Sivu 36/56
Lähetetty: 17.12.2005 18:41
Kirjoittaja noose01
Tai mahtuisiko se lämppärin pistoke puskurinreikään? =)
Lähetetty: 17.12.2005 18:48
Kirjoittaja pressa
noose01 kirjoitti:Tai mahtuisiko se lämppärin pistoke puskurinreikään?
no hitsi vaan
jos et "töpseli" nimityksestä ymmärtänyt niin anna olla
Lähetetty: 17.12.2005 18:52
Kirjoittaja Jokari
pressa kirjoitti:Jokari_ kirjoitti:Tänään postiluukkuun kolahti kirkkat sivuvilkut. Väkästelin ne kiinni, komiat tuli. Kiitoksia Pöhö-A:lle toimituksesta Pari kuvaa vielä:
1 2
hienolta näyttää
mutta tuunaa tuo lämppärintöpseli piiloon vaikka konetilaan tai siististi puskurin kiinnitysreikään
muuten siisti
Njoo, tuo tökkeli pisti alkuun vähän silmään, mutta nyt siihen on jo tottunut. Oon mä miettinyt että siirtäis tuon jonnee muualle, mutta toi on kyllä paras paikka. Konetilaan sitä ei jaksa siirtää, turhaa vaivaa tulee pellin kanssa veivaamisesta. Ja jos tuon haluaisi puskurin reikään, niin siinähän saisi jo porailla
Yksi vaihtoehto olisi tietenkin tuoda se tuosta hiekkapellistä olevasta reiästä, mutta sitten täytyis siirtää rekisterikilpeä. Tietenkin tuon pistokkeen paikka on määräytynyt sen mukaan missä puskuri on ollut. Tuskimpa asentaja on meinannu että se otetaan pois
Joten summa summarum; se on hyvä siinä
Vai näyttääkö lada teidän mielestänne kovin pahalta hintaisekseen, vaikka pistoke on ei-niin hyvässä paikassa?
*klik*
Lähetetty: 17.12.2005 18:54
Kirjoittaja pressa
itselläni oli konetilassa ja liitosjohto kelalla paisuntasäiliön ympäri
siitä oli helppo pistää tolppaan ja takaisin
tuleepahan öljyt yms. tarkistettua useammin kun peltiä availee päivittäin
Lähetetty: 17.12.2005 19:38
Kirjoittaja ,_,/ukka
Mailman kolme turhinta asiaa: Paavin pallit, nunnan nännit ja Ladan lohkolämmitin

Omassanikin on, mutta vielä ei oo tarvinnu käyttää...
,_,/ukka
Lähetetty: 17.12.2005 19:45
Kirjoittaja Jokari
,_,/ukka kirjoitti:Mailman kolme turhinta asiaa: Paavin pallit, nunnan nännit ja Ladan lohkolämmitin

Omassanikin on, mutta vielä ei oo tarvinnu käyttää...
,_,/ukka
Tääkin on niin makuasia. Sehän nyt on ihan selvää että tuo säästää konetta sekä pensaa.
Omalta kohdalta suurin syy jatkuvaan käyttöön löytyy suht lyhyestä koulumatkasta. Lämpiää Lada todella ripeästi käyttölämpöön, noin 2 kilsan sisällä. Ei tarvii huudattaa kylmää, tukkosta konetta ja kattella umpihuuruisia laseja

Lähetetty: 17.12.2005 19:50
Kirjoittaja ,_,/ukka
Juuri näin, itsellä käyttö on satunnaista ja yleensä ennalta arvaamatonta. Eli lämppärin piuha ja jatkoroikat on aina hakusessa. Jos auton käyttö olisi päivittäistä ja suunniteltua, niin luultavasti käyttäisin myös lämmitintä.
,_,/ukka
Lähetetty: 17.12.2005 19:59
Kirjoittaja markku
Käyttäisin mutta johto liian lyhyt,pitäisi saada pitkä johto....jotenka luotetaan siihen että lada ei tarvi semmoista

Lähetetty: 17.12.2005 20:09
Kirjoittaja Nonnis
Käyttäisin lohkolämmitintä jos olis.
Lähetetty: 17.12.2005 22:40
Kirjoittaja noose01
pressa kirjoitti:noose01 kirjoitti:Tai mahtuisiko se lämppärin pistoke puskurinreikään?
no hitsi vaan
jos et "töpseli" nimityksestä ymmärtänyt niin anna olla
Oho, luinkin huolimattomasti.
Meni silmien ohi että olit jos samaa ehdottanut, ei tarvitse ottaa hitsi ja herneet voi säästää jouluksi.
Lähetetty: 19.12.2005 16:23
Kirjoittaja Jokari
Lada on muuttunu ronkeliksi. Pari päivää sitten säädin isoiksi päässeet tulppien kärkivälit hyvää hyvyyttäni, ja kuinkas tämä katiska kiittää minua!
Pintakaasulla esiintyy vaihteesta/ryypyn asennnosta riippumatta kauheaa nypytystä....pakoäänistäkin kuulee että kaikki ei oo kohallaan, jatkuvaa pötpötystä normaalin örinän sijaan. On se woihan wanha wihtahousu kumma kun säätää tulpista kärkivälit kohdilleen niin kaikki menee päin v*ttua
Muutenkin koko kottero tuntuu näin kylmällä jotenkin oudon nuhaiselta...en tiedä kuvittelenko vai mitä
Ja mua hitsit kun täältä woihan wanha wihtahousu tuppukylästä ei löydy 38 mm hylsyä ollenkaan, ja ½" vääntövarretkin on melkein 25€!! Hävytön hinta mokomasta kalikasta

Ja 36 mm hylsytkin melkein kympin!!1
Jakopään hilppeet tuli onneksi...pitää huomenna hakea. Sinne menee taas puolensataa euroa. Lada saa kyllä hiljentyä reilusti, jotta tyydytetään tämänkin ylihintasen ja epävarman rempat kulut
kautta profeetan parran!!1 sanon minä

Lähetetty: 19.12.2005 16:33
Kirjoittaja destor
Muistithan säätää sytytyksen kohdilleen kärkivälien säätämisen jälkeen? Onhan katkojan kärjillä sopiva väli ja puola kunnossa?
Lähetetty: 19.12.2005 16:42
Kirjoittaja Jokari
destor kirjoitti:Muistithan säätää sytytyksen kohdilleen kärkivälien säätämisen jälkeen? Onhan katkojan kärjillä sopiva väli ja puola kunnossa?
Johan tuota sytkää on veivattu monta kertaa..kyllä sen pitäis olla sielläpäin. Tosin ilman stropoa tossa voi olla heittoa vaikka kuinka paljon.
Katkojan kärjillä on vähän liian pieni väli, mutta kymmenen minuutin ähellyksen jälkeenkään en saanut kärkien ruuvia auki. Ruuvari ei muutakuin nuljaa ja lenkkiavain ei mahdu kunnolla
Puolasta en käy sanomaan mitään, se on tommonen mallia "ei-perinteinen", etuvastuksella. Tähän mennessä on toiminut.
Ulkonakin on niin halavatun kylmä ettei tuonne voi mennä mitään tekemään. Oi lämmin talli, mis oot....

Lähetetty: 19.12.2005 16:47
Kirjoittaja Jusu
Jos et saa kärkien ruuvia auki niin väännä tongilla sitä liparetta missä se kärkien toinen kontakti on kiinni. Säätyy se silläkin tavoin.
Lähetetty: 19.12.2005 19:03
Kirjoittaja Jokari
Nojoo, vika oli taas ratin ja penkin välissä
Olin pimeässä toheltaessani kääntäny parin tulpan kärkivälin melkein kiinni, ihmekkös kun ei oikein kulkenu
Nyt reiluilla 0,6 mm välyksillä pelaa kuin Zenith
