Mulla on ollu kaksi kuussatasta(80 luvulla) ja ei ollenkaan talviauto.PECTOPAH MECTA HOMEP kirjoitti:Mäkeähän olisi liukkailla parasta nousta takamoottorisella takavetoautolla. Pompannappi olisi loistava talviauto. Sen jaksaa nostaakin jos se jää kiinni johonkin.
On niin kevyt etupää, että puskee joka mutkassa ja lämpöä ei tahdo riittää etupenkeille saakka, noin 50km ajoa, niin alkaa takapenkillä ahteri palaa.
Kaasari jäätyy helposti pakkasilla ja talviajossa piti säännöllisesti jäänestoa käyttää tankissa.
Myös kaasu ja kytkinvaijeri jäätyvät ja tuottavat siten ongelmia.
Akku etutavaratilassa, eli aina pakkasessa ja se tuottaa ongelmia.
Akku pitää ottaa yöksi lämpimään tai työpaikan pukukoppiin.
Kuussatanen on niin kevyt koirankoppi, että jos pitää hinata käymään ja maantie jäinen, niin takapyörät vaan liukuvat jään päällä.
Tästä henkilökohtaista kokemusta -20 pakkasessa.
Kuussatanen on kyllä kiva kesäauto, mutta ei helteillä, koska jäähdytys ongelmia.
Kupla volkkari on 10 kertaa parempi.
Kuplassa isot pyörät(15) ja hyvä maavara ja ei ongelmia jäähdytysvesien kanssa. Lämpöäkin tulee paremmin tuulilasille, jos kaikki kunnossa. Näiden yllämainittujen autojen rinnalla on Lada ollut ja on, lyömätön talviauto.