Suosikki Oluesi ?
olenko minä ainoa joka ei juo olutta
. En muutenkaan hirveästi tykkää monen alkoholijuoman mausta. Siidereistäkään en juuri tykkää kuin upsideristä, rainbown karpalosta ja jostain puolimakeista omenasiidereistä. Olut menee pienissä määrissä vasta n. 2%. kohdilla
. Ehkä mun pitäisi joskus kokeilla jotain jenkkiläistä "olutta" esim. budia... En kai sitten vain tykkää hirmuisesti maltaan mausta.
edit: ja mun mielestä noi perussuomalaiset valtamerkit maistuvat kaikki samalta

edit: ja mun mielestä noi perussuomalaiset valtamerkit maistuvat kaikki samalta
- pelti kiinni
Olvia , samoista periaatteellisista syistä kuin jo aiemmin on mainittu , kotimaisuus siis syynä.
sitten silloin tällöin saksalaisiva kuten savuolutta , andechs:iva , tms. , mitä nyt lähipubissa varastossa on ...
Mutta oli ilmiselvää etteivät muualta Saksan markkinoille yrittäjät pitäneet ajatuksesta valmistaa sikäläisiin olosuhteisiin erilaistettuja tuotteita , kalliiksi olisi tullut.
ja sitten kun janottaa niin silloin voi juoda lähes mitä vaan ...
yst.t. pe_ki
sitten silloin tällöin saksalaisiva kuten savuolutta , andechs:iva , tms. , mitä nyt lähipubissa varastossa on ...
, lue sai. Sillä EU:n kilpailuviranomaiset pitivät lakia kilpailua rajoittavana , mutta toki erittäin moni valmistaja pitää perinteistä kiinni. Mikäänhän ei pakottanut muuttamaan valmistusprosessia.Jaska HKI kirjoitti:Saksassa olueeseen saa ...
Mutta oli ilmiselvää etteivät muualta Saksan markkinoille yrittäjät pitäneet ajatuksesta valmistaa sikäläisiin olosuhteisiin erilaistettuja tuotteita , kalliiksi olisi tullut.
ja sitten kun janottaa niin silloin voi juoda lähes mitä vaan ...
yst.t. pe_ki
- LadaRacingTeam