Minä olin Jekovit-aikoina niin pieni, että mausta ei ole edes muistikuvaa.
Tulipa mieleen vielä yksi tuote, jonka käyttäjiä täältä saattaa löytyä yksi tai kaksi.
Jaguar- polkupyörällä oli joskus mainoslause:Ketterästi polkee vaari, vaarilla on Jaguaari
Tätä samaa runomittaa käyttäen tuli tunnetuksi ainakin Itä-Suomessa erään toisen tuotteen slogani.
Ei mitään hyvän makuista hota ollut, pakkasi takertumaan suuhun kiinni, tuo jauho. Meillä oli Jaguaari naistenpyörä, -50 luvulla, luja kun mikä, vihreä kulkuneuvo, kesti äidiltä pojalle.
Pavlovits kirjoitti:Minä olin Jekovit-aikoina niin pieni, että mausta ei ole edes muistikuvaa.
Tulipa mieleen vielä yksi tuote, jonka käyttäjiä täältä saattaa löytyä yksi tai kaksi.
Jaguar- polkupyörällä oli joskus mainoslause:Ketterästi polkee vaari, vaarilla on Jaguaari
Tätä samaa runomittaa käyttäen tuli tunnetuksi ainakin Itä-Suomessa erään toisen tuotteen slogani.
...sitten vaarin rengas meni littuun ja vaari lensi hevon...
Isältäni olen kuullut tuollaisen jatkon kyseiseen mainoslauseeseen
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Tuotapa en ollut kuullutkaan, mutta kyseessä oleva tuote on ihan toiseen käyttöön, tai on tuossa sinun jatkorunossa vähän viitteitä siihenkin suuntaan.
Pavlovits kirjoitti:
Tuo mainittu tuote oli Amiros kondomi ja mainoslause kääntyi:
Ketterästi **ssii Ossi, Ossilla on Amirossi
Liekö jotain jäänyt huomaamatta, mutta rakovalkea on kokematta ja oikeastaan laavukin. Mulla on yleensä kylmille passikeleille laavukangas ja rutkasti halkoja (yövyn lämpimän katon alla).
Kompressoritorvea en ole käyttänyt, mutta Jyskälässä kuunnellut aina v*ttuumiseen saakka norjalaisversioita.