Sivu 5/7
Re: Projekti: Tšernobõl
Lähetetty: 6.9.2009 23:30
Kirjoittaja Mara
Tekisipä mieleni kysyä, että mitä tolle ratin keskiölle on tapahtunut?

Re: Projekti: Tšernobõl
Lähetetty: 6.9.2009 23:58
Kirjoittaja Huiske
Taitaapi olla alkuperäisestä ratista tuunattu
"sovitesysteemi" ralliruorille

Re: Projekti: Tšernobõl
Lähetetty: 7.9.2009 7:23
Kirjoittaja sasu
Njuu 124:sen keskiöstä ja hydrauliikkaputkesta rakennettu, täysin toimiva systeemi

Re: Projekti: Tšernobõl
Lähetetty: 7.9.2009 15:55
Kirjoittaja START
onkos tästä tulossa joku kunnon ratalelu, vai joku hifistely kaari vehe?
Re: Projekti: Tšernobõl
Lähetetty: 7.9.2009 17:47
Kirjoittaja Sergy
Taitaa olla siitä kiini, miten saan ne teholaput tuolta tehtaalta, tuleeko tehokas, vai hifistely laite

Mut en tiedä, Sasu se on jäbä jolla on ideoita ja hyvää mielikuvitusta riittämiin
Tuli muuten viel yks raapimis video tehtyä

Nyt ku niitä on tääl Sasun proekti topikis vilauteltu, niin viltautetaan viel yks
http://www.youtube.com/watch?v=-4b6La9tyL0
Re: Projekti: Tšernobõl
Lähetetty: 7.9.2009 21:34
Kirjoittaja vaz
kyl se on hieno tää latuska:)
Re: Projekti: Tšernobõl
Lähetetty: 7.9.2009 21:48
Kirjoittaja sasu
Sergy kirjoitti:Taitaa olla siitä kiini, miten saan ne teholaput tuolta tehtaalta, tuleeko tehokas, vai hifistely laite

Veit sanat suustani.
Tänään tippu taas takapäästä jonkun 3-4cm, huomenna haen uudet renkaat ja ne kaaret ni tippuu vielä renkaiden myötä sen n.2.5cm.
Re: Projekti: Tšernobõl
Lähetetty: 7.9.2009 22:29
Kirjoittaja Huiske
Joha ne etu tukivarret rupee menee maan alla?

Re: Projekti: Tšernobõl
Lähetetty: 7.9.2009 23:12
Kirjoittaja sasu
Kyllä kai ne kohta, onneks on noita jousia hallilla jo neljät sarjat taakse ja kolmet eteen ni saa hierottua maavaraa kokoajan

Voipi olla että joutuu nostamaankin noiden uusien kumien kanssa, saas nyt nähä.
Re: Projekti: Tšernobõl
Lähetetty: 8.9.2009 22:42
Kirjoittaja sasu
Re: Projekti: Tšernobõl
Lähetetty: 16.9.2009 16:42
Kirjoittaja sasu
Noniin.
Kaikki muu alkaa olemaan mallillaan paitsi tekniikka. Se nyt on vielä auki että minkä moottorin sinne laittais, koko aamun nyt kipeenä selaillu myynti-ilmotuksia eikä sopivaa oo oikein tullut vastaan.
Lähinnä kiinnostais ehkä laittaa joku opelin 2-3l moottori vaikka omegasta, tai sit vaan se tuttu ja turvallinen 2 -litranen tc. Mut pitää nyt katsoa. Pakko tähän on kuitenkin jostain hieman voimaa keksiä...
Iso läjä kuvia:

Re: Projekti: Tšernobõl
Lähetetty: 20.9.2009 17:20
Kirjoittaja sasu
Noniin.
M45 Eatoni hommattu, 0,4 ahdot suunnitteilla joten kaipa ton kattilan pitäis kestää se ilman hirveitä sikailuja.
Säädettävän panhardin tein, vahasin myös auton. Tuli myös Siistittyä konehuone, nyt ei ole yhtään repsottavia/turhia johtoja näkösällä ja kaikki on niinkuin kuuluukin.
Autoa voi tulla ihmettelemään
http://www.100plus.fi/ , mikäli nyt oikein laskeskelin niin seuraavana viikonloppuna tapahtuma.
Autosta myös tulossa juttu tuning.fi -lehteen joten sieltäkin voi sitten lueskella autosta stooria mikäli ei tapahtumaan pääse.
Re: Projekti: Tšernobõl
Lähetetty: 20.9.2009 18:44
Kirjoittaja 'aatee'
Helvetin hienoa et pääsee lehtiin ja näyttelyihinkin!! Erotut joukosta hyvällä tavalla.
Jatka samaan malliin.
Sleeper:it kunniaan
Re: Projekti: Tšernobõl
Lähetetty: 21.9.2009 19:18
Kirjoittaja sasu
Tullaan vielä siistimään noi pinnat joista valkosta on hieman lohjennut.
Helt Rott.
Pitää vielä tuo konepelti suoristaa kun hieman edestä vinossa on ja maalata puskurit uusiks. Ja sit ikkunoiden karmit.
Ja ne kaaret pitäis pultata myös kiinni ennen viikonloppua. Tulee hieman kiirus.
E: Remmin haen pois samalla tampereen reissulla. 0,4bar ahdot eatonin kera ja tossa tulos:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4922407.jpg
(Vaikka toki toi nykynen kone venyy reilusti yli seittemäntonnin kun ei ole rajaria ollenkaan...)
Tota vielä yksi välikysymys.
Noi alkuperäiset kylkilistat? Onko ne miten kiinni ja mitä sieltä alta luultavasti löytyy? Olis ajatuksena ottaa pois mut oisko se sit komeampi vai hirveempi ilman niitä...
Ja sit vielä toinenkin. Koitin etsiä mut en löytänyt sitä sivustoa josta näihin kanttilamppuisiin noita ns. "tuning" -valoja sai. Takavalot tarttis uudet.
Re: Projekti: Tšernobõl
Lähetetty: 21.9.2009 21:53
Kirjoittaja Sergy
sasu kirjoitti:
Ja sit vielä toinenkin. Koitin etsiä mut en löytänyt sitä sivustoa josta näihin kanttilamppuisiin noita ns. "tuning" -valoja sai. Takavalot tarttis uudet.
http://www.prosportshop.ru/catalog/sect ... ON_ID=3518
Ja mul on sit numero vaihtunut väliaikaisesti. 040 4487447