Madallus

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
juhhi

Re: Madallus

Viesti Kirjoittaja juhhi »

nii ettekö ny pysty kertoo et minkä auton iskarit menee suoraa ladaa etee jäykemmät pitäs olla
Anttu

Re: Madallus

Viesti Kirjoittaja Anttu »

mitenkäs ne nykypäivänä katsastuksessa sanoo katkotuista jousista? Jos ostan bilsteinin iskarit+ esim 123 mesen jouset ja lyhennän niitä rakkaan ystävän rälläkän kanssa, niin tuleeko valitusta konttorilla?
rottarauta

Re: Madallus

Viesti Kirjoittaja rottarauta »

riippuu aika paljon siitä että huomaako se konttorin setä että ne on pätkitty. eihän niitä vissii sais pätkiä
Avatar
Mazak-
Viestit: 275
Liittynyt: 2.8.2010 14:09

Re: Madallus

Viesti Kirjoittaja Mazak- »

Saa niitä pätkiä mutta akselit ilmassa jouset ei saa heilua kupeissaan.
21013 1500 16v Turbo rojekti
Anttu

Re: Madallus

Viesti Kirjoittaja Anttu »

toisin sanoen ei liikaa ?
Avatar
Mazak-
Viestit: 275
Liittynyt: 2.8.2010 14:09

Re: Madallus

Viesti Kirjoittaja Mazak- »

Ainakin kun takapotkun etujousia lyhensi kolme½ kierrosta niin vakioiskareilla pääsivät heilumaan. Madallusta tuolloin -80mm?
21013 1500 16v Turbo rojekti
Anttu

Re: Madallus

Viesti Kirjoittaja Anttu »

Mersun jouset on käsittääkseni jäykemmät ku ladan orkkikset. eli paljo pitäs näistä ottaa veks että madallusta tulis noin -50mm? Ja vielä jos menee leimoihin?
Avatar
Mazak-
Viestit: 275
Liittynyt: 2.8.2010 14:09

Re: Madallus

Viesti Kirjoittaja Mazak- »

Nuo mersun jouset on vakiopituisina järjestään paljon pitemmät kuin ladan orkkisjouset että paha sanoa suoraan. Useemman kierroksen niitä joutuu kyllä lyhentään.

http://i974.photobucket.com/albums/ae22 ... da1600.jpg

Tuossa on etujousia lyhennetty kaks kierrosta ja takajousia 1½.
21013 1500 16v Turbo rojekti
Anttu

Re: Madallus

Viesti Kirjoittaja Anttu »

meneekö noilla sit leimoihin, ja mitenkäs toi alusta? Vähä haluis päästä pois siitä keinumisesta jäykemmällä alustalla :)
Tomtom

Re: Madallus

Viesti Kirjoittaja Tomtom »

Minkäs kokosia vanteita te ootte käyttäny, kun olette madaltanu? Ite oon katellu nappikseen jotain vanteita ja tällä hetkellä siisteimmät olis 15" Onkohan ne jo liian isot, jos meinaa madaltaa autoa, niin ettei se olis enää traktori, mutta ei kuitenkaan ihan näin matala.... jos ne on liian isot, niin sitte pitää laittaa alle 13" kromi mangelsit.

http://www.tuning.sk/dokument-cultstyle ... e-podvozky
Avatar
Mazak-
Viestit: 275
Liittynyt: 2.8.2010 14:09

Re: Madallus

Viesti Kirjoittaja Mazak- »

Anttu kirjoitti:meneekö noilla sit leimoihin, ja mitenkäs toi alusta? Vähä haluis päästä pois siitä keinumisesta jäykemmällä alustalla :)
Pitäis tulla leima kun nuo ei ainakaan pääse liikkumaan kupeissa. Mutta tuo ei ollut paljoakaan vakiota jäykempi kun oli alkuperäset nesteiskarit.
Mersun jouset ja kaasuiskarit niin pitäis olla vähintään jäykkä :)
21013 1500 16v Turbo rojekti
Anttu

Re: Madallus

Viesti Kirjoittaja Anttu »

eli ihan tollaset iskarit ? Eteen sekä taakse ?

http://www.motonet.fi/web/guest/varaosat
Avatar
Mazak-
Viestit: 275
Liittynyt: 2.8.2010 14:09

Re: Madallus

Viesti Kirjoittaja Mazak- »

Ei toimi tuo linkki mutta ihan perus kaasut pitäis olla kyllä jäykemmät kuin nesteiskarit. Venäjältäkin taitaa jotain saada?
21013 1500 16v Turbo rojekti
Anttu

Re: Madallus

Viesti Kirjoittaja Anttu »

mahtaako tietää paljo venäjällä maksaa? Meinaan ei nuo motonetin omatkaan ollu ku 34.90 kpl
Tomtom

Re: Madallus

Viesti Kirjoittaja Tomtom »

Anttu kirjoitti:mahtaako tietää paljo venäjällä maksaa? Meinaan ei nuo motonetin omatkaan ollu ku 34.90 kpl

Venäjältä saa valmiita madallussarjoja 160e sisältää jouset+iskarit. Itse pyydän kaveria tuomaan sieltä.
Vastaa Viestiin