Ihanko oikeesti jossain päin läskipyörä on vielä outo ja uusi ilmestys ? Toki minäkin ostin omani hintojen tipahdettua lopultakin järkevälle tasolle vasta viime heinäkuussa, mutta nyt tuntuu, että noista on tulossa sen sortin villitys ja massaharrastus, että taidan myydä omani pois
Olisin laittanut tähän kuvankin taakse jääneen talven lumipolkuajoista, mutta kun Lada-foorumi ei salli kuvan jakamista Tapatalkista toisin kuin kaikki muut foorumit, joilla notkun
Tuossa mun fillarissa ei takahaarukka salli kuin nelituumaisen renkaan, eteen menee 4.8 tuumainen. Paineillahan noissa pelataan; pehmeillä mutapoluilla ja talvisessa metsässä painetta usein jopa vain 0.25 - 0.37 baria. Jos aikoo ajella pikipintaa, niin silloin olen käyttänyt jopa 0.85 baria. Enempään ei ole tarvetta ja etenee vaivatta pidemmillä vajaan 40 kilsan fillarilenkeillä tuollaista kahdenkympin keskinopeutta. Jos pidempää pätkää ajan ja lujempaa haluan edetä, otan toisenlaisen pyörän tallista. Ei kuitenkaan kippurasarvista; ei ole mun juttuni kuten ei myöskään "tosipyöräilijöiden" käyttämät homppelimaiset sukkahousut,,,
Tapatalkista iKälättimellä