tottahan toki ylpeä saa olla, mutta eikös se ole jokaisen oikeus, joku talttahammas ylittää aiemman osaamisensa ja saa tulpat vaihdettu, niin saa hän olla siitä ylpeä, saattaa olla joukossa toinen talttahammas joka sitä ei vielä osaa, vaikkakin joukossa on paljon parempaakin väkeä jotka oppivat kyseisen työn jo 20 vuotta sitten. Kai jokainen saa olla ylpeä siitä mihin on kyennyt, mutta tässä tapauksessa ylpeyden lisäksi vi**uillaan talttahampaille ja periaatteessa kaikille Ladaboardin käyttäjille, jotka ovat jääneet "parempien" kelkasta tälle foorumille. Minä olen ylpeä Lada kerhon foorumista.larssi21074 kirjoitti:No joo pelle tai ei mutta kyllä tuollasesta saa ylpeä ollakin. Jos itse pystyisin samaan niin olisin vähintään yhtä ylpeä. Tuntuu että tällä foorumilla ollaan ylpeitä paljon vähemmästäkin.
Suomessa on sitten 1 kpl V6 ladoja leimassa
- Lada-Jussi
Re: Suomessa on sitten 1 kpl V6 ladoja leimassa

Jussin tekstissä on paljon asiaa.Lada-Jussi kirjoitti:tottahan toki ylpeä saa olla, mutta eikös se ole jokaisen oikeus, joku talttahammas ylittää aiemman osaamisensa ja saa tulpat vaihdettu, niin saa hän olla siitä ylpeä, saattaa olla joukossa toinen talttahammas joka sitä ei vielä osaa, vaikkakin joukossa on paljon parempaakin väkeä jotka oppivat kyseisen työn jo 20 vuotta sitten. Kai jokainen saa olla ylpeä siitä mihin on kyennyt, mutta tässä tapauksessa ylpeyden lisäksi vi**uillaan talttahampaille ja periaatteessa kaikille Ladaboardin käyttäjille, jotka ovat jääneet "parempien" kelkasta tälle foorumille. Minä olen ylpeä Lada kerhon foorumista.larssi21074 kirjoitti:No joo pelle tai ei mutta kyllä tuollasesta saa ylpeä ollakin. Jos itse pystyisin samaan niin olisin vähintään yhtä ylpeä. Tuntuu että tällä foorumilla ollaan ylpeitä paljon vähemmästäkin.
Onhan tuo ko. auto todella hieno ja varmasti hienosti tehty, mutta tuollainen hitsi aiheuttaa ainakin mun mielestä sen, että ko. kaveri on jotenkin pelle.
Itselläni ei taito riitä edes koneen kokoamiseen nollasta, joten kumarran kyllä kaikkia, jotka kunnolla hanskaavat tekniikan salat automerkistä riippumatta

1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
Todellakin puhuu asiaa!
Auto on kyllä hieno ei siinä mitään.
Auto on kyllä hieno ei siinä mitään.
Ei siinä mitään, kunhan tuo talttahammas ymmärtää, että voi olla joku toinen joka ymmärtääkin tuosta tulpanvaihdosta hieman enemmän. Toisinaan täällä on vain hitusen havaittavissa tuon eräänlaisen nöyryyden puuttuminen. Tämä ymmärrettävästi välillä nostattaa hieman tunteita edistyneemmissä harrastajissa. Ei tietämättömyys ole pahaksi, aina sitä oppii lisää, mutta pitäisi ymmärtää sekin, että toiset ovat ehkä vuosikausia tehneet noita juttuja ja ymmärrys on hieman eri tasoa, jolloin neuvominenkin on hankalaa jos tiedon vastaanottajalla ei ole edes perustietoja, ja silti huudetaan helppoa ja nopeaa ja halpaa ratkaisua.Lada-Jussi kirjoitti:tottahan toki ylpeä saa olla, mutta eikös se ole jokaisen oikeus, joku talttahammas ylittää aiemman osaamisensa ja saa tulpat vaihdettu, niin saa hän olla siitä ylpeä, saattaa olla joukossa toinen talttahammas joka sitä ei vielä osaa, vaikkakin joukossa on paljon parempaakin väkeä jotka oppivat kyseisen työn jo 20 vuotta sitten. Kai jokainen saa olla ylpeä siitä mihin on kyennyt, mutta tässä tapauksessa ylpeyden lisäksi vi**uillaan talttahampaille ja periaatteessa kaikille Ladaboardin käyttäjille, jotka ovat jääneet "parempien" kelkasta tälle foorumille. Minä olen ylpeä Lada kerhon foorumista.
Nöryyttä, kärsivällisyyttä ja halua oppia.
Edit: Ai niin, lortto siellä pellin alla taisi olla eikä weberi. Sorry

Vauhdin tae - alamäki
Ja ehkä ripaus vaatimattomuutta, ettei rupea sillä saavutuksellaan (oli se sitten mikä tahansa) ainakaan kovasti elvistelemään, sillä se aiheuttaa vain katkeruutta niiden keskuudessa, joilla ei ole resursseja vastaavaan ja ylenkatsontaa niiden keskuudessa joille se on arkipäivää.Stefa kirjoitti:Nöyryyttä, kärsivällisyyttä ja halua oppia.

Miten minusta tuntuu että sinä puhut nyt tahallasi höpöjä?Stefa kirjoitti:Edit: Ai niin, lortto siellä pellin alla taisi olla eikä weberi. Sorry

Olet tainnut koko ajan olla jyvällä tuosta rojektista.

Re:
Niin, tuohan on se suomalainen tapa. Jos joku erehtyy sanomaan, että kattokaas mitä mä olen tehnyt, niin heti on lauma haukkumassa ylimieliseksi ja vaikka miksi. Jos naapuri ostaa vaikka ferrarin tai veten, niin ainakin yöllä pitää siihen käydä avaimella skraidu vetämässä kylkeen. Ja sitten ollaan niin tyytyväisiä itseensäJusu kirjoitti:Ja ehkä ripaus vaatimattomuutta, ettei rupea sillä saavutuksellaan (oli se sitten mikä tahansa) ainakaan kovasti elvistelemään, sillä se aiheuttaa vain katkeruutta niiden keskuudessa, joilla ei ole resursseja vastaavaan ja ylenkatsontaa niiden keskuudessa joille se on arkipäivää.

Ei tuo kyllä mitään höpöä ole. Täytyy ny vielä siteerata mukaillen erästä mäkilegendaa: "ehkä olen ollut, ehkä en"Jusu kirjoitti:Miten minusta tuntuu että sinä puhut nyt tahallasi höpöjä?Stefa kirjoitti:Edit: Ai niin, lortto siellä pellin alla taisi olla eikä weberi. Sorry
Olet tainnut koko ajan olla jyvällä tuosta rojektista.KLIK

Vauhdin tae - alamäki
Palaan vielä , kyllä se pöhö aika fakiiri on ja nappis komia kuin karamelli mutta kysyn ....onko ladalle tehty muuta kuin kone vaan vaihdettu , meinaan alustaan yms, pelkän koneen vaihdolla ei taitaisi kovin hyvä ajaa vai onko näyttetyauto !!!!
- larssi21074
En minäkään ole väittänyt että siellä ladan kone olis!
Kuten tuolla kesäladan topikissa kerroin, kuulin huhua että siellä olis yks kutonen!! Niinhän siellä on, ei kuulemma kahta mahdu!

Kuten tuolla kesäladan topikissa kerroin, kuulin huhua että siellä olis yks kutonen!! Niinhän siellä on, ei kuulemma kahta mahdu!

Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
hyvä lada pilattu fordin koneella
montakos ladaa suomessa on leimattu remmiahtimelle ?
oliko se yks punainen 2107 josta joku varttimaili videokin on..? olikohan siinä minin ahdin ja joku pikku cooleri puskurissa..

oliko se yks punainen 2107 josta joku varttimaili videokin on..? olikohan siinä minin ahdin ja joku pikku cooleri puskurissa..
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
ilmeisesti kuulun niihin talttahampaisiin joille terveisiä lähetettiin
siksi kysyn: miksi tätä nyt pitäisi siivota kun terveisiin vastataan?
toki tekijäthän säännöllisesti lukevat myös tätäkin mutta eivät kirjoita
Onko tämä siis se kriteeri jolla pääsee parempien kastiin?Lada-Jussi kirjoitti: tottahan toki ylpeä saa olla, mutta eikös se ole jokaisen oikeus, joku talttahammas ylittää aiemman osaamisensa ja saa tulpat vaihdettu, niin saa hän olla siitä ylpeä, saattaa olla joukossa toinen talttahammas joka sitä ei vielä osaa, vaikkakin joukossa on paljon parempaakin väkeä jotka oppivat kyseisen työn jo 20 vuotta sitten. Kai jokainen saa olla ylpeä siitä mihin on kyennyt, mutta tässä tapauksessa ylpeyden lisäksi vi**uillaan talttahampaille ja periaatteessa kaikille Ladaboardin käyttäjille, jotka ovat jääneet "parempien" kelkasta tälle foorumille. Minä olen ylpeä Lada kerhon foorumista.

Tällä taidolla taitaisi jo päästä sinne parempien foorumille.
Valitettavasti ikää oli silloin n.4v, joten on tyytyminen tälle Ladakerhon foorumille

Kyllä kokemusta ja taitoa varmaan löytyy tuoreiltakin kerholaisilta.
Kaikki eivät vaan kehu itseään ja tekemisiään.
Terveisiin on vaan vastattu samalla mitalla.
Kaikki eivät vaan kehu itseään ja tekemisiään.
Terveisiin on vaan vastattu samalla mitalla.
Nyt rasti kalenteriin !pressa kirjoitti:ilmeisesti kuulun niihin talttahampaisiin joille terveisiä lähetettiin
Olen pressan kanssa täysin samaa mieltä

1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/