Varmasti juuri Dacia oli Unkarissakin liian paha vastus Ladalle ja varmasti on muillekin. Priora tosiaan maksoi Unkarissa "miljoonia" - tosin forintteja (2.650.000 ft)
Tutkin hieman tuota hintavertailua siellä, niin esim. Dacia Sanderon hinta 6630e - vrt. Kalina 8870e ja Priora 9830e.
FSO:n kasaama Chevrolet Aveo n. 8160e.
Jos €uro tippuu tulevassa valuuttamyllerryksessä ruplaan verrattuna vaikkapa 40% niin Kalinan hinta 13500€ nousee 18 900€:oon.Mahtaisi olla ostajat vähissä
laadukkaita vaihtoehtoja Deltan valikoimiin alkaa olemaan jo varsin vähän, Ladan lisäksi GAZ valmistaa Volgaa ja pakettiautoja, mutta Mosse on kuollut ja Izhevskissä tehdään vaan Ladaa ja korealaisia, ei omia malleja.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Jaa-a
Vai Daihatsu vieläkö sitäkin tehdään luin jostain osien saantia tutkiesssani, että Toyota osti sen ja osia ei vissiin oikein saa No voidaanhan sitä tehä vaikkei tänne tuotaskaan
Sattu tuossa oliko se TM:n käytettyjen autojen hintalehtinen käsiini. Ladaa ei ollu mukana listoilla lainkaan eli aika vähän niitä on siis tarjolla jos ei hintoja ole vara pistää kuitenkin siinä oli kuuven vuoden ikäisienkin hinnat muistaakseni näkyvillä Mitähän sortamista se lie onko se joltain pois vai?
Arvatkaa kummasta Romanian Rellusta vai Venäjän Rellusta tulee myyntimenestys kun toinen taitaa olla tullirajan ulkopuolella nousevine valuuttoineen,toheloivine tehdas- työntekijöineen,sekä diilereineen joka ei edes halua myydä kuin vuoden takuulla jos sitten silläkään.
se on melkein sama auton laadun suhteen millä nimellä se myydään, mutta jos auton suunnittelu ja kokoonpano on venäjältä niin se on silloin hyvä. Venäjällä kokoillaan vaikka mitä autoja nykyään eikä se pelkästään tee niistä hyviä. Tämä merkkien ja mallien yhtenäistäminen on ikävä pakko, joka pilaa kyllä Ladankin, joka on nyt vielä ollut omanlaisensa. Ei taida enää loistoautotkaan olla itsenäisiä, tehtaat ja suunnittelu myyty toisaalle ja käytetään jotain pikkuautojen pohjalevyjä ja muu tekniikkakin ostettu ties mistä. Lada on vielä ollut suurin ja mahtavin itsenäinen autonvalmistaja, mutta markkinoiden edessä sen on taivuttava. Kukaan ei ole valmis maksamaan laadusta.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)