Sivu 4/45

Lähetetty: 5.2.2005 21:45
Kirjoittaja niva
ok.poikkeilen tampereella ens viikolla muutaman kerran tarkenna tka? kattokaapas canadan poikien nivailua http://www.turboniva.ca/videos.html

Lähetetty: 5.2.2005 21:57
Kirjoittaja TOVERI NIVA
TKA löytyy kaukajärveltä kangasalantien varresta siinä uimastadionin kohdalla, iso firma, näkyy tielle. Ne myy kaikkee muovi- ja kumitavaraa eli sieltä siis voi löytyä varmaksi en tiedä. Ne levikkeet mitkä mulla on Igorissa on siis semmosta V-profiilia josta kääntyy toisen sakaran pää vielä niin että siitä saa siis ruuvattua sen kiinni kaariin ja siis ruuvit jää piiloon.

nivan levikkeet

Lähetetty: 6.2.2005 20:53
Kirjoittaja RYSSA
levikkeet myymättä 150e

Lähetetty: 7.2.2005 20:05
Kirjoittaja niva
onko väljä minkä mallisen fiat 31 jouset laittaa nivaan ja joutuuko niitä mersun jousia lyhentään tai jotain, kun korottaa!en löytänyt muutakun sedan mallisen jousia

Lähetetty: 7.2.2005 22:03
Kirjoittaja TOVERI NIVA
Fiat 131:n etujouset taitaapi olla samanmoiset mallista riippumati. Motonet tarjoo kolmella eri sarjanumerolla noita jousia vuosimallin/koneen mukaan, uskoisin että kyseessä on vaan jäykkyyseroja!
Ja sit ne mersun etujouset niin tokihan niitä pittää pätkästä nehän onpi ihan liian pitkät nivan etteen semmosenaan!!! Mittaile sopivan pitusiks!

Lähetetty: 8.2.2005 20:41
Kirjoittaja TOVERI NIVA
Ja vielä kerran poijjaat! Eli jos vielä palaisi tähän painokysymykseen ja laittais faktaa pöytään:

Oma paino kg : 1 200
Kokonaispaino kg : 1 520

Etuakselipaino kg :
Omapainosta : 710
Kokonaispainosta : 750(max)

Taka-akselipaino kg :
Omapainosta : 490
Kokonaispainosta : 800(max)

Lähetetty: 8.2.2005 21:05
Kirjoittaja Lada-Jussi
TOVERI NIVA kirjoitti:Ja vielä kerran poijjaat! Eli jos vielä palaisi tähän painokysymykseen ja laittais faktaa pöytään:

Oma paino kg : 1 200
Kokonaispaino kg : 1 520

Etuakselipaino kg :
Omapainosta : 710
Kokonaispainosta : 750(max)

Taka-akselipaino kg :
Omapainosta : 490
Kokonaispainosta : 800(max)
mikä vuosimalli? lähteestä riippuen on painoissa eroja noin +/- 50 kg

Lähetetty: 8.2.2005 21:15
Kirjoittaja TOVERI NIVA
Juu näinhän se on. Nämä lukemat ovat -88 Nivan manuaalista.

Re: nivan levikkeet

Lähetetty: 9.2.2005 21:10
Kirjoittaja niva
RYSSA kirjoitti:levikkeet myymättä 150e
tarjoon 100e

Lähetetty: 14.2.2005 23:50
Kirjoittaja TOVERI NIVA
Nonni tosiaan nyt oon saanu sen verran aikaseks että on syntynyt pienimuotoiset sivut lähinnä tästä maastoajelusta mut kurkkikaa ny kumminkin:

http://sorono.tk

korottelu

Lähetetty: 17.2.2005 21:45
Kirjoittaja niva
nonni nyt on niva korotettu ja uudet renkaat alle huamenna 235/75/15!!onko nivas edes ne sisä lokarit vakio juttu vai onko ne lisäilty ite!muistasin että isän edes mennees nivas oli alumiiniset itel on muoviset!ne kyllä on vähän lähellä rengasta, että kandeis vissiin heivata ne pois!!!????

Lähetetty: 17.2.2005 22:56
Kirjoittaja TOVERI NIVA
Eiköhän ne o Konelassa laitettu, meillä on kaks -79 Nivaa joissa alumiiniset ja sit -88 jossa muovinen.
Jos otat pois nii laita joku läppä siihen kolon päälle joka sieltä paljastuu ku se on muuten ihan täynnä köntsää kokojan ja sit ruppee mätänee.

kytkin??????????????????

Lähetetty: 18.2.2005 20:02
Kirjoittaja niva
voiko olla kumman vaan kytkin nivas kun mulla on siinä fiatin 2000tc kone?joku vaan väitti mul niin että miten on?? :roll

Lähetetty: 19.2.2005 1:30
Kirjoittaja Stefa
Oletan että nivassa sama kytkinkoppa kuin takapotkussa, joten on epätodennäköistä että tc:n vauhtista siellä olisi, koska on noin 10mm isompi eikä mahdu sellaisenaan. Työstämällä kyllä mahtuu, että mahdollista on. Ei voi varmana sanoa. Tosin eipä taitaisi ladan starttikaan käydä jos tc:n vauhtis.

Lähetetty: 23.2.2005 18:25
Kirjoittaja liero
kas niin ,tänään pamahti matkahuoltoon kierto 7*15 mangelsseja ,mallaihin tossa etuvannetta paikoilleen ja ainakin offsettiä riittää ,tulee jokusen sentin kaaresta pihalle :shock: ,loppuviikosta pääsee testaileen gummin kanssa mitä tuleman pitää ,täytynee vissiin jalostaa jostai gummimatosta hieman levikettä ,saapi nähä jotta joutuuko laikkaa laulattaan :wink: