Tässä pari purkukuvaa, Juu vuokranantaja laitteli viestiä, että tiistaina saan hallin avaimet.
Enää laatikko ja kartaani irti, niin pääsee viemään kikottimen puhallukseen.
Sitten hallille pohja töitä ja pintaväriä ruiskuttelee.
Alustan osat on osittain hommattu, niistä varmaan alottelen, kuitenkin jonkin näkösen pukin rakennan että saa auton metrin irti maasta. (helpompi työstää menne)


Niin ja soittelin tossa muutamat Kromaamot läpi, sais vähän säihkettä näihin muutamiin kromiosiin mitä ladasta löytyy.
Kahvat on jo uudet, peilitkin jo tiedossa. Niistä jos ei kiillottamalla saa hyviä niin altaaseen nekin.
Maskista en vielä tiedä, kun menee käsipeli hommiks kromaamossa. Hintaa kertyy n.1500€
Ikkunoiden välilistat ja konehuoneen joitain pieniä osia lähetän kyllä kromille.
Onneks puskurit on suht hyvässä pinnassa, niidenkin kromaus maksaa (jos jotain kiinnostaa) n.800€/kpl
Sisusta tulee tehtyä ilman lattia mattoja, ajattelin jotain tämmöstä: Takavaloille ja sisävaloille taivuttelen halkaistusta putkesta, lattien muodon mukasisesti "väylät" mistä piuhat vien. Sen jälkeen jalkotiloihin muotoilen metalliverkosta palaset, sen jälkeen pinnoitan koko sisäpinnan Enkopurilla (
http://www.rooftech.fi/tuotteet/katto/e ... tiivistys/)
Saattaa olla että tää projekti ei ihan heti nää "päivänvaloa" lähteny tässä heti alku metreillä vähän lapasesta.
Mitä konehuoneen puolelle tulee, niin sekin on vielä hippasen verran kysymysmerkki. Jotain 1500/1600 lohkoa ja 4piste ruiskua jollain föönillä höysttettynä. Päivitän kyllä kun tietää mitä laittaa ja milloimn

Nyt lisää olusia naamariin ja baanalle....
Tättäräärää rää...