Re: lada1500 (2105)
Lähetetty: 8.1.2010 19:20
nonii kaasareille tehty kaasusysteemi kait tuo toimii.. näkkee ku saa konee tulille nyt puuttuu enää akkukaapelia ja t-pala bensaletkuu jotka haen huomenna..
No joo, noissakin aikasemmin luetelluissa on jo sen verta kysymysmerkkejä että ei taida tuo poraaminen ja mäntien kanssa pelaaminen enään tarkoituksenmukaiseksi...START kirjoitti:ite suosittelisin poraamista 1600 ja 1300 remmi koneen mukit siihen.
miks? :siinä olis kokoonpano jolla pärjää ihmeen pitkälle
No kun autokin on jotakin kisa- ja katuauton väliltä niin moottorikonstruktiohan on juuri siihen sopiva sitten...START kirjoitti:ne 40mm tuplat on hyvät juuri tommoseen kevyeeseen viritykseen. jäävät pieneksi kun rupee oleen kunnon nokkaa ja puristusta. vinkkinä voin sanoo että panosta mielummin lorttoihin tai wepruihin, niihin löytyy paremmin säätöosia
noilla eväillä tulee jo ihan kiva mylly, jos nyt ei mikään kunnon kisa mylly, mutta esim katukäyttöön
jotain semmosta se varmaa vois olla.pvdriver kirjoitti:100-120 hp?.
Niin, halvalla ja halvalla, mutta kun viritysosia ei ennestään löydy niin ne maksavat ihan sen mitä muihinkin autoihin... Toki itse moottorinosat ovat halpoja, ja esimerkiksi laakerointia on ihan turha jättää tekemättä tuossa vaiheessa, lohko pitää kuitenkin nostaa laskua varten... Viritys maksaa, merkistä riippumatta. Pitää vaan juuri noita viripalikoita alkaa katella, perusosat kyllä löytyy sitten lähempänä...START kirjoitti:semmosta se varmaa vois olla.
kyllä ladan koneesta saa ihan mukavasti halvalla tehoa, muutenkin näitten kanssa pääsee tosi halvalla.
Ei mulla ainakaan mitään tarvetta ajaa ladalla, ts. mulle aivan sama onko siellä pellinalla ladan vaiko vollen pata...START kirjoitti: ja eihän se ole lada jos ei ole ladan konetta
Ite laittaisin suoraan siihen yksipilkkukutoseen ne männät kun ei harrastella tätä poraamalla-tehoaSTART kirjoitti:ite suosittelisin poraamista 1600 ja 1300 remmi koneen mukit siihen.
miks? :siinä olis kokoonpano jolla pärjää ihmeen pitkälle ja riittävät venakolot valmiina (jos ei isovenakantta ole heti laittamassa) vakio veiviin vaan uiva männäntappi. (ei ehkä pakollinen mutta parempi)
ne 40mm tuplat on hyvät juuri tommoseen kevyeeseen viritykseen. jäävät pieneksi kun rupee oleen kunnon nokkaa ja puristusta. vinkkinä voin sanoo että panosta mielummin lorttoihin tai wepruihin, niihin löytyy paremmin säätöosia
noilla eväillä tulee jo ihan kiva mylly, jos nyt ei mikään kunnon kisa mylly, mutta esim katukäyttöön