Aika jännä juttu, nyt selaillessa huomasin tämän viestiketjun

Joidenkin ihme sattumien kautta tämäkin auto päätyi minun autofarmilleni

Minullahan on vissiin jo Suomen suurin Ladafarmi kun minulla on tällä hetkellä 35kpl noita takavetoisia Ladoja sekä 3 Nivaa pihassa ( + 11 muun merkkistä autoa

), se meni jotenkin niin että se joka osti tämän auton Verroselta, niin se asui työkaverini naapurissa, tästä Ladasta oli hajonnut pyyhkijöiden moottori ja se poika oli alkanut kyselemään kaikilta että mistä saisi osia ja apua, työkaverini antoi minun yhteystietoni sekä puhelinnumeroni ja tämä LS-nappis sitten tupsahti eräänä päivänä pihaani korjattavaksi, vaihdoin koko pyyhkijän moottorin sekä vivuston uusiksi ja poika oli tyytyväinen
Se poika säilytti numeroni ja sillä oli mennyt avain poikki virtalukkoon kun se oli ollut reissussa Iisalmessa, minun kauttani meni uusi virtalukko perille ja se sai korjattua sen ohjeillani ja pääsi takaisin Jyväskylään. En tarkkaan muista mutta oisko se ollut joskus syyskuussa vai lokakuussa kun hän otti uudelleen yhteyttä minuun ja tarjosi tätä Ladaa minulle, oli lähtemässä opiskelemaan Ouluun ja tarvitsi rahaa, kaupathan siitä syntyi ja Lada vaihtoi omistajaa hintaan 1000€
Alkuunsa ajelin muutaman päivän ja sitten tämä harvinaisuus jäi sisätiloihin säilytykseen, nyt olen ottanut sen ajoon ja ajellut vähän yli 500km, termostaatti oli mennyt jumiin ja eilen vaihdoin sen sekä uudet jäähdytysnesteet, nyt tulee lämmintä hyttiin, vielä kun saisi puhaltimen toimimaan, se ei tahdo toimia kuin yhdella asennolla ja se on se hitaampi... Latauksen merkkivalo vilkkuu välillä ajossa, mutta akkua ei ole purkanut vielä kertaakaan tyhjäksi ja käsijarrukahva on väännetty aivan kieroksi, muuten on tuntunut toimivan kaikin puolin ihan hyvin. Nyt olosuhteiden pakosta ajelen tällä muutaman viikon kunnes saan käyttöautoni katsastettua, sitten LS-nappis jää taas seisomaan talvisäilytykseen. Flaimanin kanssa olemme puhuneet että tullaan molemmat Kangasalalle Mobiliaan Talvitapaamiseen sitten uusilla autoilla jotka olemme lähiaikoina hankkineet, minä aion sitten helmikuussa kaivaa taas tämän harvinaisuuden tallista esille ja tuoda LS-nappiksen näytille.....