Ladailijoihin kohdistuvat uhkat
Re: Ladailijoihin kohdistuvat uhkat
Kaikki naiset tunkevat väkisin kyytiin, varsinkin jos ovat pienessä sievässä ja odotat jotain kapakan edessä. 

Pekka kirjoitti:Kaikki naiset tunkevat väkisin kyytiin, varsinkin jos ovat pienessä sievässä ja odotat jotain kapakan edessä.
onkohan länsi autot menttäyt tehonsa

Jaa pitäisiköhän tuo alkaa päivysteleen kapakkien edustalla viikonloppuisin.
Tässä tosin suurin uhka taitaisi olla että pian on epäiltynä pimeästä taksista.
Vaan itse aiheeseen niin taitaa olla pahin uhka nuo ohittajat/perässä roikkujat. Ohi mennään hinnalla millä hyvänsä. Usein on jouduttu antaan tilaa pientareelle ja polkemaan jarrua että keritään ohitte. Tätä jouduttu harrastaan usein vaikka 80 rajoituksella ajaa ite 88. Ja laitappa vielä peräkärry perään niin alkais saamaan mielenkiintoista videomateriaalia ohituksista.

Vaan itse aiheeseen niin taitaa olla pahin uhka nuo ohittajat/perässä roikkujat. Ohi mennään hinnalla millä hyvänsä. Usein on jouduttu antaan tilaa pientareelle ja polkemaan jarrua että keritään ohitte. Tätä jouduttu harrastaan usein vaikka 80 rajoituksella ajaa ite 88. Ja laitappa vielä peräkärry perään niin alkais saamaan mielenkiintoista videomateriaalia ohituksista.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viesti:
Ruoste.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Muut ihmiset. Jos idiootteja voi sellaisiksi kutsua.
Olen jo useasti joutunut turhamaisten ja lapsellisten kepposten kohteeksi. Viimeksi sain nyppiä silpuksi revityn tupakka-askin Tshernobiilini jäiseltä katolta. Lisäksi kunnon ilkivaltaakin on tehty, mm. juuri auton hankinnan jälkeen oli repsikan ovea potkaistu niin, että lommolle jäi sisäänpäin ja kunnolla.
Olen jo useasti joutunut turhamaisten ja lapsellisten kepposten kohteeksi. Viimeksi sain nyppiä silpuksi revityn tupakka-askin Tshernobiilini jäiseltä katolta. Lisäksi kunnon ilkivaltaakin on tehty, mm. juuri auton hankinnan jälkeen oli repsikan ovea potkaistu niin, että lommolle jäi sisäänpäin ja kunnolla.