärkeät ne ovat auton käytöksen kannalta, entinen puskeva lada muuttui mukavasti kahva edellä meneväksi.
.. on muuten sen verran suuri yllätys nämä ladan talviominaisuudet ettei ihan heti uskoisi.
Joo näin on. Ittellä on kaasuiskarit ja on muuten perskeleen hyvä heittää luisua, kun perä ei muljahtele vaan lähtee nättiin luisuun mikä on helppo oikaista -etuvetosten omistajat vaan kattoo kauhuissaan kun lata menee kahva edeltä

Lada on kyllä paras talviauto millä oon ajanu, ei puhettakaan että vaihtasin ton johonkin uuteen rimpulaan

mikäs hitsi mun 1700iis on ku rupesin kattelee et onmpa märkä katto koska katto lammpu oli ihan märkä
no sit päätin et otan irti koko katto sisustuksen ja sit ku sain sen irti se oli iha MÄRKÄ no kuivasin sen ja sit se taas nyt on MÄRKÄ iha vesi pisaroita tippu
eli miten se kehittää vettä sinne ? ei oo reikii katos.




eli miten se kehittää vettä sinne ? ei oo reikii katos.

-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
WEBER CARBURETTORS!!!
miul sama juttu paitsi että paikkana on takavasen jalkatila.'aatee' kirjoitti:mikäs hitsi mun 1700iis on ku rupesin kattelee et onmpa märkä katto koska katto lammpu oli ihan märkäno sit päätin et otan irti koko katto sisustuksen ja sit ku sain sen irti se oli iha MÄRKÄ no kuivasin sen ja sit se taas nyt on MÄRKÄ iha vesi pisaroita tippu
![]()
![]()
eli miten se kehittää vettä sinne ? ei oo reikii katos.
siel välillä oikein ajelehtii vettä eikä katossa reikää\kiä.


T:lada-mies
Riku mäkipää
Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
auto on seissy tossa pihassa, mistäs sinne sisää pääsee kosteutta koska ei oo mikää autossa kosteeta paitsi toi katto mikä on aina vetinen ku on seissy päivän tai kaks päiväädestor kirjoitti:Sama ilmiö mikä huurtaa lasit sisäpuolelta joskus. Elikä liikaa kosteutta auton sisällä niin kosteus tiivistyy kylmään pintaan. Katto on hyvinkin kylmä pinta, koska ajoviima viilentää sen tehokkaasti

-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
WEBER CARBURETTORS!!!
ja mun auto seisoo koko ajan.......'aatee' kirjoitti:auto on seissy tossa pihassa, mistäs sinne sisää pääsee kosteutta koska ei oo mikää autossa kosteeta paitsi toi katto mikä on aina vetinen ku on seissy päivän tai kaks päiväädestor kirjoitti:Sama ilmiö mikä huurtaa lasit sisäpuolelta joskus. Elikä liikaa kosteutta auton sisällä niin kosteus tiivistyy kylmään pintaan. Katto on hyvinkin kylmä pinta, koska ajoviima viilentää sen tehokkaasti
Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
niin mun lada menossa railerilla talliin varmaan ens v-loppu tai sillon mwéen ainakin tekeen tilaa.....'aatee' kirjoitti:ja mun auto kans seisoo, paitsi jos jäät tulee niin SIT SE SAA KYYTII
Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP