Sivu 5/30

Lähetetty: 19.1.2007 18:56
Kirjoittaja markku
sakke kirjoitti:
markku kirjoitti:Meikäläisellä 2103 lata vuosimallia 73 , tosin vähän ajoa . Toisena autona bmw 1.9 vm 2000 jonka takia melkein jokapäivä saa kuulla että m..kku sisällä .... mutta ei haittaa molemmat autot hyviä :lol:
m..kku sisällä? Eikös autossa oo ajaessa markku sisällä sikäli kun on ihan normaali pemari?
Meinaan vaan kun olen saanut kuulla siitä vanhasta vitsistä ...... mitä yhteistä poliisiautolla ja bemarilla ...molemmissa ...... mu..ku sisällä 8)

Lähetetty: 19.1.2007 19:49
Kirjoittaja Red Zhiguli
EDIT: Poistettu

Lähetetty: 8.2.2007 21:07
Kirjoittaja 1500S-
Tällä Hetkellä Ajelen 90vm Jaguarin Xj6 Manuaalilla ja toisena autona on Lata 2105 .. Tosin onhan nuita autoja sitten lisääkin, mutta tässä nämä tärkeimmät 8) :lol: .. Pari nissan sunnyä löytyy myös :lol:

Jaguarin ominaisuuksia ei kyllä voikun kehua. Kaikki toimii kuin pitää, lukuunottamatta Antennia :lol: .. Mukava maantieajossa, menee kuin juna raiteilla. Bensaa vie suhtkot sopivasti, n.10/100.

Lada Nyt on lada siitä ei pääse mihinkää!

Lähetetty: 9.2.2007 5:41
Kirjoittaja far angst
'
Käyttöautona Volta = Volvo 740 kori, Toyota Supran kone.
+ takaveto;
+ teho riittää;
+ pieni kääntösäde;
+ kohtuullinen kulutus;

- ei luistonrajoitinta;
- kevyt takapää

Harrasteautona Nappis -87 (40 000km). Siinä on vain pelkkiä hyviä puolia.
'

Lähetetty: 9.2.2007 10:12
Kirjoittaja IlkkaHe
Tällä hetkellä oikeestaan 2autoa käytössäni:

-84vm Talbot 1510

+Luotettava, ei hajoa millään!
+Hyvät penkit/sisusta kuin uusi!
+Tehokkaat valot
+Suht hyvä käynnistyvyys pakkasellakin
+Kuin samara :roll:
-Huonot renkaat alla (nastattomat nastarenkaat monen vuoden takaa!)
-Kesällä tehoton..
-Etuveto
-Hitaasti lämpenevä


-vm92 Subaru Leone 4WD

+Sairaan hyvä pito joka suuntaan!
+Hyvät renkaat kesät talvet
+Hyvät kulkuominaisuudet myös hangessa, ja jos eteen päin ei enää pääse, menee suppe takasin vaivatta :)
+Hyvät stereot ja 4x kaiuttimet
+Ohjaus tehostin ja muita "herkkuja"
+Kääntyy tod hyvin! =ketterä
+/- Tehokas(ko?!?)
-Kylmä!
-Huonot valot (ilman lisäpitkiä)
-Nakuttelee kylmänä

Lähetetty: 9.2.2007 10:17
Kirjoittaja noose01
IlkkaHe kirjoitti:Tällä hetkellä oikeestaan 2autoa käytössäni:

-84vm Talbot 1510

+Luotettava, ei hajoa millään!
+Hyvät penkit/sisusta kuin uusi!
+Tehokkaat valot
+Suht hyvä käynnistyvyys pakkasellakin
+Kuin samara :roll:
-Huonot renkaat alla (nastattomat nastarenkaat monen vuoden takaa!)
-Kesällä tehoton..
-Etuveto
-Hitaasti lämpenevä
Ukilla on tuollainen kanssa, uutena ostettu ja ajettu jotain 350tkm.
Tekniikan kanssa ei ole ollut mitään murheita.
Oli jopa väkivahvalla 1500 koneella :D
Nuo plussat kyllä allekirjoitan täysin.

Lähetetty: 9.2.2007 13:14
Kirjoittaja André
Vm. 2000 Citroën Xantia 2.0i16V Exclusive Automatique Break, 191 tkm.

Vm. 1992/1991 Citroën Zx 1.4i Reflex Berline, 251 tkm.

Lähetetty: 9.2.2007 13:57
Kirjoittaja IlkkaHe
noose01 kirjoitti:
IlkkaHe kirjoitti:Tällä hetkellä oikeestaan 2autoa käytössäni:

-84vm Talbot 1510

+Luotettava, ei hajoa millään!
+Hyvät penkit/sisusta kuin uusi!
+Tehokkaat valot
+Suht hyvä käynnistyvyys pakkasellakin
+Kuin samara :roll:
-Huonot renkaat alla (nastattomat nastarenkaat monen vuoden takaa!)
-Kesällä tehoton..
-Etuveto
-Hitaasti lämpenevä
Ukilla on tuollainen kanssa, uutena ostettu ja ajettu jotain 350tkm.
Tekniikan kanssa ei ole ollut mitään murheita.
Oli jopa väkivahvalla 1500 koneella :D
Nuo plussat kyllä allekirjoitan täysin.
Hyvä auto on tosiaan :wink:

Muistatkos, oliko siinä teidän talbotissa millanen lämmitys? tuo tuntuu niinkuin joltain Kuplan lämmitykseltä: Hitaasti tulee ilmaa ja kosteaa :lol: tosin tohon kosteuteen saattaa vaikuttaa se että sinne on päässy luultavasti paaaaljon heinää ja lehtiä ja muuta töhnää kennon päälle :? ja se on ihan märkää ja kestää kauan kuivua... niin ja puhallus tehoihin sekin vaikuttaa varmasti :roll:

Tällä yksilöllä ei ole taidettu ajaa kuin n. 130tkm! Aivan täysin ruosteeton 8)

Lähetetty: 9.2.2007 14:16
Kirjoittaja noose01
Tämä yksilö on kaikkea muuta kuin ruosteeton :D
Ja kyllä se mielestäni varsin lämminkin on, on sillä joskus lappiinkin reissattu. Ei muutakuin kennoa putsaamaan.

Lähetetty: 9.2.2007 18:04
Kirjoittaja LENNY
Elokuun lopusta ollut ajossa peugeot 406 2,0i -04. kilometrit 940000km. Auto on tällä aikaa ollut 9 (yhdeksän) kertaa korjaamolla korjattavana. Vuokra-autolla olen tänä aikana ajanut noin kuukauden.

loppukommentti: Ranskalaisen hyvä ajaa, jos ei häiriömerkkivalot mittaristossa häiritse. Lähtee käymän pakkasellakin. Lumisateeseen ei kannata kyseisellä autolla lähteä ilman maskin suojusta. Lumi jäätyy flektiin paksuksi jääköntiksi, mikä estää flektin toiminnan, polttaen etuvastukset ja aiheuttaa moottorin keittämisen, jonka johdosta mm. kansipahvi palaa ja kansi menee kieroon..
Muutenkaan autolla ei kannattaisi ajaa, ettei tule niitä kaikennäköisiä pikkuvikoja, joiden seurauksena auto joudutaan viemään korjaamoon hinurilla. Joissain tapauksissa autolla saattaa päästä ajamalla korjaamoon, jonne se yleensä jää päiväksi viiva viikoksi korjattavaksi...
Eli mielestäni auto, joka olisi pitänyt jättää tekemättä. sääli, sillä joudun em. kärryllä ajamaan vielä vajaa kaksi kuukautta. Toki, positiivistakin on. Saa vuokraamosta valita aina eri auton ja pääsee testailemaan eri merkkejä :D

Lähetetty: 10.2.2007 21:01
Kirjoittaja sakke
Lenny, harvapa auto nyt on ihan moitteeton enää siinä vaiheessa kun mittari on pyörinyt yli 900 tkm. ;)

Lähetetty: 11.2.2007 3:02
Kirjoittaja Lada-HVM
Ajossa tällä hetkellä Lada 1500S -94 ja M-B C200 -94, kesäkäytössä M-B 420SEL -89, sekä tallissa kupla 2.2L -64.

Kokemuksia?

Kupla ei ole ollut liikenteessä sitten 90-luvun alun, mutta se on kiistatta kavalkaadin hauskin peli. Puhtia on kevyeen koppaan riittävästi, ulkonäkö omaa luokkaansa.

C-Mersu on perheen varsinainen käyttöauto, tunteita herättämätön pakollinen ajopeli.

Ässä on tallissa ja odottaa kipinää, sytytysyksikkö on rikki ja "riittävän" kallis sekä vaikea löytää. Viimeistään kesällä liikutaan kyllä taas, toivottavasti jo aiemmin.

Sokerina pohjalla Lada. "Lasse" herättää voimakkaita tunteita niin hyvässä kuin pahassa:

Plussaa:

-Lämpimin auto koko joukosta.

-Tuo mieleen nuoruuden.

-Suht' varma kaikkine oikkuineen.

-Perustekniikka herättää kiistämättä luottamusta - siinä kun nämä muut rottelot antautuvat Ladalla pääsee töihin, kauppaan ja hakemaan varaosia muihin romuihin.

Miinusta:

-Ovet käyvät mersukuskin hermoon.

-Ikkunannostimet samoin.

-Avaimia on "riittävästi", enkä opi niitä koskaan.

-Naapurit luulevat, että olen tekemässä konkurssia. :lol: Periaatteessa tämä kuuluisi kyllä plussien puolelle. 8)

Lyhyestä virsi kaunis, joukon mieluisin auto on kuitenkin Ässä - toimiessaan. Melko hämmästyttävää ja tyhmää, että uutena miljoona mummoa maksanut auto antautuu paaaaljon ennen Ladaa. :evil: Tai sanotaan, että ainakin tyhmää...

Lähetetty: 11.2.2007 3:24
Kirjoittaja samarai
Lada-HVM kirjoitti:
-Naapurit luulevat, että olen tekemässä konkurssia. :lol: Periaatteessa tämä kuuluisi kyllä plussien puolelle. 8)
heh :lol: - no köyhäksi tai kommunistiksi - itselle on ainakin sama, mitä naapurit luulevat. :)

Lähetetty: 11.2.2007 3:34
Kirjoittaja Lada-HVM
samarai kirjoitti:
Lada-HVM kirjoitti:
-Naapurit luulevat, että olen tekemässä konkurssia. :lol: Periaatteessa tämä kuuluisi kyllä plussien puolelle. 8)
heh :lol: - no köyhäksi tai kommunistiksi - itselle on ainakin sama, mitä naapurit luulevat. :)
Juuri näin, tätä ajoinkin takaa. :wink:

Lähetetty: 11.2.2007 6:58
Kirjoittaja ,_,/ukka
LENNY kirjoitti: Ranskalaisen hyvä ajaa, jos ei häiriömerkkivalot mittaristossa häiritse.
Yhtä tuttua ei kans vikavalo häirinnyt. Ajeli lampun sytyttyä auton kotiin ja sieltä huoltoon seuraavana päivänä. Vika: yksi puola viallinen, aiheutti bensan virtaamisen raakana läpi katalysaattoriin, joka puolestaan paloi. Hintaa yhteensä 800Euroa. Ranskalainen vm.04

,_,/ukka