Sivu 30/56
Lähetetty: 27.11.2005 4:09
Kirjoittaja erkkimalinen
Saunottu ollaan ja nyt käydään juomaan,,10 A olutta on jo juotu nyt katsotaan niitä "vara-pulloja"..Yötä Pojat.
Lähetetty: 27.11.2005 4:28
Kirjoittaja Jokari
Sen verta järkevästi tuli otettua, että nyt ollaan täysin ajokunnossa, sen vahvistaa tunne sekä Mikkoon alkomeetteri

Ja ladakin on turvallisesti kotipihassa.
Ihan kivaa oli khyl...ehkä sitten taas joskus uusiksi
Taidanpa käydä kuorsaamaan, saa nähdä heräänkö huomenna ollenkaan.
Lähetetty: 27.11.2005 4:33
Kirjoittaja Jokari
Ja ettei mee ihan känniörveltämiseksi, niin kerrotaan vähän fiiliksistä ladalla liukkaalla. Pitoa on ihan törkeän paljon, kun takana pyörivät nuo uudenkarhiat Aurorat sekä paksissa noin 65 kg sälää.
Ei tänään meinannu saada edes lataa ympäri tommosella kääntiksellä, puhumattakaan pikku luistoista, lada senku hienoisesti puskee, vaikka vastaheitolla yrittää
Onko tuo nyt sitä "turvallisuutta" en minä tiedä

Lähetetty: 27.11.2005 10:29
Kirjoittaja Mikkoo
Täällä hiukan eri asetelmat tuon pidon suhteen

ei meinaa päästä tasamaalla liikkeelle. Joku painohan tuonne konttiin pitäs laittaa..
Lähetetty: 27.11.2005 11:59
Kirjoittaja destor
Kesällä vielä luulin että ladaan tarvitsee laittaa iso hiekkasäkki talveksi että sillä pääsee mihinkään, mutta kuinkas ollakkaan, löysin itseni keventämästä ladan kuormaa eilisen lumirallin jäljiltä. On se vaan paljon mukavempi ajaa kun ensin lähtee perä, eikä puskemisesta ole tietoakaan kun otti turhat subbarit ja muut rojut pois. Jäihän sinne tietysti työkaluja ja muuta pientä, mutta keveni se puolella alkuperäiseen verraten. Kesälläkin tuli onneksi vaihdettua uudet iskarit, ja jo silloin huomasi kuinka tärkeät ne ovat auton käytöksen kannalta, entinen puskeva lada muuttui mukavasti kahva edellä meneväksi. Näyttää jaksavan jopa tämä 1200 malli menevän kolmosella perä rinnalla, joka tulikin vähän yllätyksenä. Etenemiskyky on kevennystenkin jälkeen riittävä, kaikki kaupungin jyrkät mäet mentiin eilen ylös, eikä jääty kertaakaan kiinni. Onko muuten muut huomanneet että lada etenee parhaiten erityisen hankalassa paikassa kakkosvaihteella revittäen, ja ehkä vähän käsijarrua pitäen jotta molemmat pyörät pyörivät varmasti? Yleensä kakkosella reilu kaasu saa perän toimimaan lähes lukkoperänä, joka on ihan hyvä ominaisuus vaikkei siinä sellaista toimintoa olekaan.
Niinjoo, edessä on nykyisin uudet talvirenkaat ja takana vähän käytetyt, sekä hieman leveämmät renkaat. Jarrutuspitokin on erittäin hyvä, on muuten sen verran suuri yllätys nämä ladan talviominaisuudet ettei ihan heti uskoisi.
Lähetetty: 27.11.2005 12:11
Kirjoittaja Mikkoo
Aijoo mulla onkin sitten vain liikaa tehoa

Eilen lähti varmaan noista gummeista viimesetki nastat saa nähdä pääseekö noilla talven yli. Pintaakin erittäin heikosti

Lähetetty: 27.11.2005 16:16
Kirjoittaja HH
Siis mitäköhän siitä seuraa ku just kortin saanu lähtee tonne paukuttaa täysin
orggis latuskalla perä sivulla...?
Pitäsköhän sitä alustaa vähä parannella ensin vai pystyyks vakio lötköllä heittää hallittui sladei helposti?

Lähetetty: 27.11.2005 16:42
Kirjoittaja Kimmo86
destor kirjoitti: Kesälläkin tuli onneksi vaihdettua uudet iskarit, ja jo silloin huomasi kuinka tärkeät ne ovat auton käytöksen kannalta, entinen puskeva lada muuttui mukavasti kahva edellä meneväksi.
.. on muuten sen verran suuri yllätys nämä ladan talviominaisuudet ettei ihan heti uskoisi.
Joo näin on. Ittellä on kaasuiskarit ja on muuten perskeleen hyvä heittää luisua, kun perä ei muljahtele vaan lähtee nättiin luisuun mikä on helppo oikaista -etuvetosten omistajat vaan kattoo kauhuissaan kun lata menee kahva edeltä
Lada on kyllä paras talviauto millä oon ajanu, ei puhettakaan että vaihtasin ton johonkin uuteen rimpulaan

Lähetetty: 27.11.2005 16:57
Kirjoittaja 'aatee'
mikäs hitsi mun 1700iis on ku rupesin kattelee et onmpa märkä katto koska katto lammpu oli ihan märkä

no sit päätin et otan irti koko katto sisustuksen ja sit ku sain sen irti se oli iha MÄRKÄ no kuivasin sen ja sit se taas nyt on MÄRKÄ iha vesi pisaroita tippu
eli miten se kehittää vettä sinne ? ei oo reikii katos.

Lähetetty: 27.11.2005 17:02
Kirjoittaja destor
Sama ilmiö mikä huurtaa lasit sisäpuolelta joskus. Elikä liikaa kosteutta auton sisällä niin kosteus tiivistyy kylmään pintaan. Katto on hyvinkin kylmä pinta, koska ajoviima viilentää sen tehokkaasti.
Lähetetty: 27.11.2005 17:05
Kirjoittaja Lada-Mies
'aatee' kirjoitti:mikäs hitsi mun 1700iis on ku rupesin kattelee et onmpa märkä katto koska katto lammpu oli ihan märkä

no sit päätin et otan irti koko katto sisustuksen ja sit ku sain sen irti se oli iha MÄRKÄ no kuivasin sen ja sit se taas nyt on MÄRKÄ iha vesi pisaroita tippu
eli miten se kehittää vettä sinne ? ei oo reikii katos.

miul sama juttu paitsi että paikkana on takavasen jalkatila.
siel välillä oikein ajelehtii vettä eikä katossa reikää\kiä.
T:lada-mies
Riku mäkipää
Lähetetty: 27.11.2005 17:11
Kirjoittaja 'aatee'
destor kirjoitti:Sama ilmiö mikä huurtaa lasit sisäpuolelta joskus. Elikä liikaa kosteutta auton sisällä niin kosteus tiivistyy kylmään pintaan. Katto on hyvinkin kylmä pinta, koska ajoviima viilentää sen tehokkaasti
auto on seissy tossa pihassa, mistäs sinne sisää pääsee kosteutta koska ei oo mikää autossa kosteeta paitsi toi katto mikä on aina vetinen ku on seissy päivän tai kaks päivää

Lähetetty: 27.11.2005 17:15
Kirjoittaja Lada-Mies
'aatee' kirjoitti:destor kirjoitti:Sama ilmiö mikä huurtaa lasit sisäpuolelta joskus. Elikä liikaa kosteutta auton sisällä niin kosteus tiivistyy kylmään pintaan. Katto on hyvinkin kylmä pinta, koska ajoviima viilentää sen tehokkaasti
auto on seissy tossa pihassa, mistäs sinne sisää pääsee kosteutta koska ei oo mikää autossa kosteeta paitsi toi katto mikä on aina vetinen ku on seissy päivän tai kaks päivää

ja mun auto seisoo koko ajan.......
Lähetetty: 27.11.2005 17:19
Kirjoittaja 'aatee'
ja mun auto kans seisoo, paitsi jos jäät tulee niin SIT SE SAA KYYTII

Lähetetty: 27.11.2005 17:28
Kirjoittaja Lada-Mies
'aatee' kirjoitti:ja mun auto kans seisoo, paitsi jos jäät tulee niin SIT SE SAA KYYTII

niin mun lada menossa railerilla talliin varmaan ens v-loppu tai sillon mwéen ainakin tekeen tilaa.....