Tuo piuha, kyllä. Ei mennytkään startille niinkun tuossa saksankielisessä kytkärissä. Tutkin sen huomenna.
Mittasin jännitteen pa-pumpun pistokkeesta, Sergein 'omasta johdosta' tuli n. 0,2-0,3 volttia vähemmän kun
akulta mitattu n.14,6 - 14,7 V(ilman valoja yms.), maajohdon vedin pumpun pistokkeelta suoraan sen 'lattialuukun' reunaan.
Huomenna mitattava myös ne puolien ja suuttimien jännitykset. Sieltä keskikonsolin alta löysin yhden maaton johon tuli kaksi
piuhaa, näytti ihan 'asialliselta', se liitos. Loppui taas aika vähän kesken, että jäi - taas - hommakin vähän kesken.
Ikäänkuin pientä parannusta olisi esiintynyt, kun ajelin. Sytytys häiriköt tuli kyllä jälleen 'silmille' kun vähänkin
vedätti isommalla vaihteella. Ja 'röpeltää' kun tyhjäkäynniltä lisää nopeammin kaasua, paikallaankin. Otin muuten ilmanputsarin ja
massamittarin irti startin näkyvyyden parantamiseksi, käynnistin ilman mittaria ja toimi yhtä ''hyvin'', paitsi että heitti koodin P0113
eli 'imuilman lämpötilanmittaus-piirin-jännite-korkea' tai jotain sinneppäi.
Kiitoksia taas.
PS. Ne lämppärin letkut, näkyis neste menevän yläpuoliseen kennon natsaan ja poistuvan alanatsasta, eikös periaatteessa olis parempi toisippäi?
Vaikka siellä on se 'ilmaantumisletku' paisariin, niin silti mun vajavaisen ymmärrykseni mukaan ilmat poistuis silläviisii aennettuna paremmin(?)