Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!
-
- Viesti:
Re: Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!
Olipa tänään monipuolinen bongauspäivä ja kaikki kilometrin säteellä. Eli Hämeenlinnan Tiiriössä nähty: Vihreä tuunattu farkku, valkoinen volga mustalla lokasuojalla, trabant trailerissa ja vielä sininen 110 venäjän kilvissä. Viimeksimainitut taitaa maleksia jossain meidän suunnalla Hauholla...
Ajan Ladalla koska,
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
minulla on siihen varaa.
gsm.0440613113
Joku naapuri on hommannut vaaleansinisen 5d samaran korkealla kojelaudalla. Pitää mennä jututtamaan jahka vastaan tulee.
Njet problem, normal katastroof 

Eilen kun ajoin samaralla 2 kaistaisessa liikenne ympyrässä ja vaihdoin kaistaa kääntyäkseni pohjoiseen niin punainen 5 ovinen samara kiilaa suoraan meikäläisen eteen
sitten näin parkissa olevan harmaan 112

Lada Samara 1500i 5d vm.2000
VT15 varrella levähdyspaikalla uutuuttaan kiiltelevä veikeän punainen 2104, venäjän kilvissä ja 2105 mallisilla peileillä.
Njet problem, normal katastroof 

Päivällä Noormarkusta kohti Vaasantietä ajoi vastaan mattavihreä puskuriton nappis, jossa jokin maalaus kuskin ovessa, tähtikö? Onko kerholaisia, en oo aiemmin törmännyt tähän? Myöhemmin kymmenen uutisissa oli juttua nuorten ylinopeuksista ja kuolonkolareista. Esimerkkeinä näytettiin useita kolarikuvia, yhdessä oli romuna katollaan mattamusta kanttilamppu, jonka takalasissa tarrat "vain köyhillä on kiire" ja "tee se tänään, huomenna voi olla jo laitonta tms.". Olisko tää yksilö jopa näkynyt jossain kokoontumisessa...
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Just meni kerhotarrallinen tummanharmaa 110-farkku Haukijärventietä meiän ohi, ajaa tästä useinkin, mutta ikinä en oo kokoontumisissa nähnyt.
Reippaina käymme rekkain alle 

olipa tänään monipuolinen bongaus päivä.kävin keminmaan ruottalassa motorshow näyttelyssä kattomassa vanhoja autoja
bongasin mm. 2kpl fiat 600, mosse elite 1500 vm.1978 ja 2,3 litran volgan 

Jos haluaa bongata kunnolla, kannattaa käydä Viipurissa. Päivän reissulla tuli nähtyä paljon Volgia, lyhyt ja pitkä Niva, Chevy Niva, takavetoisia, Samaroita, satakymppejä, Kalina, Priora, kopilla varustettu Mosse ja Lada pick-up, Uaz paketti- ja maastoautoja, Gaz pakettiautoja, Kamazeja ja myös yksi Oka. Takseina on komeita Volgia ja Nivat näyttää olevan melkoisessa suosiossa.
Viipuriin pääsee muuten nykyisin kätevästi Lappeenrannasta ilman viisumia kanavaa pitkin laivalla.
Viipuriin pääsee muuten nykyisin kätevästi Lappeenrannasta ilman viisumia kanavaa pitkin laivalla.
Aamulla vähän vajaa 7 tuli Kehä I vastaan kanttilamppu "Sheriffi". Itse olin liikkeellä toisen suurvallan mattamusta/liekki PU:lla
tänään on bongattu 300 metrin säteeltä valkoinen niva, harmaa 112 ja valkoinen nappis 

Oranssi Nappis levitetyillä vanteilla Vieraili pihassa, Omistaja olisi ollut halukas ostaa sinivalkoiseni
Re:
[quote="Jusu"]ff8728 ajeli aamukymmenen korvilla Jämsän keskustassa kanttilampulla, ajelin matststalaatikolla kappaleen matkaa perässä.[/quote]
Asijoilla, Lidliin kävin viemässä tyhjiä pulloja 47 kpl.
Asijoilla, Lidliin kävin viemässä tyhjiä pulloja 47 kpl.
warre 353w sedan,
Pöyhösen "FINE" bongattu Kuusaan Valtakadulla noin vartti takaperin, pikaisella silmäyksellä näytti ettei ollut itse P ratin takana.