START kirjoitti:
turbiinin turpo projektissa tais aikanaan olla kuviakin toteutuksesta, vaan ovatko jo hävinneet, mene ja tiedä
Kyllä niitä kuvia tulee ku ehtis ottaa. talli on näet 40km päässä kotoo ja tuo kamera ei aina satu mukaan lähtiessä. ja perheellisena miehenä ei oikeen ole aikaa jäädä miettimään että missäs se kamera nyt olikaan. kun on tuo remppa aika rajallista.
Sanoisin että malttia niin eiköhän niitä kuvia ala ilmestyä
eikun tätä meinasin: http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... f=3&t=8084
alkupään kuvissa näkyy että on vesikanavia hitsattu, imu/pakosarjojen puolelta
toiset hitsaa niin kuin tuossa, kokonaan umpeen ja poraa sit vaan pienet reiät, tai niin kun mulla on hitsattu osittain niin että vielä jää koloa mistä vesi pääsee läpi.
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
juu erehdyin. kun itellä mieltä painaa ku ei oo saanu noit kuvia aikaseksi tänne. nyt nakkasin tosiaan 1200 takas paikoilleen ja otan siitä ensin kaiken irti mitä mahdollista on. turbo daihatsun männät olis tiedossa ja ajattelin ne paikoilleen nakata mut katotaan sitten käykö ne kun oli tossa sanan harkkaa mäntien ns. korkeudesta. laakerit pettää mutta ne sit pettää, kokeillaan tolla ja viisastutaan sit 1700 varten niin paljon että siihen laitetaan kestävät leegot.
Eikös tämä fakta olekki olennainen mun projektissa:
Henkilöauton, joka on otettu ensimmäisen kerran käyttöön ennen 1.7.1987 tulee moottorin vaihdon tai muutoksen jälkeen täyttää alkuperäistä autoa koskevat käytönaikaiset pakokaasupäästövaatimukset. Tällöin mittaus voidaan tehdä katsastustoimipaikalla eikä muita todistuksia pakokaasupäästöistä vaadita.
juu nyt olis tällanen kysymys!
Käykö kantin tuulilasi nappikseen? kun on kakkana tosta mun nappiksesta.
Jos jollaki on myydä halavalla niin tyrkylle vaan!
Hyvä että joku tietää!
Kyllä tää foorumi on ollu mulle enemmän ku hyödyksi. Näiden ladojen harrastaminen ei ole ihan sama asia ku joidenki riisikuppien värkkääminen. Tässä on joku hegumaaninen tunne koko ajan, eikä mielenkiinto lopu kun kokoajan tulee jotain uutta ja mielenkiintoista!
Nyt on vaan pitäny keskittyy perheeseen niin ei oo joutanu tallille ollenkaan. jos yrittäis ens vkl käyntiin sitä ihanuutta!
Niin toi tuulilasi on ilmeisesti vaan tiivisteellä kiinni eikövain??? ettei tarvi liima hommiin alkaa....