Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
ladamaster
Viestit: 1384
Liittynyt: 23.9.2003 20:41
Paikkakunta: Tervakoski / Janakkala

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

Lada-Jussi kirjoitti:Joo toi 110:n kojetaulu on 10 vuotta vanhempaa suunnittelua ku auton ulkomuoto, samaan rumaan osastoon menee myös Samaran matala kojetaulu ja Elite 1500SL:n kojetaulu, Samarassa on sentään kori ja kojetaulu lähempänä toisiaan luoden mukavan kokonaisvaikutelman, Elitessä on vanha tyylikäs kori vedetty sisältä överix. Näköseikat on tietty eri kuin käytännön toimivuus, mutta jos ajon aikana oksettaa ja yököttää näkymät niin ei se ole turvallista :wink:
Pari meripahoinvointiin tarkoitettua tablettia tai laastari korvan taakse auttaa mukavasti oireisiin! :lol:
Avatar
Sdelano v SSSR
Viestit: 2282
Liittynyt: 12.4.2006 1:00
Paikkakunta: Montemurlo/Zelenogorsk/Johanssons

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Sdelano v SSSR »

Tervehdys!

Silläkin uhalla, että osa tovereista loukkaantuu:

Tämä viestiketju ei näillä näkymin tule tavoittamaan, tuskin edes lähestymään "täydellisyyttä" 11X:n ominaisuuksien, eikä edes vikojen suhteen.

Ominaisuuksista on ollut tietoa vain vähän, ja kaikille autoille yhteisiä tai itseaiheutettuja vikoja "täydellisessä" luettelossa paljon. Jos viestiketju jatkuu tämäntasoisena, ei siitä ole kovinkaan hyötyä niille, jotka ovat 11X:n tulevia tai uusia käyttäjiä. Oikean tiedon hankkiminen saattaa muuttua suorassa olevan sähköpylvään löytämiseksi.

Jatkaisimmeko osalla viestejä tuolla hömppä-osastolla.

SvS
Sdelano v SSSR

***

Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
Avatar
pinpate
Viestit: 244
Liittynyt: 28.12.2006 12:06
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja pinpate »

Sdelano v SSSR, veit sanat suustani! Tämä foorumi on aikaisemmasta
asiallisuudestaan luisumassa pois tarkoituksestaan, joka lienee ollut
yleisesti kiinnostavan tiedon ja kokemusten jakaminen.

Hömppähän on hömppää viestiketjun nimestä riippumatta.
Lada 1200 vuodesta 1980 vuoteen 2006
2006 edelleen Lada 21120 HB /1,6l / 8v / vm 2006
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10242
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Tällaisia listoja Ladasta on yleensä varsin turha tehdä, koska Ladoissa ei juurikaan mainittavia vikoja ole, yleensä viat johtuu laiminlyödystä huollosta ja tai muuten huonosta auton pidosta. Jos joku osa on ennen aikaisesti muuten hajonnut on usein kyse yksittäisestä sattumasta eikä voida yleistää että kaikista se hajoaa. Tässä mielessä Lada rankaiseekin käyttäjäänsä pahiten, muissa merkeissä voi tulla käyttäjästä riippumattomia vikoja, mutta Ladassa saa käyttäjä itse tuntea syyllisyyttä.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
ladamaster
Viestit: 1384
Liittynyt: 23.9.2003 20:41
Paikkakunta: Tervakoski / Janakkala

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja ladamaster »

Jussin Manifestia en nyt ihan suoraan allekirjottaisi. Perheessä on noin puoli vuotta vanha Touran; ajettu noin 30 tkm, ja siinä ei ole ollut mitään häiriötä tai vikaa tähän mennessä.
Muutama vuosi sitten ostin uuden 110:in. Siinä oli melko paljon kaikenlaista samoilla kilometreillä ja samojen kuljettajien käsittelyssä.
Voisin väittää, että tilastollisesti Lada ei ole vähävikaisempia autoja, eikä kaikki viat johdu huollon puutteesta. Eihän sähköosia juuri huolloissa huolleta. Myöskin ladoja kohdellaan välinpitämättömästi ja huoltoja laiminlyöden, josta on sitten omat seurauksensa.
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10242
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Joo en tarkoittanutkaan että länsiautoissa olisi enemmän vikoja, mutta sitten kun vikaa tulee, niin se on sellaista että ei sitä huollolla olisi voinut välttää, se vaan hajoaa :lol: Omatoiminen rasvaus ja puhdistushuolto kuuluu Ladassa käyttäjälle, ei huollon ohjelmaan, sillä voidaan säästyä useilta sähkövioiltakin
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Ukki
Viestit: 1876
Liittynyt: 3.2.2007 9:00
Paikkakunta: Kajaani

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Ukki »

Tervehdykset toivottelen.
Nehän tulevat ostettaessa mukaan nämä hyvät ja huonot puolet olipahan automerkki mikä tahansa. Eihän se ole pakko ostaa uutta Ladaa jos siinä mielestään on pahojapuolija enempi kuin hyviä. Jos kuitenkin ostaa kaikesta huolimatta, niin onkai siinä takuu, jonka puitteissa niitä vikoja korjataan. Jos kuitenkaan ei ole tyytyväinen autoonsa myypi pois tai vaihtaa toiseen merkkiin. Oppirahat ne on ollut kaikkien maksettava. Niissäkin toiset ovat päässeet vähemmällä kuin ensimmäiset ja kolmannet.
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet :-)
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

ei yksittäinen ihminen voi yhden auton kokemuksella sanoa mitä ovat perusvikoja/ominaisuuksia vaan esimerkisi kahden saman laisen omistamisen jälkeen onkin aivan eri juttu tai huonoa tuuri, käsittääkseni tämän topikin tarkoitus oli keräillä vikoja/ominaisuuskai mitä 110 on ollut ja niistä tiivistellä perus viat/ omianaisuudet... ja kyllä vaikka tuo suuresta ja mahtavasta venäjästä onkin tullut niin kyllä siitäkin hajoaa osia ilman omistajan laiminlyntejäkin, suuri maa suuret toleranssit
niinkuin sanoin aikaisemmin täälä foorumilla on ollut pitkään jakautuneisuutta
ryhmä 1 ymmärtää että lada on halpa kansan auto missä hinnan takia on hieman laadusta tingitty mutta kaikkine pikkuvikoineen/ominaisuuksineen kelpo kehon kuljetin hintaansa nähden.
ja vielä halvemmaksi tulee jos osaa itse näprätä
ryhmä 2 taas vetää herneen heti nenuun kun heidän rakasta äiti venäjä monumenttiaan mennään arvostelemaan vaikka se oma yksilö olisikin enenmpi korjaamolla kuin ajossa ja siitäkin syytetään itseään kun ei ole tullut huollettua joka ilta ja käytyä joka nippeliä läpi

ei sillä että kaikki kalliimmat autot kestäisi, onhan niissäkin yksilöitä mutta yleensä työn laatu on viimeistellympää, mutta ei se aina ole tuo kellosepän tekemäkään työn jälki parasta mahdollista käytön suhteen, esimerkiski perinteinen lada lähtee kelissä kuin kelissä käyntiin sen uuden alffan jäädessä parkkipaikalle. minkään auto merkin suhteen ei pidä olla fanaattinen vaan hyväksyttävä merkki sellaisenaan kuin se on ja mallisarjojenkin välillä voi olla laatu eroja, niinkuin itse olen kovin sitä mieltä että ladan laatu on laskenut sitten 80 luvun ja tämä väite ei perustu yhteen tai kahteen autoon vaan jo toisessa sukupolvessa olevaan ladailuun
ja näitä sitten perhe piirissä riittää, enolla ollut pelkästään ladojoa takaveroja, samara ja sata kymppi silti vm90 1500sl malli on se josta ei luovuta ja joka aina lähtee sen 110 jäädessä pihaan
appiukko on enempi vanhan kaluston perää josta syystä tontilta löytyykin vain vanhempia malleja sekä muutama volga ja zil, myös maataluso laitteet ovat venäjä valmisteisia, sekä muutama chevykin majailee tontilla
ja isäukolla tuli hairahdus samaraan sen ostohinnan takia mutta eipä ole aivan ilmaista ollut ladailu kahdella viimeisellä, samaroita ennen vuodesta 73 on palvellut takaveto ladat ja aina karvalakki malli eli 2kpl 1200 ja 2kpl 2105 1200s joista ei mitään moitteen sijaa
niin ja itselläni on nuita takavetoisi ollut enempi ja vähempi eikä niistä kaikki ole oleet hyvinä yksilöitä
niin ja jos ajomääristä puhutaan niin setä myöskin on omistanut muutaman ladan joista ei ole paljoa kone kerinnyt jäähtyä vaan jatkuvasti on menty ympäri suomen, joskus laskeltiin jotta r miljoona kilometriä ladan puikoissa ei ole häneltä kaukana,

ja jos tämä kirjoitus jotain häiritsee niin saa siirtää ihan mihin lystää.... vaikka roskakoriin, mutta sittenpä nähdään onko poliitiikka hivuttamassa varjoaan ladakerhon ylle
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Avatar
Jaska HKI
Viestit: 6714
Liittynyt: 25.9.2003 17:51
Paikkakunta: Eteläsuomen Eldorado

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Team perseauki racing kirjoitti:ei yksittäinen ihminen voi yhden auton kokemuksella sanoa mitä ovat perusvikoja/ominaisuuksia vaan esimerkisi kahden saman laisen omistamisen jälkeen onkin aivan eri juttu tai huonoa tuuri, käsittääkseni tämän topikin tarkoitus oli keräillä vikoja/ominaisuuskai mitä 110 on ollut ja niistä tiivistellä perus viat/ omianaisuudet... ja kyllä vaikka tuo suuresta ja mahtavasta venäjästä onkin tullut niin kyllä siitäkin hajoaa osia ilman omistajan laiminlyntejäkin, suuri maa suuret toleranssit
niinkuin sanoin aikaisemmin täälä foorumilla on ollut pitkään jakautuneisuutta
ryhmä 1 ymmärtää että lada on halpa kansan auto missä hinnan takia on hieman laadusta tingitty mutta kaikkine pikkuvikoineen/ominaisuuksineen kelpo kehon kuljetin hintaansa nähden.
ja vielä halvemmaksi tulee jos osaa itse näprätä
ryhmä 2 taas vetää herneen heti nenuun kun heidän rakasta äiti venäjä monumenttiaan mennään arvostelemaan vaikka se oma yksilö olisikin enenmpi korjaamolla kuin ajossa ja siitäkin syytetään itseään kun ei ole tullut huollettua joka ilta ja käytyä joka nippeliä läpi

ei sillä että kaikki kalliimmat autot kestäisi, onhan niissäkin yksilöitä mutta yleensä työn laatu on viimeistellympää, mutta ei se aina ole tuo kellosepän tekemäkään työn jälki parasta mahdollista käytön suhteen, esimerkiski perinteinen lada lähtee kelissä kuin kelissä käyntiin sen uuden alffan jäädessä parkkipaikalle. minkään auto merkin suhteen ei pidä olla fanaattinen vaan hyväksyttävä merkki sellaisenaan kuin se on ja mallisarjojenkin välillä voi olla laatu eroja, niinkuin itse olen kovin sitä mieltä että ladan laatu on laskenut sitten 80 luvun ja tämä väite ei perustu yhteen tai kahteen autoon vaan jo toisessa sukupolvessa olevaan ladailuun
ja näitä sitten perhe piirissä riittää, enolla ollut pelkästään ladojoa takaveroja, samara ja sata kymppi silti vm90 1500sl malli on se josta ei luovuta ja joka aina lähtee sen 110 jäädessä pihaan
appiukko on enempi vanhan kaluston perää josta syystä tontilta löytyykin vain vanhempia malleja sekä muutama volga ja zil, myös maataluso laitteet ovat venäjä valmisteisia, sekä muutama chevykin majailee tontilla
ja isäukolla tuli hairahdus samaraan sen ostohinnan takia mutta eipä ole aivan ilmaista ollut ladailu kahdella viimeisellä, samaroita ennen vuodesta 73 on palvellut takaveto ladat ja aina karvalakki malli eli 2kpl 1200 ja 2kpl 2105 1200s joista ei mitään moitteen sijaa
niin ja itselläni on nuita takavetoisi ollut enempi ja vähempi eikä niistä kaikki ole oleet hyvinä yksilöitä
niin ja jos ajomääristä puhutaan niin setä myöskin on omistanut muutaman ladan joista ei ole paljoa kone kerinnyt jäähtyä vaan jatkuvasti on menty ympäri suomen, joskus laskeltiin jotta r miljoona kilometriä ladan puikoissa ei ole häneltä kaukana,

ja jos tämä kirjoitus jotain häiritsee niin saa siirtää ihan mihin lystää.... vaikka roskakoriin, mutta sittenpä nähdään onko poliitiikka hivuttamassa varjoaan ladakerhon ylle
Minua miellyttää "Team persauki racingin" kiihkoton,analyyttinen suhtautuminen Ladoihin.Kolmenkymmenen vuoden huoltokokemuksella tiedän että tuolla asenteella pääsee pitkälle.Hän ei yritä työntää kolmikulmaista palikkaa neliskulmaiseen reikään.Vaikuttaa siltä että Lada tehtaillla on laadunvalvonnassa edelleenkin "avaran sielun anarkia" mutta ei sillä länsimarkkinoilla pitkälle pötkitä kun perustekniikaltaan 60-luvun italiaano saippualaatikkomalli on suositumpi kuin kotimaassa vuosikymmeniä myöhemmin suunniteltu.Onneksi Renault tulee apuun.
Avatar
Jaska HKI
Viestit: 6714
Liittynyt: 25.9.2003 17:51
Paikkakunta: Eteläsuomen Eldorado

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Lada-Jussi kirjoitti:Tällaisia listoja Ladasta on yleensä varsin turha tehdä, koska Ladoissa ei juurikaan mainittavia vikoja ole, yleensä viat johtuu laiminlyödystä huollosta ja tai muuten huonosta auton pidosta. Jos joku osa on ennen aikaisesti muuten hajonnut on usein kyse yksittäisestä sattumasta eikä voida yleistää että kaikista se hajoaa. Tässä mielessä Lada rankaiseekin käyttäjäänsä pahiten, muissa merkeissä voi tulla käyttäjästä riippumattomia vikoja, mutta Ladassa saa käyttäjä itse tuntea syyllisyyttä.
No onko tämä huonoa huoltoa. :lol: :lol: :lol: :lol:
1.Vahvikkeeton moottoripyörän sisäkumin pätkää muistuttava jäähdytysvesiletku posahtaa ja jättää auton tielle

2.Maailtakuun joka on 1 vuosi jälkeen noin 300 neliösenttiä harmaata maalia muuttuu keltaiseksi.

3.5 asteen pakkasessa auton ollessa 2kk vanha kaasupumput ei jaksa pitää HB:n luukkua ylhäällä

4.lämmityslaitteen ilmansäätö moottori jumittuu kylmään asentoon auton ollessa muutaman kk:n vanha

5.laturin moniurahihnapyörä sorvaa laturin akselin pilalle koska päätymutteri on jätetty löysälle

6. metallinen kolina takaa paljastaa irtoamassa olevan takaspoilerin

7.takavalojen vuotavat tiivisteet laskevat veden peräkonttiin

8.ilmaritilän lamellirakenne romahtaa kojelaudassa....jne
Avatar
Jaska HKI
Viestit: 6714
Liittynyt: 25.9.2003 17:51
Paikkakunta: Eteläsuomen Eldorado

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

ladamaster kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:Joo toi 110:n kojetaulu on 10 vuotta vanhempaa suunnittelua ku auton ulkomuoto, samaan rumaan osastoon menee myös Samaran matala kojetaulu ja Elite 1500SL:n kojetaulu, Samarassa on sentään kori ja kojetaulu lähempänä toisiaan luoden mukavan kokonaisvaikutelman, Elitessä on vanha tyylikäs kori vedetty sisältä överix. Näköseikat on tietty eri kuin käytännön toimivuus, mutta jos ajon aikana oksettaa ja yököttää näkymät niin ei se ole turvallista :wink:
Pari meripahoinvointiin tarkoitettua tablettia tai laastari korvan taakse auttaa mukavasti oireisiin! :lol:
Syytä japseja kojelaudan muotoilusta sateliittikatkaisimineen.Kyllä 11X:n kojelauta saa vanhan Mazda 626:n omistajan kaihon kyyneliin.Pahaan oloon voi myös vaikuttaa vatsassa kiertävät ABC hampurilaiset ja huonot iskunvaimentajat :lol:
Avatar
Jaska HKI
Viestit: 6714
Liittynyt: 25.9.2003 17:51
Paikkakunta: Eteläsuomen Eldorado

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Ukki kirjoitti:Tervehdykset toivottelen.
Nehän tulevat ostettaessa mukaan nämä hyvät ja huonot puolet olipahan automerkki mikä tahansa. Eihän se ole pakko ostaa uutta Ladaa jos siinä mielestään on pahojapuolija enempi kuin hyviä. Jos kuitenkin ostaa kaikesta huolimatta, niin onkai siinä takuu, jonka puitteissa niitä vikoja korjataan. Jos kuitenkaan ei ole tyytyväinen autoonsa myypi pois tai vaihtaa toiseen merkkiin. Oppirahat ne on ollut kaikkien maksettava. Niissäkin toiset ovat päässeet vähemmällä kuin ensimmäiset ja kolmannet.
Minä olen säästänyt Ladaa korjaamalla lähes puolet sen hinnasta ja kohtahan minä olen myös autonasentaja :lol:
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Jaska HKI kirjoitti: Syytä japseja kojelaudan muotoilusta sateliittikatkaisimineen.Kyllä 11X:n kojelauta saa vanhan Mazda 626:n omistajan kaihon kyyneliin.Pahaan oloon voi myös vaikuttaa vatsassa kiertävät ABC hampurilaiset ja huonot iskunvaimentajat :lol:


Putosin :lol: :lol:
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10242
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Jaska HKI kirjoitti: No onko tämä huonoa huoltoa. :lol: :lol: :lol: :lol:
1.Vahvikkeeton moottoripyörän sisäkumin pätkää muistuttava jäähdytysvesiletku posahtaa ja jättää auton tielle

2.Maailtakuun joka on 1 vuosi jälkeen noin 300 neliösenttiä harmaata maalia muuttuu keltaiseksi.

3.5 asteen pakkasessa auton ollessa 2kk vanha kaasupumput ei jaksa pitää HB:n luukkua ylhäällä

4.lämmityslaitteen ilmansäätö moottori jumittuu kylmään asentoon auton ollessa muutaman kk:n vanha

5.laturin moniurahihnapyörä sorvaa laturin akselin pilalle koska päätymutteri on jätetty löysälle

6. metallinen kolina takaa paljastaa irtoamassa olevan takaspoilerin

7.takavalojen vuotavat tiivisteet laskevat veden peräkonttiin

8.ilmaritilän lamellirakenne romahtaa kojelaudassa....jne
1. joka huollossa pitää tarkistaa letkujen kiinnitys ja kunto vuosi tai 15 tkm kumpi ensin saavutetaan
2. autoa ei ole säilytetty asianmukaisesti eikä peltipintoja käsitelty tehtaan ohjeiden mukaisesti
3. uudessa autossa kannattaa tehdä myös kaasupumppujen tarkastus, tässä tarkastuksessa huonoksi todettu pumppu tulee vaihdattaa takuuna uuteen
4. autoa mahdollisesti säilytetty ohjesääntöjen ja suositusten vastaisesti, täten kosteus on aiheuttanut haittaa
5. eri osakokonaisuuksien kireydet tulee tarkistaa ensihuollossa jo parin tuhannen kilometrin ajon jälkeen
6. takaluukkua on paiskottu huolimattomasti
7. tiivisteiden kunto tulisi tarkistaa jokaisessa huollossa, samalla kun katsotaan ovien ja luukkujen lukkojen sovitukset yms.
8. huolimaton käyttö ja säilytykset epäsopivissa olosuhteissa, kosteus, liika kuumuus tms

:lol:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10242
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Re: Täydellinen 110 ominaisuus/vikaluettelo?

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Jaska HKI kirjoitti:
ladamaster kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:Joo toi 110:n kojetaulu on 10 vuotta vanhempaa suunnittelua ku auton ulkomuoto, samaan rumaan osastoon menee myös Samaran matala kojetaulu ja Elite 1500SL:n kojetaulu, Samarassa on sentään kori ja kojetaulu lähempänä toisiaan luoden mukavan kokonaisvaikutelman, Elitessä on vanha tyylikäs kori vedetty sisältä överix. Näköseikat on tietty eri kuin käytännön toimivuus, mutta jos ajon aikana oksettaa ja yököttää näkymät niin ei se ole turvallista :wink:
Pari meripahoinvointiin tarkoitettua tablettia tai laastari korvan taakse auttaa mukavasti oireisiin! :lol:
Syytä japseja kojelaudan muotoilusta sateliittikatkaisimineen.Kyllä 11X:n kojelauta saa vanhan Mazda 626:n omistajan kaihon kyyneliin.Pahaan oloon voi myös vaikuttaa vatsassa kiertävät ABC hampurilaiset ja huonot iskunvaimentajat :lol:
joo en mä tykkää tollasista kojetauluista vaikka ne olis Izh-2125:ssä, aina ne on muotoilullisesti pahan näköisiä..... ja tämä muotoiluseikka on sellainen aito ominaisuus mikä on ehkä venäjällä huonosti suunniteteltu, mutta delta auton vika etteivät ole myynyt 110 suomessa uudemmalla kojetaululla kun siihenkin olisi ollut mahdollisuus, tässä yhteydessä abc hampurilaisten herjaaminen on aivan aiheetonta

nii ja kaikille, kyllä merkkikerhossa pitää olla fanaatikko :lol:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vastaa Viestiin