ja palaa vieläkin noin 15 päivässä

Mitä minä oon sivusta seurannu, että jos sen tupakinpolton alottaa, niin siihen löytyy aina rahaa. Vaikka kaverit muuten tuskailis rahahuoliaan, niin hyvin äkkiä ne polttaa vitosen edestä (aski)tupakkia. Joku päivässa, toinen kahdessa ja kolmas muutamassa tunnissa.lada.h.s kirjoitti:Juu en ole ollut aikeissakaan muutenkaan rahat meinaa riittää yhtään mihinkään! Onhan tuotakin joskus tarjottu mutta kieltäydytty on.
Minä omistan jo kaksi paljon pahempaa riippuvuutta joihin menisi minun tapauksessani varmasti enempi rahaa kuin röökiin.Karvanoppa kirjoitti:Mitä minä oon sivusta seurannu, että jos sen tupakinpolton alottaa, niin siihen löytyy aina rahaa. Vaikka kaverit muuten tuskailis rahahuoliaan, niin hyvin äkkiä ne polttaa vitosen edestä (aski)tupakkia. Joku päivässa, toinen kahdessa ja kolmas muutamassa tunnissa.
Lesnaja Sobaka kirjoitti:Ei mutta. Onko tuo Avtozavodskie-askin kannessa oleva rakennus Togliatin teknisen koulun rakennus, missä on Lada-museo? Onko näkömuistihavainto oikeassa?
Pavlovits kirjoitti:Tässä erästä vanhaa elokuvaa katsellessa tuli mieleen, että takavuosina piipunpoltto oli hyvinkin yleinen tapa, tulipa sitä itsekin tupakkavuosina kokeiltua. Nyt kun alkaa muistelemaan, niin onko kymmenen vai kaksikymmentä vuotta siitä, kun on nähnyt jonkun polttavan piippua.
Minun eno se sitkiästi piippua tupruttelee. Tosin flanelipaidan taskusta möllöttää myös malluaski, joten aivan täysin ei hänkään piipun nimeen vanno. Pappakin aikoinaan piippua poltteli, mutta hänkin on kuopattu noin 15v sitten.Pavlovits kirjoitti:Tässä erästä vanhaa elokuvaa katsellessa tuli mieleen, että takavuosina piipunpoltto oli hyvinkin yleinen tapa, tulipa sitä itsekin tupakkavuosina kokeiltua. Nyt kun alkaa muistelemaan, niin onko kymmenen vai kaksikymmentä vuotta siitä, kun on nähnyt jonkun polttavan piippua.
Todennäköisesti.Karvanoppa kirjoitti:Mahtaa tämäkin tapa liittyä pontikan keiton ja pärekorien kanssa kategoriaan "katoavat kansanperinteet".