Kyllä se lukkokin on pakko hommata, ei tule muuten mitään. Ja tuon watti-linkin sysäsin sivuun, koska se ei vaikuta takapään toimimiseen kuin vähäisen määrän.
Ajatellut tälläistä setuppia.
Eteen: vakio jouset hieman lyhyempinä, jämäkät iskarit(löytys saabin gas a justit) ja tuplavakaaja. Vakio jouset vaihtoon jos ei toimi.
Taakse: vakio jouset sopivassa mitassa etupäähän, volvon kaasuiskarit(bilsteinit jos vastaan tulee). Ja sitten se takavakaaja jos tarve ilmenee, ennen sitä koitetaan jämäkämpää jousta ja iskaria kuitenkin.
Ja tukivarret jos jossain vaiheessa vaihtaa...
Näkyi tuolla netin syövereissä olevan A-tanko systeemiäkin taka-akselille(korvaa siis lyhkäset vakaajatangot), ilmeisesti akselin sivuittais liikettä vähentämään.
http://tuningsport.ru/catalog/zadnyaya- ... 2107-4751/
Tiiä sitten tuosta. Kuten myös löytyy jämäkämpiä pitkittäis tankoja, mutta taitaa olla rallipuolelle enempi.