noose01 kirjoitti:En minä fordia väitä hääviksi autoksi. Mutta en nyt bemariakaan lähtis ylistämään.
Onhan jotkut hullut japanilaiset huitassu vartin alle 9 sekkaan jollain taivaslinjalla...
lakkaa nyt jummijammi haukkumasta bemareita kyrvänjatkeiksi! eikö ihmisillä ole muuta tekemistä kuin haukka toisten mielipiteitä! toi on musta jo loppuun käsitelty! eli annatko jummijammi jo olla!
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
noose01 kirjoitti:...Ja tuossa vihreässä kadetissa on kyllä MUNAA, ilman jatkeita
joopajoo.. hitsi hitsi perään! sen sanon että kyllä mieluummin silti ostan Bemarin kuin Fordin, kun kortin saa niin E46 320 aika varmaan tulee ostettua.. Porukoilla on ollut monta vuotta Bemari ja sen olen huomannut että niillä ajettujen kilometrien aikana ei paljoa vikoja ole ollut.. Entinen E46 316 1,9 vaihdettiin noin 100000km kohdalla E39 520 2,2 vain koska isompi ja isompi kone, vaikka tuo E46 oli unelmakunnossa vieläkin.. Se oli vm. 00 ja tuo nykyinen -01..
Mutta silti olen ostamassa talviautoksi Ladaa, hyvän kestävyyden takia. Hyvä talvella. Lämmin. Ja tällee..
Kaverilla on joku -93-94 325 baijerilainen, maksoi ihan kipeenä siitä ja siinä on silti pienempi litrateho kun mun vanhassa fiudessa...
En mä foordia ole bemaria paremmaksi autoksi väittänyt. Sellaista en itselleni ostaisi, mutta sun vertaukset on vähän arsesta jos vertaa perheautoa (sierra 2,0i) sporttiautoon (m3). Voihan sitä verrata vaikka Unoa johonkin Dodgen Viperiin
noose01 kirjoitti:Kaverilla on joku -93-94 325 baijerilainen, maksoi ihan kipeenä siitä ja siinä on silti pienempi litrateho kun mun vanhassa fiudessa...
En mä foordia ole bemaria paremmaksi autoksi väittänyt. Sellaista en itselleni ostaisi, mutta sun vertaukset on vähän arsesta jos vertaa perheautoa (sierra 2,0i) sporttiautoon (m3). Voihan sitä verrata vaikka Unoa johonkin Dodgen Viperiin
joo tiiän, heitin vaa et ei siinä ahtimia tarvita.. mut jos jätetään tää?
kömmellyksiä sattuu..
noose01 kirjoitti:Kaverilla on joku -93-94 325 baijerilainen, maksoi ihan kipeenä siitä ja siinä on silti pienempi litrateho kun mun vanhassa fiudessa...
Jossain oli videota jostain vähän päälle 1000heppasesta M5:sta.
Hyvinhän se näytti polttavan jollain radalla koko maalisuoran, liekö sitten ollut huonot renkaat alla
noose01 kirjoitti:Jossain oli videota jostain vähän päälle 1000heppasesta M5:sta.
Hyvinhän se näytti polttavan jollain radalla koko maalisuoran, liekö sitten ollut huonot renkaat alla
noose01 kirjoitti:Jossain oli videota jostain vähän päälle 1000heppasesta M5:sta.
Komiastihan tuo polttaa ja lähtee varsin ärhäkästi
täyttä on konehuoneessa, en paljon jaksanut lukea tai mitää videoita katella.. noi kuvien yläreunassa olevat tiedotkin jo todistavat että kyllä on tehoa
ja puhun täs samalla tyttöystäväni kanssa puhelimessa (9kuukautta tulee lauantaina ).
Uuden sporttiauton voi ostaa kuka tahansa rikastunut pelle, mutta mikä tahansa ei sitä viivalla jätä.
Mukava katsella kun joku 2000-luvun juppiauto häviää liikennevaloissa vanhemmalleen.
Vaikka uudet autot ovat reilusti kalliimpia ja markkinamiehet ylistävät niitä maasta taivaaseen niin joku menee ohi.
Ja mediassa näyttää olevan meneillään joku oikea mustamaalauskampanja.
Muutenkin uusia obd-autojaa ei viritetä mitenkään laillisesti kun obd-testit ei sen jälkeen mene läpi, ja siinä 15-vuotiaana niitä ei taida näkyä kuin museossa. Mutta jollain 80-luvun autolla ei mitään maksimi-ikää ole näköpiirissä.
Niin ja eräällä opettajalla oli Volvo 240 jossa oli 350 heppaa takapyörillä, ilmeisesti ekalla dynorykäisyllä. Pellin alla oli vähän yli 3-litrainen lähes omavalmisteinen 4-sylinterinen moottori ja turbo.
tuhoutui alastarossa kun vastassa oli Risto Virtala BMW:llä. en muista kumpi lähti sladiin mutta toisiinsa osui ja sen jälkeen lada osui betoni seinään. etu kulma muutti muotoaan rajusti. alkaa dementtia olla sen verran edennyt, että muisti kuvat on hataria. surullista