Mikä on mielestäsi kaunein itäauto ?
niin ja ei kai toi Emari edes täytä ehta "kommarikaman" ehtojakaanPavlovits kirjoitti:Kyllä minun täytyy ääneni antaa tuolle Warrecoupelle, vaikka topicia aloittaessani mielessä oli EMW Coupe
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
AMO-ZIL viettääkin juuri parasta aikaa tehtaan 90-vuotisjuhlia, eli perustettu jo tsaariVenäjällä 1916.
kuvasarja Zilin kuorma-autokokoonpanolinjasta
Tällä hetkellä AMO-ZILIN tuotevalikoimaan kuuluu 14 tuotesarjaa hyötyajoneuvoja laadukkaita Zil-ajoneuvoja (+ha).
kuvasarja Zilin kuorma-autokokoonpanolinjasta
Tällä hetkellä AMO-ZILIN tuotevalikoimaan kuuluu 14 tuotesarjaa hyötyajoneuvoja laadukkaita Zil-ajoneuvoja (+ha).
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- Lada-Jussi
- Viestit: 10252
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
mun mielestä ZIL-131 on aikansa maastokuorma-autoista mitään sanomattomimman näköinen, vastaavan ikäluokan ZIL-157, GAZ-66, Ural-375/4320, KrAZ-255 ja 260 sekä KamAZ-4310, ehkä toi KrAZ-260 on yhtä tylsä, ei enää sellasta tyyliä kuin vanhssa 255:ssä
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Hongqi CA 770, valmistaja FAW, Kiina 1985
V8 - 5655 cm³ 162 kW (220hv)
PS: Katsoin Pavlovitsin avauksesta, että Kauko-Idän kommariautoja ei hyväksytä mukaan
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- Lada-Jussi
- Viestit: 10252
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
mut onko kuvassa Scandinavia? kylkilista ja jäähdyttimen säleikkö erottaa 403 perusversion ja vientimallin, virallisesti kai vientimalli on Scandinavia (sekin siis maahantuojan nimitysmallille) Kuvan auto on kuten 407 eli ihan perusversio. melkein sanoisin kyllä, että toi perusversio on nätimpi.Ladakeho kirjoitti:Ei, ei, pojat. Ihan väärillä jäljillä ootte. Kaunein on Moskvits Scandinavia.
Kun on nätti, niin on vaan nätti. Ei sille voi mitään.
erottaako ulkoapäin mitenkään 407 ja 403 malleja tossa perusvarustelussaan, muuten kuin, että kylkilistan etupäässä lukee eri numero?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)Noista Pohjois-Korealaisista autoista ei vain oikein löydy kuvia, paitsi Pyonghwan tuotteista, eikä tuon firman kommunistisuudesta voi oikein olla varma kun siitä 70% on Etelä-Korealaisten omistuksessa. Tuolta (hitaahkolta) webbisivulta löytyy noista tietoja kun valitsee ensin "Products Info" ja sitten jonkun niistä alle tulevista teksteistä. Aika pitkälti Lisenssi-Fiateja näkyy olevan tuo tuotanto, nuo muut mallit perustuvat ilmeisesti kiinalaiseen Dandong Shuguangiin.samarai kirjoitti:Mikä vika on Kiinan ja Pohjois-Korean kommunistisessa autoteollisuudessa..![]()
Ennen tuota tehdasta on ollut ainakin Sungri (ent. Tokchon)-tehtaassa GAZ-51-, KrAZ-256 ja GAZ-69-pohjaista tuotantoa, myös Pyongsang-tehtaassa on tehty GAZ-69:ää. Henkilöautotuotantoa on Pyonghwan lisäksi Mercedes-Benz 190 W201-kopiot Paektusan (ilm. Sungri-tehtaassa valmistettu) ja Pyongyang 4.10.
Tuossa on vielä parempi lista jossa on trollikoita ja bussejakin.
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
tuli intis zilillä köröteltyä n. 2000km, ostaisin ittellen leluks kans zhilin mut toi 50- 200l/ 100km ei oikeen houkuttele... se olis kyllä hieno peliKimmo86 kirjoitti:pappa- igor kirjoitti: kyllä tai zil 131 6x6 siinä on hieno peli ja "menee ku pien eläin"
Ja varsinkin tuon zilin käyntiääni on jotain todella korvia hivelevää.. Tuli meinaan tuommosen lavalla jokunen tovi istuskeltua intin aikana joten ne V8:n hörinät muistaa varmaan koko loppuikänsä![]()
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
aon kirjoitti:
Noista Pohjois-Korealaisista autoista ei vain oikein löydy kuvia, paitsi Pyonghwan tuotteista, eikä tuon firman kommunistisuudesta voi oikein olla varma kun siitä 70% on Etelä-Korealaisten omistuksessa. Tuolta (hitaahkolta) webbisivulta löytyy noista tietoja kun valitsee ensin "Products Info" ja sitten jonkun niistä alle tulevista teksteistä. Aika pitkälti Lisenssi-Fiateja näkyy olevan tuo tuotanto, nuo muut mallit perustuvat ilmeisesti kiinalaiseen Dandong Shuguangiin.
Ennen tuota tehdasta on ollut ainakin Sungri (ent. Tokchon)-tehtaassa GAZ-51-, KrAZ-256 ja GAZ-69-pohjaista tuotantoa, myös Pyongsang-tehtaassa on tehty GAZ-69:ää. Henkilöautotuotantoa on Pyonghwan lisäksi Mercedes-Benz 190 W201-kopiot Paektusan (ilm. Sungri-tehtaassa valmistettu) ja Pyongyang 4.10.
Tuossa on vielä parempi lista jossa on trollikoita ja bussejakin.
joo noista vanhemmista Pohjois-Korealaisista autoista (varsinkin ha) on vaikea löytää kuvia. Joskus muistan nähneeni netissä Suuren Johtajan Sungrin loistomallin.
Tässä on kuva tosta Sungri 58:sta (Gaz 51). Tota Gaz 51:stähän tehtiin kopiona myös Kiinassa Juezhin 134 mallina.
Hyvä kuvasarja Pohjois-Koreasta (2006):
osa 1
osa 2
osa 3 automainos!
osa 4 "P-Korea Gaz 69"
osa 5
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»


