Juu, arvelinkin että se on taas joku russian-wiripaketti se puslasarja, tuskin niitä kukaan itseään kunnioittava alustanosienvalmistaja suostuisikaan ladaan tekemään... No katellaan, nyt mennään vakioilla... Etupalkin siirto kai on se aika yleinen toimenpide, tai helpommin toteutettuna alatukivarsien siirto eteenpäin rikkoja lisäämällä vaan miten lie tuo vaikuttaa auton käytökseen...?
START kirjoitti:minä näistä mitään tiiä kunhan heittelen kommentteja kun ei muutakaan elämää oo
rallimiehet tietää oikeasti näistä jutuista
Juurikin näin... Rallimiehet on usein erijuttu kuin ladamiehet, vaikka muutamia poikkeuksia onkin... Me vain yritetään saada ladojamme ajettaviksi kun ralliukot hiplaavat escorteista ja corolloista niitä viimesimpiäkin hifistelyjä...

Tässäkin rojektissa ei tarkoituksena tehdä ralliautoa, kertoohan siitä jo jokkiskaaret ja toki AIHION VALINTA... Olen jo muutaman kerran todennut että vaikka ralli ja sprintti meikäläiseen iskevätkin ja kovasti, samaten ladat, tuntuu etteivät ne silti kuulu yhteen (muutamia kunnioitettavia poikkeuksia lukuunottamatta)... Eli jos ladalla jotakin kisaa ajaisin niin varmaan jokkista, ralliin on olemassa parempiakin lähtökohtia... Nykyinen laatokka siis puhtaasti hauskanpito/harrastevehje, toki joillakin (aika monella ladarallaajalla...) kisa-autokin täyttää samat kriteerit.
Tässä vielä yksi suosikkivideo juutupen rajattomasta maailmassa:
LADA Rally, Mezitis & Karklins, Latvia
Ja kuvia takaspoikuista otetaan vastaan, ei siis kuvia ladasta jossa takaspoileri vaan sellaisia josta voisi vähän mallia kattoa... Tavoitteena sivistynyt siipi, ei alu-wing tyyppistä viritelmää, ei myöskään escortRS-lippaa... (Alumiinista vai pellistä?)
Niin muuten, avatar-kuvassa nyt päivitetty ulkoasu, mitä mieltä? 