Jaakkima kirjoitti:Tulee myös uusintana huomenna eli la 15.1 klo 12.15.
Voihan Venäjä! Huomasin tämän tekstin varttia vaille 12... Pistin sitten nopeasti kuteet niskaan, vedin lämpimän aamiaisen ja lähdin juoksemaan koululle 10 vaille 12... 20 yli olin perillä, mutta eiiiih!!! Miten oli mahdollista, että Irma esiintyi heti alussa? Eikö paras jätetä aina viimeiseksi? Näin ollen näin hädin tuskin minuutin verran Ladailua ruudulla.
Onhan jollain tämä pätkä divxänä, onhan...?
Edit: Unohtu mainita, etten omista itse telkkaria ja koululle oli muutenkin asiaa niin piti sinne mennä. Juosten siitä syystä, kun autosta on akku tyhjä.
Viimeksi muokannut Gessle, 15.1.2005 23:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
wilma=lada kirjoitti:Irmasta vielä juttu uusimmassa 7 päivää lehdessä!
Mä en siihen paskalehteen koske vaikka olisi juttua Skodasta 10-sivua ja toisen 10-sivua Ladasta
Toveri Vanja-enolla on ihailatavaa asennetta.
heh, joo täytyy nostaa Vanjalle hattua. Autojobbariltakin voi löytyä terveet periaatteet jotka eivät ole myynnissä.
tuli myös Ladamummo katsottua, kiitos vaan uusintailmoituksesta Jaakkimalle, muuten olisi jäänyt väliin. Ohjelmassa oli myös hyvä kuvaus näistä korealaisten 5v.takuista. Aina ei kannata sinisilmäisesti luottaa mitä merkkiliikkeen jobbari lupailee
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Jaakkima kirjoitti:Tulee myös uusintana huomenna eli la 15.1 klo 12.15.
Voihan Venäjä! Huomasin tämän tekstin varttia vaille 12... Pistin sitten nopeasti kuteet niskaan, vedin lämpimän aamiaisen ja lähdin juoksemaan koululle 10 vaille 12... 20 yli olin perillä, mutta eiiiih!!! Miten oli mahdollista, että Irma esiintyi heti alussa? Eikö paras jätetä aina viimeiseksi? Näin ollen näin hädin tuskin minuutin verran Ladailua ruudulla.
Onhan jollain tämä pätkä divxänä, onhan...?
Noi voi vattu siun kanssas SENIORI!!! Ja mie olin eilen illall E-Kadetin kyydissä et en nähny... Ja uusintakin meni ohi ku ei oo tätä topicia katellut amuulla surffaillessani, tosin taisin olla juuri samaan aikaan netissä kun tuo tuli...
Niin kait joku on saanut tuon tietokoneelle? Ja pistää sen sitten eMuleen jakoon?
2107 1600SL 91 MYYTY
2101 1200L 88 Projekti
2107 1300S 90 R.I.P.
2105 1500S 92 Ratapeli
2107 1300S 90 Projekti
2107 1700i 96 Nykyinen menopeli
2107 1600SL 94 Kunnostusta vailla
2105 94 Purkuauto
2101 1200l 88
2105 1200S 88 Purkuauto
sama stoori kutakuinkin on tossa seiskassa, kirjoituksesta sai sen käsityksen että irma on ainoa Ladoista kiinnostunut nainen, mutta kyllä minä tiedän muitakin....
isällä on dvd:llä toi pätkä, veljen koneessa on dvd asema ja CD-RW asema saako noilla kaluilla sen pätkän rompulle? tarvii kai muuntaa jollain ohjelmalla dvd-levyltä tietokoneelle joksikin avi:ksi tai mpeg:ksi, eli oliskos nää niitä ohjelmia mistä tuolla sekalaista osiossa on kirjoitettu?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:sama stoori kutakuinkin on tossa seiskassa, kirjoituksesta sai sen käsityksen että irma on ainoa Ladoista kiinnostunut nainen, mutta kyllä minä tiedän muitakin....
isällä on dvd:llä toi pätkä, veljen koneessa on dvd asema ja CD-RW asema saako noilla kaluilla sen pätkän rompulle? tarvii kai muuntaa jollain ohjelmalla dvd-levyltä tietokoneelle joksikin avi:ksi tai mpeg:ksi, eli oliskos nää niitä ohjelmia mistä tuolla sekalaista osiossa on kirjoitettu?
Niinhän se menee... Missä lie muodossa se pätkä sitten dvd:llä on, mutta kyllähän sen sieltä saa cd:lle ja sitten jos sen jonnekin pistät jakoon, niin kiitän suuresti.
Aivan mahtava tämä Irma mummo,toivottavasti hän todellakin on kerhomme kunniajäsen,onhan? eikä hänen tarvitse kunniajäsenenä esim. maksaa jäsenyydestään,eihän? Ton parempaa mainosta ei lada olis voinut mistään saada,toivottavasti mahdollisimman moni ihminen näki ohjelman.
ss127 kirjoitti:Tulipa katsottua Puskuri. Ja pakko ensiksi todeta että taitaa mummo olla Lada-kerhon kunniajäsen.Esitteli oikein LadaPravdaakin.Ja jos ei ole niin olisi syytä tehdä.Kerhon hallituksen edustaja voisi viedä erikseen mummoa varten painetun erikoisjäsen-tarran kukkapuketin kera. Ja tietenkin media pyydettäisiin mukaan.
Samalla tulisi selväksi kuka on kerhon vanhin jäsen.
Mitä tulee Ladojen maineeseen ja mainostamiseen niin minusta mummo antoi Ladasta ja Ladisteista hyvän kuvan.
Vai olemmeko me tiukkapipoisia,jäykkäniskaisia ja huumorintajuttomia autoilijoita jotka ei kestä v***uilua edustamaamme automerkkiä kohtaan???
Ehdotankin että jokainen itseään kunnioittava Ladisti kohottaisi maljan mummolle.
Kunniajäseneksi isan kukkapuskan kera. Asiaa.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
R-J kirjoitti:Nauhottaa toisen ja kattoo toisen. Itse tod.näk. joudun ottamaan narulle molemmat. Laadusta en tiedä, mutta on Salkkarit sentään rautaa kaiken maailman bold and the beautiful-soopaan verrattuna.
Kyllä se Kaljut ja Kauniit on paras. Yksinkertaisesti paras, koska voit jättää viikon jaksot katsomatta, etkä varmasti putoa kärryiltä.
Tuo on kyllä totta. Pätee kyllä Salkkareihinkin.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
aika rohkeita väittämiä jutussa: "siperian mersu on sulattanut monen miehen sydämmen, - joukossa on myös yksi nainen, nimittäin minä" Nonnis ja muutama muu saattaa olla eri mieltä?
"olen suomen vanhin Lada fani" saattaa olla hyvin lähellä totuutta mutta onko tälle todisteita?
olenko mä liian pikkutarkka? tällaista tää media on, mitähän irma oikeasti mahtoikaan sanoa
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:aika rohkeita väittämiä jutussa: "siperian mersu on sulattanut monen miehen sydämmen, - joukossa on myös yksi nainen, nimittäin minä" Nonnis ja muutama muu saattaa olla eri mieltä?
"olen suomen vanhin Lada fani" saattaa olla hyvin lähellä totuutta mutta onko tälle todisteita?
olenko mä liian pikkutarkka? tällaista tää media on, mitähän irma oikeasti mahtoikaan sanoa
No jos saivarteleen aletaan niin ei nyt varmaan Irma itse kaikkea tee ja ei varmasti kaikki tule kuntoon vaikka rautalankaa kuinka käyttäisi. Mutta tämä on saivartelua ja totta kai pitää katsoa että onhan tota ikääkin mitarissa kumminkin. Se tasoittaa.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
ohan se näin, mut mistäs tietää jos irma vaikka puhuikin mittatikuista, toi media kun muokkaa omanlaisekseen noi jutut sehän on totta ettei suuri yleisö jaksais lukea Ladan mittatikuista...