mille firmalle tai vastaavalle työskentelet?

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Kimmo86

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

cassu kirjoitti:
Mikko K kirjoitti:Valio ja Combitrans ajohommissa tulee oltua.
Kah, sitä olet sitten melkein heimoveli ... Transpoint ja Combitrans on samaa konsernia. Minä olen näillä näkymin siirtymässä Combitransin puolelle lähitulevaisuudessa nykyisen työkuvion sivutuotteena.

Hieman aihetta sivuten, niin olin itsekin logistiikka-alan hommissa ( =varasto-orjana)viime vuonna, Kouvolan Cargo Handlingilla.
Mage

Viesti Kirjoittaja Mage »

Joo opiskeluaha mie suurimmaks osaks teen ja sitte käyn joskus välillä enonfirmassa näyttämässä kaunista kädenjälkeeni :wink: (pitää se yleensä paikaansakii) ja trukilla ajelle
OSmo

Viesti Kirjoittaja OSmo »

Satakunnan Autotalolta on tähän menessä harrastus korvaus saatu.. Eli nissanilla..
ei ihan hukas ol, mut ei kaukaa käy..
Mikko K

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Kimmo86 kirjoitti:
cassu kirjoitti:
Mikko K kirjoitti:Valio ja Combitrans ajohommissa tulee oltua.
Kah, sitä olet sitten melkein heimoveli ... Transpoint ja Combitrans on samaa konsernia. Minä olen näillä näkymin siirtymässä Combitransin puolelle lähitulevaisuudessa nykyisen työkuvion sivutuotteena.

Hieman aihetta sivuten, niin olin itsekin logistiikka-alan hommissa ( =varasto-orjana)viime vuonna, Kouvolan Cargo Handlingilla.
Offtopiccia, olin itekin pari vuotta sitten siellä, työharjoittelussa. Tosin 4 viikon jälkeen vaihdoin paikkaa kun palo hermo niihin hommiin.
Vastaa Viestiin