Sivu 37/56
Lähetetty: 19.12.2005 19:06
Kirjoittaja destor
Yleensä se pahin katiska onkin auton sisällä :wink: Nojoo, vahingosta viisastuu.
Lähetetty: 19.12.2005 23:52
Kirjoittaja Kimmo86
Jokari_ kirjoitti:Nojoo, vika oli taas ratin ja penkin välissä
Olin pimeässä toheltaessani kääntäny parin tulpan kärkivälin melkein kiinni, ihmekkös kun ei oikein kulkenu
Nyt reiluilla 0,6 mm välyksillä pelaa kuin Zenith

Sitten kun laitat vielä sytkän kohilleen, niin lata kirmaa kuin karhu vihreällä niityllä

Lähetetty: 20.12.2005 0:05
Kirjoittaja Jokari
Kimmo86 kirjoitti:Jokari_ kirjoitti:Nojoo, vika oli taas ratin ja penkin välissä
Olin pimeässä toheltaessani kääntäny parin tulpan kärkivälin melkein kiinni, ihmekkös kun ei oikein kulkenu
Nyt reiluilla 0,6 mm välyksillä pelaa kuin Zenith

Sitten kun laitat vielä sytkän kohilleen, niin lata kirmaa kuin karhu vihreällä niityllä

Nokun ensin koitan nyhrätä tuon katkojan kärkivälin edes sinneppäin
Perkeles kun olis tuo strobo, ei tuota saa edes 5º tarkkuudella kohdilleen pelkällä kynällä. Viimeksi kun säätelin 5º ennakkoa niin parinkymmenen kilsan päästä olikin taas sytty paljon myöhäsemmällä
On kyllä Ladaparka meikäläisen säätelyiden jälkeen aina entistä sekasemmin. Kaasaria on säädetty joka suuntaan, samoten virranjakajaa ja ties mitä...ei ihme kun lähtee kuin mummo ojasta

Lähetetty: 20.12.2005 0:07
Kirjoittaja Kimmo86
Voin tietty tuoda kotoa strobon seuraavan miittiin? Niin räpelletään sitte siellä sitä sytkää tarkemmin kohilleen

Lähetetty: 20.12.2005 0:12
Kirjoittaja Jokari
Kimmo86 kirjoitti:Voin tietty tuoda kotoa strobon seuraavan miittiin? Niin räpelletään sitte siellä sitä sytkää tarkemmin kohilleen

Jos vaan millään jaksat niin olisin kiitollinen
Saa nyt nähdä kuinka käy tuon jakopään rempan kanssa. 27. päivä olis tarkoitus aloittaa. Toivottavasti kukaan ei heitä kapuloita rattaisiin niin pääsen minäkin miittiin

Lähetetty: 20.12.2005 0:15
Kirjoittaja Kimmo86
Jokari_ kirjoitti:Kimmo86 kirjoitti:Voin tietty tuoda kotoa strobon seuraavan miittiin? Niin räpelletään sitte siellä sitä sytkää tarkemmin kohilleen

Jos vaan millään jaksat niin olisin kiitollinen
Saa nyt nähdä kuinka käy tuon jakopään rempan kanssa. 27. päivä olis tarkoitus aloittaa. Toivottavasti kukaan ei heitä kapuloita rattaisiin niin pääsen minäkin miittiin

Juu ilman muuta pitää Toveria auttaa

Ja kai sä sen kettinkin saat viikon sisään vaihdettua

Lähetetty: 20.12.2005 0:17
Kirjoittaja Jokari
Kimmo86 kirjoitti:Jokari_ kirjoitti:Kimmo86 kirjoitti:Voin tietty tuoda kotoa strobon seuraavan miittiin? Niin räpelletään sitte siellä sitä sytkää tarkemmin kohilleen

Jos vaan millään jaksat niin olisin kiitollinen
Saa nyt nähdä kuinka käy tuon jakopään rempan kanssa. 27. päivä olis tarkoitus aloittaa. Toivottavasti kukaan ei heitä kapuloita rattaisiin niin pääsen minäkin miittiin

Juu ilman muuta pitää Toveria auttaa

Ja kai sä sen kettinkin saat viikon sisään vaihdettua

No kova on yritys ainakin

Tupannu nämä remontit vaan venymään armottoman pitkiksi.
No jos luoja suo niin paikalle päräytetään ah-niin sivistyneen kuuloisella slarballa

Lähetetty: 20.12.2005 0:23
Kirjoittaja Kimmo86
Jokari_ kirjoitti:
No jos luoja suo niin paikalle päräytetään ah-niin sivistyneen kuuloisella slarballa

Aijjaa, meinaatko vaihtaa sen am1s-putken ihan tavalliseen pönttöön vai

Lähetetty: 20.12.2005 0:24
Kirjoittaja Jokari
Kimmo86 kirjoitti:Jokari_ kirjoitti:
No jos luoja suo niin paikalle päräytetään ah-niin sivistyneen kuuloisella slarballa

Aijjaa, meinaatko vaihtaa sen am1s-putken ihan tavalliseen pönttöön vai

En ikinä!
Tavote olis että kone muuttuis kalkattavasta rahisijasta edes vähän hiljasemmaksi...tiiä sitä sitten

Lähetetty: 20.12.2005 6:39
Kirjoittaja Lada-Jussi
Nyt pitäisi olla 2107:n jarrut kunnossa, ainakin pysähtyy ja pysyy paikallaan käyttöjarrun varassa hienosti, miten sitten jarrutasapainot ja katkeeko lisää putkia

oli muuten kiva näperrellä 15 asteen pakkasessa
nyt sitten hitsaus, minkähän hintasta on parin paikan tekeminen pohjaan, sellaisia max kämmenen kokoisia?
Lähetetty: 20.12.2005 9:20
Kirjoittaja ,_,/ukka
Lada-Jussi kirjoitti:
nyt sitten hitsaus, minkähän hintasta on parin paikan tekeminen pohjaan, sellaisia max kämmenen kokoisia?
Hinnasta en osaa sanoa, mutta suurin homma tuossa on sisustan ja äänieristeiden purkaminen hitsattavasta kohdasta. Eikös sulla oo itelläki mikki?
,_,/ukka
Lähetetty: 20.12.2005 18:34
Kirjoittaja Lada-Jussi
,_,/ukka kirjoitti:Lada-Jussi kirjoitti:
nyt sitten hitsaus, minkähän hintasta on parin paikan tekeminen pohjaan, sellaisia max kämmenen kokoisia?
Hinnasta en osaa sanoa, mutta suurin homma tuossa on sisustan ja äänieristeiden purkaminen hitsattavasta kohdasta. Eikös sulla oo itelläki mikki?
,_,/ukka
onhan toi mikki, mut menee siinä sähköäkin ja aikaa, aika on lähinnä kortilla, toisaalta myös toi pohja on todella vaikee ilman nosturia korjailla. osaavalle homma on varmaan parin tunnin työ? ja muutenkin noi pohjan katsastushitsaukset ei ole se paras paikka aloittaa hitsausharjoitukset.
Lähetetty: 20.12.2005 18:42
Kirjoittaja Nonnis
Etkös sä jo kesällä harjotellut, harmi ettei jälki kelvannut enää talvella
Sähkön hinta kuitenkin on pientä verrattuna korjaamon hintaan

Lähetetty: 21.12.2005 9:35
Kirjoittaja ,_,/ukka
Sähköön menee muutama sentti

Huono tekosyy. Pikku reiät pohjassa ei oo ollu enää vuosiin leiman saannin esteenä, jos muuta huomautettavaa ei ole. Tilaa auton alle saa riittävästi, ku tunkaa sen toiselta laidata parin renkaan päälle.
Otat töistä palkatonta vapaata tarviittavan ajan ja hitsaat itse. Varmasti näkyy lompakossa vähempi ku ulkopuolisella korjauttaminen, ku se hitsaus ei kuitenkaan siinä koko remontissa vie ku vähä aikaa. Ja lopputuloskin on varmasti parempi.
Kokemuksia yhdestä rungollisesta autosta, jota oli ed. omistaja korjaamolla 8h hitsauttanut
,_,/ukka
Lähetetty: 21.12.2005 21:38
Kirjoittaja Lada-Jussi
no naapurin isäntä edullisesti hitsasi paikat tunti kuulemma vain meni, naapurilla on tallissa hieno ketjutalja jolla nostaa peräkoukusta auton perän ilmaan ja sitten on hyvin toiminta tilaa. aikas hieno systeemi. nyt auto on kai katsastuskunnossa.