Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Avatar
Jaska HKI
Viestit: 6714
Liittynyt: 25.9.2003 17:51
Paikkakunta: Eteläsuomen Eldorado

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Sdelano v SSSR kirjoitti:
Jaska HKI kirjoitti:Näyttää myös nuo lämmityslaitteen säätömoottorin hammaspyörät olevan kulutuskamaa.Ei kai nekin ole jotain venäläistä "muovia" kuten pyöränkeskiöiden suojakupit joissa sisältönä on 66% kierrätettyä lasimurskaa.
Terve!

Lasimurskalla saadaan muoveihin suuri mekaaninen lujuus, lämmönkestävyys ja muototarkkuus. Kyseiset muovityypit ovat siksi autoteollisuuden laajalti käyttämiä. Kun jarrulevy ajetaan punahehkuiseksi, ei "kynttilämuovi" menesty pyörännavoissa.

SvS
Minulla on pöydällä yksi pyörännavan keskikuppi josta kaikki väkäset on poikki.Kemppi käyttää hitsauspolttimissa myös jotain muovia joka on myös mekaanisesti lujaa,lämmönkestävää,muototarkkaa.Olen korjannut Kempin polttimia 10 vuotta eikä yhtään polttimen kahvaa tuhoutunut muovin rikkoutumisen takia,vaikka polttimia käytettiin vasaroina,ajettiin trukilla yli ja hitsatessa 1000 asteen liekki paloi 20cm:n päässä kahvasta.
Avatar
Sdelano v SSSR
Viestit: 2282
Liittynyt: 12.4.2006 1:00
Paikkakunta: Montemurlo/Zelenogorsk/Johanssons

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Sdelano v SSSR »

Terve vain!

Olen tähän ikään mennessä ajanut etuveto-Ladoilla noin 400.000 km, eikä toistaiseksi yhtään väkästä ole katkennut, vaikka kuppeja parikin kertaa irrotettu ja kiinnitetty, useimmiten potkaisemalla. Ilmeisesti sattunut parempi laatu kohdalleni vai mikä lie kyseessä?

Sen verran vielä täsmennyksenä edelliseen viestiini, että kyseessä oleva materiaali on PA66-GF30 (lisätietoja hakukoneilla), jossa ei tarkkaan ottaen ole yhtään lasimurskaa, vaan 30 % lasikuitua vahvikkeena polyamidi 66:n seassa. Lasikuitu tehdään tyypillisesti kierrätyslasimurskasta.

Kempin kahvoista en tiedä mitään, en edes sitä, mikä vaikutus niillä mahdollisesti on Ladan osien kestävyyteen.

SvS
Sdelano v SSSR

***

Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
Avatar
Jaska HKI
Viestit: 6714
Liittynyt: 25.9.2003 17:51
Paikkakunta: Eteläsuomen Eldorado

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Sdelano v SSSR kirjoitti:Terve vain!

Olen tähän ikään mennessä ajanut etuveto-Ladoilla noin 400.000 km, eikä toistaiseksi yhtään väkästä ole katkennut, vaikka kuppeja parikin kertaa irrotettu ja kiinnitetty, useimmiten potkaisemalla. Ilmeisesti sattunut parempi laatu kohdalleni vai mikä lie kyseessä?

Sen verran vielä täsmennyksenä edelliseen viestiini, että kyseessä oleva materiaali on PA66-GF30 (lisätietoja hakukoneilla), jossa ei tarkkaan ottaen ole yhtään lasimurskaa, vaan 30 % lasikuitua vahvikkeena polyamidi 66:n seassa. Lasikuitu tehdään tyypillisesti kierrätyslasimurskasta.

Kempin kahvoista en tiedä mitään, en edes sitä, mikä vaikutus niillä mahdollisesti on Ladan osien kestävyyteen.

SvS

Osaa on kait tehty kauan koska siinä on myös koodi 2108-3103065,e.li "Samara".Eipä noita tule kosketeltua kuin renkaanvaihdon yhteydessä.Muut on kyllä kestäneet.Kempillä halusin verrata on myös kestäviä muoveja (jotka maksaa).
Avatar
kv60
Viestit: 163
Liittynyt: 16.11.2003 0:27
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja kv60 »

Tässäpäs päivitetty vikalistani omaani 112 malliin ja vuoden 2006 syksyllä hankkimaani. Ajettu noin 23600 km. Takuuta jäljellä vielä vajaa neljä vuotta.
1. Täristi niin pirusti heti uutena. Tasapainoitettiin renkaat muutamaan otteeseen.
2. Vaihdettiin jarrulevyt (ravisti niin perusteellisesti jarrutettaessa).
3. Säädettiin pakoputkea (resonoi/kolahteli taka-akseliin sen ylityksessä).
4. Vaihdettu jarrupalat eteen, loppu vikinä.
5. Vaihdettiin laturi (entinen lopetti lataamisen)
6. Vaihdettu kytkinpaketti ja säädettiin vaihdekepin "liikerata" (ei mennyt vaihteet kunnolla päälle)
7. Takaselkänojan irroitustappi jäi käteen normaalilla aukaisulla. Laitettiin uusi.
8. Vaihdettiin toistamiseen Kytkinpaketti ja lisäksi myöskin vauhtipyörä. (täristi niin maan perusteellisesti liikkeelle lähdettäessä).
9. Vaihdettu pari kertaa vilkun rele (vilkku jäi päälle ja toisella kertaa jäi rele vaan raksuttaan).
10. Vaihdettiin sivupeilit (pinta irtosi). Vaihdettiin takuuseen.
11. Vaihdettiin kuskinpuoleinen peili toistamiseen (säätö ei pysynyt kohdallaan, vaan peili tippui aina alas).
12. Pakkasaamuna ei lähtenyt käyntiin. Vaihdettiin takuuseen uusi akku.

Itsestään "korjautuvia" vikoja.
1. Huoltopäällikkö Deltassa ei saanut enää avainta lukosta pois ilman pientä väkivaltaa huollon jälkeen.Myöskään lukko ei mennyt kunnolla kiinni avaimella käännettäessä. Tilattiin aika korjaukseen. No muutaman päivän tai viikon lukko nikotteli ja kas kummaa. Alkoi pelaan kuin koskaan ei rikki olisi ollutkaan.

Kaikki työt varaosineen tehty takuuseen hyvällä palvelulla.
" Taatusti kestää, kun on tehty ilman motivaatiota". Sanoi muinoin Konelan varaosamyyjä, kun osia häneltä ostin.
ladamaster
Viestit: 1384
Liittynyt: 23.9.2003 20:41
Paikkakunta: Tervakoski / Janakkala

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

kv60 kirjoitti:Tässäpäs päivitetty vikalistani omaani 112 malliin ja vuoden 2006 syksyllä hankkimaani. Ajettu noin 23600 km. Takuuta jäljellä vielä vajaa neljä vuotta.
1. Täristi niin pirusti heti uutena. Tasapainoitettiin renkaat muutamaan otteeseen.
2. Vaihdettiin jarrulevyt (ravisti niin perusteellisesti jarrutettaessa).
3. Säädettiin pakoputkea (resonoi/kolahteli taka-akseliin sen ylityksessä).
4. Vaihdettu jarrupalat eteen, loppu vikinä.
5. Vaihdettiin laturi (entinen lopetti lataamisen)
6. Vaihdettu kytkinpaketti ja säädettiin vaihdekepin "liikerata" (ei mennyt vaihteet kunnolla päälle)
7. Takaselkänojan irroitustappi jäi käteen normaalilla aukaisulla. Laitettiin uusi.
8. Vaihdettiin toistamiseen Kytkinpaketti ja lisäksi myöskin vauhtipyörä. (täristi niin maan perusteellisesti liikkeelle lähdettäessä).
9. Vaihdettu pari kertaa vilkun rele (vilkku jäi päälle ja toisella kertaa jäi rele vaan raksuttaan).
10. Vaihdettiin sivupeilit (pinta irtosi). Vaihdettiin takuuseen.
11. Vaihdettiin kuskinpuoleinen peili toistamiseen (säätö ei pysynyt kohdallaan, vaan peili tippui aina alas).
12. Pakkasaamuna ei lähtenyt käyntiin. Vaihdettiin takuuseen uusi akku.

Itsestään "korjautuvia" vikoja.
1. Huoltopäällikkö Deltassa ei saanut enää avainta lukosta pois ilman pientä väkivaltaa huollon jälkeen.Myöskään lukko ei mennyt kunnolla kiinni avaimella käännettäessä. Tilattiin aika korjaukseen. No muutaman päivän tai viikon lukko nikotteli ja kas kummaa. Alkoi pelaan kuin koskaan ei rikki olisi ollutkaan.

Kaikki työt varaosineen tehty takuuseen hyvällä palvelulla.
Vielä noin 25 000 km, niin se on valmis. Sitten se kestää vaikka Siperian reissun. Onneksi on takuu!
Avatar
Jaska HKI
Viestit: 6714
Liittynyt: 25.9.2003 17:51
Paikkakunta: Eteläsuomen Eldorado

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

1056.Ajonestolaitteen pampulan kaari katkeaa ja pampula hukkaantuu.Kannattaa vetää pampulasta ja todeta asia tai varmistaa teippaamalla varmistuslenkki pampulan runkoon kuten itse olen tehnyt.

1057.Takalasin lämmittimen vastuslanka voi sähköisesti katketa ilman fyysistä vauriota.

1058.Automaattiseen lämmityslateeseen tulee sellainen häiriö,että auto lämpenee liian kuumaksi ennenkuin lämmitys tasaantuu.Kannattaa käyttää lämmityslaitteen lämmönsäätönuppi nollilla niin lämmityslate löytää nopeammin halutun
säädön.

1059.Hattuhyllyn avausnarut herkät katkeamaan.Minulla ne hajosi parin kuukauden sisään.En viitsinyt edes viedä takuuseen.112 HB.

1060.Polttoainetankin varovalo syttyy vaikka tankissa olisi 11litraa bensaa (200km:n ajoon)
Avatar
lada-juntti
Viestit: 482
Liittynyt: 23.5.2006 8:42
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja lada-juntti »

Hauskoja luetteloita :)
Viimeksi muokannut lada-juntti, 7.4.2010 9:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tulipa kokeiltua Ladaa... no comments
Hank-motors

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Hank-motors »

mulla on pelannu oikeestaan ihan hyvin toi 03:n satakymppi :) oikeestaan ei ole tarvinnut kuin tankata,huoltaa ja ajaa. oven lukot tosiaan jäätyy aika helposti/mutta lukko sulalla ollaan siitä selvitty. käsijarruvaijeri jääty kerran pesun jälkeen kun jätin "tietysti"auton ulos pakkaseen :) jarruissa kostealla kelillä havaittavissa lievää kahinaa,etuvalo polttimot olen kerran joutunu vaihtaan+yks rekisteri kilven valon polttimo,suunta vilkku tahtoo välillä jäädä palaan/teet katkasijalla uuden liikkeen,johan toimii taas.sillon tällön olen joutunut kiristämään apukuskin puolelta,oven lukon ristipää ruuveja(löysynyt jostain syystä) tuuli lasin pyyhkijän varren mutteria olen kerran joutunu kiristää,löystynyt jostain syystä eikä pysynyt enään toisen mukana. (tarkoitus laittaa ruuvilukitetta löystyviin ruuveihin ja muttereihin) eli mulla ei ole kyllä huonoa sanottavaa 110:ominaisuuksista. :) yks juttu mikä ei varsinaisesti liity ..... on toi lohkolämmitin minkä kanssa sai pelata!! kaks kertaa sai takuuseen vaihtaa(defa type 365 550) sitten vasta löyty toimiva vastus.
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

huvitti lukea kun jotkut täälä jaskan kirjoituksista vetivät hernettä nenuun, ei siinä ole mitään pahaa jos kertoo kokemuksiaan ja mielipiteitään omistamastaan autosta. itse en ole satakymppiin perehtynyt muuta kuin enon touhuja sivusta seurannut ja samarana tasolla mennään.
ei minkään auto merkin suhteen pidä olla fanaattinen.
vaikka se lada olisikin pihassa seisova momnumetti suur venäjästä tahi omistaa punaisen puolue kirjan, niin silti pitää myöntää tosi asiat. nämä ovat suuren maan tuotoksia ja hinta näkyy suoraan laatuun. ja viimeistelyn taso on mitän mutta hyvin mennään jos pikku viosta ei välitä
moni täälä kait kattoo nokan varttaan pitkin kun manaan näitten ominaisuuksia mutta ammatin puolesta tulee nähtyä jos jonkilaista kulkinetta ja perhe piirissä ei sormet eikä varpaat riitä omistettujen ladojen eri variaatioiden määrään

vaikka itse tykkäänkin ajella amerikkalaisella autolla, kamapaan tukkani rasvalla ja kuuntelen jerry lee lewistä niin silti olen moneen kertaan kironnut myös amerikalaisten autojen laatua
kori saumat eivät koskaan istu, sähköt ovat mitä ovat, no koneet nyt noin keskimääräisesti kestävät aikas hyvin mutta työn jälki on karkeaa ja siistimisellä saa käynnin ja kulutuksen paljolti parempaan suuntaa,automaatti laatikoista olen paljon kauhu tarinoita kuullut ja muutama kaveri saannut hajallekkin mutta itsellä ei ole ollut valittamista kun on öljyt ja suodatitimet vaihdellu ajallaan ja kohdellu oikein eli toki jonkin verran käyttökin vaikuttaa auton kestävyyten mutta jotkut yksilöt eivät vaan kestä teit mitä tahansa
tällä hetkellä kakkos autona palvela 1300s on täynnä pikkuvikoja mutta ei riitä motivaatio korjaamiseen niin kauan kuin liikku

eli näin yhteen vetona, kyllä etuveto ladakin on hintaansa nähden harkinnan arvoinen ostos mutta varautua pitää pikku vikoihin ja elämä on paljolti helpompaa jos ymmärtää tekniikasta jotain

meni ehkä reilusti ot:ksi mutta menkööt... täälä alkaa porukka jakautumaan kahteen ryhmään, no toisaalta ompahan iltaisin hauskaa että huvittavaa lueskella toisen ryhmän kiihkoiluja
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Avatar
Jaska HKI
Viestit: 6714
Liittynyt: 25.9.2003 17:51
Paikkakunta: Eteläsuomen Eldorado

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Team perseauki racing kirjoitti:huvitti lukea kun jotkut täälä jaskan kirjoituksista vetivät hernettä nenuun, ei siinä ole mitään pahaa jos kertoo kokemuksiaan ja mielipiteitään omistamastaan autosta. itse en ole satakymppiin perehtynyt muuta kuin enon touhuja sivusta seurannut ja samarana tasolla mennään.
ei minkään auto merkin suhteen pidä olla fanaattinen.
vaikka se lada olisikin pihassa seisova momnumetti suur venäjästä tahi omistaa punaisen puolue kirjan, niin silti pitää myöntää tosi asiat. nämä ovat suuren maan tuotoksia ja hinta näkyy suoraan laatuun. ja viimeistelyn taso on mitän mutta hyvin mennään jos pikku viosta ei välitä
moni täälä kait kattoo nokan varttaan pitkin kun manaan näitten ominaisuuksia mutta ammatin puolesta tulee nähtyä jos jonkilaista kulkinetta ja perhe piirissä ei sormet eikä varpaat riitä omistettujen ladojen eri variaatioiden määrään

vaikka itse tykkäänkin ajella amerikkalaisella autolla, kamapaan tukkani rasvalla ja kuuntelen jerry lee lewistä niin silti olen moneen kertaan kironnut myös amerikalaisten autojen laatua
kori saumat eivät koskaan istu, sähköt ovat mitä ovat, no koneet nyt noin keskimääräisesti kestävät aikas hyvin mutta työn jälki on karkeaa ja siistimisellä saa käynnin ja kulutuksen paljolti parempaan suuntaa,automaatti laatikoista olen paljon kauhu tarinoita kuullut ja muutama kaveri saannut hajallekkin mutta itsellä ei ole ollut valittamista kun on öljyt ja suodatitimet vaihdellu ajallaan ja kohdellu oikein eli toki jonkin verran käyttökin vaikuttaa auton kestävyyten mutta jotkut yksilöt eivät vaan kestä teit mitä tahansa
tällä hetkellä kakkos autona palvela 1300s on täynnä pikkuvikoja mutta ei riitä motivaatio korjaamiseen niin kauan kuin liikku

eli näin yhteen vetona, kyllä etuveto ladakin on hintaansa nähden harkinnan arvoinen ostos mutta varautua pitää pikku vikoihin ja elämä on paljolti helpompaa jos ymmärtää tekniikasta jotain

meni ehkä reilusti ot:ksi mutta menkööt... täälä alkaa porukka jakautumaan kahteen ryhmään, no toisaalta ompahan iltaisin hauskaa että huvittavaa lueskella toisen ryhmän kiihkoiluja
Hyvin mielestäni kirjoitettu.Jos harrastuksiini kuuluu ääneen ajatteleminen niin haitanneeko kettään?Se että topiikeissani on paljon vikoja ei tarkoita sitä että Ladan hyvät ominaisuudet ei olisi joka päivä hyödynnettävissä.Jos niitä joka päivä toistelisin niin olisin Avatarini kuvaama vanha ukko.
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10242
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

ei tainnut missään noissa vikaluetteloissa olla mainittuna se sairaan ruma kojetaulu, joka muistuttaa jotain star wars avaruusalus komentopöytää, mutta on onnistuttu jotenkin sähläämään sekin. Muuten niin onnistuneen oloinen luomus on pilattu sellaisella sisustuksella.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Larsoni

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Larsoni »

ladamaster kirjoitti:
audiq kirjoitti:
ladamaster kirjoitti:Moni vika on ns. pikkuvikoja, joiden kanssa voi kuitenkin elää.
Korjata sitten ei voi? :lol:
Ei jaksa eikä viitsi jos kulkee mukavasti ja ennen kaikkea siedettävästi eteenpäin.
Kuljettajanpuoleisen takaoven esim. joutuu lukitsemaan manuaalisesti, aukeaa sähköisesti. Pitäisi purkaa ovipahvi, rikkoa puolet oviknipsuista ja sitten sitä ei enää saa niin paikoilleen kuin se tehtaalta tullessa oli ja sitten se alkaa rämisemään! AARRGH! Toisekseen se aina välillä menee lukkoon :lol:
Lämmityslaitteen rohinan peittää mukavasti uusi Nightwish levy.
Kampiakselin stefa vuoti reilusti Toljatin reissun lopulla. Nyt se on asettunut säiden kylmettyä :D
Takaluukku menee kuitenkin toisella paiskaisulla, miksi siis alkaa turhaan korjaamaan?

Ajettu viime maaliskuulta melkein 30 tkm!

+ yksi ominaisuus vielä. Alkupään autoissa virtalukko saattoi jumittaa ja jättää startin päälle rikkoen sen. Korjausreleellä tai virtalukon vaihdolla. Ominaisuus noin vuoteen 2003 saakka.
Tuota tuota... mikäköhän siihen takaronkin luukkuun mahtaisi auttaa? Meillä ei meinaa parikaan paiskausta riittää. Viisi laskin olkkarin sohvalta tänäpän kun emäntä saapui kotio =) . Koitin korjata tuota kerran siirtämällä koriin pultattua lukon "vastakappaletta" ees ja taas, turhaan. Kiristin myös luukun saranat, kun olivat jostakin syystä (varmaan paiskomisen takia) löysällä. Harmittaa tollanen... Vai onko se siinä lukossa itessään. Sitä on kyllä käsitelty, miten nyt purkamatta pystyy, crc:llä ja hösselillä. Kaipa se päitäisi lukko ruuvata irti, ja "käydä läpi".
Hank-motors

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Hank-motors »

Lada-Jussi kirjoitti:ei tainnut missään noissa vikaluetteloissa olla mainittuna se sairaan ruma kojetaulu, joka muistuttaa jotain star wars avaruusalus komentopöytää, mutta on onnistuttu jotenkin sähläämään sekin. Muuten niin onnistuneen oloinen luomus on pilattu sellaisella sisustuksella.
:D se on sitä aitoo 80 lukuu!! no ehkä siinä on ripaus star wars:sia,mutta on se laadultaan sentään parempaa materiaalia kun samarassa.Lol
mittaristo on onnistunut,hyvä että eivät tehtaalla ole lähteneet tuohon digitaali vöyhötykseen!mitä esm. on citikassa ja nissanissa.
kello toimii tosi hyvin/vaikka muistuttaakin "herätyskelloa" joskin se voisi olla hieman ylempänä.
takaluukun kiinnimenosta:
jotenkin tuntuis että lukossa oleva kieli ei ota(eli luukku/lukko on tavallaan kokoajan auki)siihen lenkkiin mihin pitäis.eli siinä saa paiskoa luukkua,silti sen menemättä lukkoon.
tarkisa myös se mekaniikka,millä se aukee hytin puolelta,ja liikkuvat osat.
tarkista myös takakontin tiivisteet/varsinkin jos auto on ulkona pakkasessa??hmm. :) jos kylmääkelii on.veikkaan että paikat vain jäässä,voitele,silikoonia tiivisteihin yms.
Sepi
Viestit: 230
Liittynyt: 13.10.2004 12:15
Paikkakunta: Äänekoski

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Sepi »

Joo minulla on myös tuo onkelma peräluukun kiinni saamisessa. Nyt oon kyllä oppinut saamaan sen kertayrittämällä kiinni (kannattaa painaa vauhdikkaasti ja loppuun asti), mutta jos joku vieras menee laittamaan luukkua kiinni, niin ei yleensä meinaa onnistua parillakaan kerralla. Minäkin yritin joskus heikoin tuloksin säätää sitä lenkkipuolta ja rasvailla liikkuvia osia. En tiedä sitten auttaisko tuohon sen lenkin nosto/lasku vaikka laittamalla sopivia rikkalevyjä alle :roll:
Kalusto:
  • Lada 111 stw 16V vm.2000 Bosch M1.5.4 ruiskulla, Valmet 20 BP vm.1962,
    Solifer SM mopo vm.1975?
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10242
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Joo toi 110:n kojetaulu on 10 vuotta vanhempaa suunnittelua ku auton ulkomuoto, samaan rumaan osastoon menee myös Samaran matala kojetaulu ja Elite 1500SL:n kojetaulu, Samarassa on sentään kori ja kojetaulu lähempänä toisiaan luoden mukavan kokonaisvaikutelman, Elitessä on vanha tyylikäs kori vedetty sisältä överix. Näköseikat on tietty eri kuin käytännön toimivuus, mutta jos ajon aikana oksettaa ja yököttää näkymät niin ei se ole turvallista :wink:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vastaa Viestiin