Sivu 4/4
Lähetetty: 20.2.2006 15:56
Kirjoittaja rokki
Mikään ei korvaa kuutiotuumia.

Lähetetty: 20.2.2006 16:25
Kirjoittaja NesteHukka
Tässä mitä tapahtuu vakio hondalle kun laitetaan kunnolla nossia...
http://videos.streetfire.net/search/nit ... 76A782.htm
Lähetetty: 20.2.2006 16:32
Kirjoittaja NesteHukka
rokki kirjoitti:Mikään ei korvaa kuutiotuumia.

Onhan se näinkin, mutta hauskanpidostahan yleensä on kyse tehokkaissa autoissa, ja kun ihmisen mielestä on kyse, niin ylhäältä vetävä kireä 1600:kin tuntuu lähtevän ihan sairaasti. Kyse on siitä harhasta minkä se yläkireys teettää.
Joku 8 litrainen V8 jonka vääntökäyrä on niinkun vatupassi, niin on oikeastaan melko tylsä ajaa. Tämä tosin henk koht mielipide.
Lähetetty: 20.2.2006 17:53
Kirjoittaja 'aatee'
aika paskaks meni hontan kone

Lähetetty: 20.2.2006 18:25
Kirjoittaja Mäntä
ois kyllä lada kestänyt ton

Lähetetty: 21.2.2006 20:50
Kirjoittaja Lada-Mies
Mage kirjoitti:lada-mies kirjoitti:täyttämiseen tarvitaan lisenssi.
näin se meni.
hehee!tuttu töissä tuolla US-partsilla

Täyttämisee tarvitaa lisenssi muttei ostoo vai?
näin se taitaa mennä.
korjatkaa jos olen väärässä.

Lähetetty: 28.2.2006 21:28
Kirjoittaja Stefa
Köyhän miehen nossina voi unohtaa nuo hapet, nestekaasu on paljon parempaa kamaa jos tuolle tielle lähtee. Tosin mielestäni hetkittäiset tehonlisäykset ovat ihan syvältä, kyllä sen voiman pitää olla polkimen alla.
Lähetetty: 1.3.2006 7:27
Kirjoittaja Pöhö-Andrei
Stefa kirjoitti:Köyhän miehen nossina voi unohtaa nuo hapet, nestekaasu on paljon parempaa kamaa jos tuolle tielle lähtee. Tosin mielestäni hetkittäiset tehonlisäykset ovat ihan syvältä, kyllä sen voiman pitää olla polkimen alla.
Juuri näin.
Lähetetty: 6.3.2006 16:05
Kirjoittaja Kontio
se N20 on muuten typpioksidyyli... Joo tuon puhtaan hapen kanssa ei kannata pelleillä ja joku tuossa puhui vedyn ja hapen yhteiskäytöstä,sitä en suosittele,jos syötät yhtä aikaa puhdasta happea samaan tilaan niin seos räjähtää pienimmästäkin kipinästä tai lämmöstä ja sen jälkeen lada on vain muisto

Oon stefan kanssa samaa mieltä että on paljon kovempi juttu kun ottaa ne hummat irti ladan koneesta pysyvästi muilla keinoin kuin että väännät pullosta hanan auki ja painat nappia ja saat viideksitoista sekunniksi sata pollea lisää

Lähetetty: 7.3.2006 20:36
Kirjoittaja Stefa
Kontio kirjoitti:on paljon kovempi juttu kun ottaa ne hummat irti ladan koneesta pysyvästi
Ei välttämättä

Lähetetty: 9.3.2006 10:58
Kirjoittaja samovaari
se N20 on muuten typpioksidyyli...
ilokaasu = dityppihappo = typpioksiduuli = N2O, rakkaalla lapsella on jälleen monta nimeä.
Lisää aiheesta löytyy Altavistasta haulla "ilokaasu".