Vaalit 2006 II kierros

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.

Kumpi Presidentiksi??

Äänestys päättyi 30.1.2006 21:30

Niinistö
46
52%
Halonen
43
48%

Ääniä yhteensä: 89

samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

Jaska HKI kirjoitti:"Vastakkainasettelu on ohi" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: .Siinä vaiheessa kun SAK & Työnantajien keskusliitto menee kimppaan ja irtisanoo puolet porukoistaan niin silloin minäkin äänestän Niinistöä.Tuli harvinaisen selväksi :lol: :lol: ,vai mitä :lol:
Köyhän on kuule oltava nöyrä ja äänestettävä sitä jonka leipää syö, muuten menee sunkin hommat Kiinaan. :P :twisted:
Tarvitaan joustoja! :wink:

(pannaan nyt varmuudeksi)tsoukki
Viimeksi muokannut samarai, 16.1.2006 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
tahko

Viesti Kirjoittaja tahko »

Itse pyrin välttämään presidenttikysymyksessä pelkkää "Natoamista", onhan NATO vain eräs osa-alue. Kannattaa tosin muistaa se, että NATO tarjoaa turvatakuita; mutta mitäs ne turvatakuut sitten käytännössä olisivat - luvataan limuautomaatti Pääesikunnan käytävälle tai sitten jotain konkreettisempaa apua. Toiselta puolen kannattaa muistaa mitä NATO haluaa jäseniltään ja mitäs jos järjestö sellaisen avunpyynnön esittäisi.

Kannattaa kuunnella tarkkaan mitä muuta ja muista aihealueista jäljelle jääneet "titaanit" laukovat ja etenkin MITÄ JÄTTÄVÄT TIETENTAHTOEN SANOMATTA.
Ricerider

Viesti Kirjoittaja Ricerider »

Joo "työväen presidentti" vastasi ollessaan valtiovarainministerinä YLE:n toimittajan kysymykseen siitä, miksi pienituloisten asemaa taas kerran huononnettiin vero ym. toimenpitein entistä enemmän että saataisiin suurituloisille verohelpotuksia muistaakseni suhteellisen ytimekkäästi "Jonkun selkänahastahan se on revittävä". Siinä meillä on oikein varsinainen kommari. Niinistö puhuu kauniisti, mutta paskaa. Pakko tässä on kai käydä äänestämässä tuota "vasemmiston" ehdokasta sitten.
BA3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BA3 »

Äänestäkää vaan todella edustuskelpoista muumimammaa kaikki te SNS (saappaan nuolija seuran) jäsenet ja vanhat pioneeri aktivistit :!: Minä äänestän Saulia vaikka haalari duunari olenkin :wink:
Tällä hetkellä ei Lataa, ja hermo lepää...

* Latakerho Sons of Kymi
Mikkoo

Viesti Kirjoittaja Mikkoo »

Kyllä äänestän muumimammaa "vastaan", vaikka en tod. kummastakaan tykkää :evil:
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

BA3 kirjoitti:Äänestäkää vaan todella edustuskelpoista muumimammaa kaikki te SNS (saappaan nuolija seuran) jäsenet ja vanhat pioneeri aktivistit :!: Minä äänestän Saulia vaikka haalari duunari olenkin :wink:
UGH!
.
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Tarja Halonen piti vappupuheen 1.5.1976 Hakaniemen torilla, Helsingissä. Karjala-lehdessä oli selostus puheesta. Seuraavassa ote puheesta:

"Suomelle olisi siunauksellista liittyä Neuvostoliittoon rauhanomaisin keinoin. Samalla pääsisimme irti kapitalismin ikeestä, koska kapitalismi kuitenkin kuolee. Suomi voisi olla yhdessä Neuvostoliiton kanssa tiennäyttäjä kohti kommunismista yhteiskuntaa."

EDIT: Tää oli provo :oops:
Viimeksi muokannut Vanja-eno, 18.1.2006 2:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
ile

Viesti Kirjoittaja ile »

:shock: :lol:

Tässäpä aiheeseen liittyvä linkki:
http://mirrorium.com/tarja_halonen/
Elämä on laiffia.
Lada110
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lada110 »

Natolla voi pyyhkiä perseensä......... hitsi minä en ainakaan mihinkään natoo
meinaa liittyä!!!! Eu paska jo ihan tarpeeksi vaivaa asioita :x
Nyt:Lada 112 1.5i -02~Mazda 121 -91~Mazda MPV 2.0i -00~Exät-->~Lada 2101 JM~Volvo V40 1.9TD -98~VW Jetta -91~Lada 2105 1.5 -95 ~Suzuki Baleno 4WD -01 ~Mitsu Colt -92~Lada 112 1.5i 16V -03 ~Suzuki Swift 1.3i -01 ~Lada 2107 1500 -88 "PMR"~
Patu925

Viesti Kirjoittaja Patu925 »

Taitaa olla minulle liian fanaattista touhuu kannattaa Niinistöä... :?

Amerikan malliin taitaa tää touhu mennä kun täälläkin loka lentää suuntaan jos toiseen...
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Tiedoksi: Minä EN kannata Niinistöä
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Vanja-eno kirjoitti:Tiedoksi: Minä EN kannata Niinistöä
Mutta et vissiin Halostakaan? :lol:
.
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

alkaa olee aika sama kuka on pressa, ei se vielä maata juurikaan mullista, pitäis olla samaa ryhmää hallituskin, tällä samalla linjalla kuitenkin jatketaan ja tavalliselle tallaajalle millään ei ole juuri merkitystä. tarvii vaan sopeutua systeemiin.

kumpikohan ehdokkaista poistaisi ajoneuvoveron, eli siis tämän käyttömaksun? tai vaikka tv-luvan?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

Lada-Jussi kirjoitti: kuka on pressa
minä olen
aropupu

Viesti Kirjoittaja aropupu »

Lada-Jussi kirjoitti:kumpikohan ehdokkaista poistaisi ajoneuvoveron, eli siis tämän käyttömaksun? tai vaikka tv-luvan?
en usko että kumpikaan :(
siitä vois veikkailla kumpi nostaisi enemmän molempia :?
Viimeksi muokannut aropupu, 17.1.2006 9:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin