Ladittaja1200 kirjoitti:En tosissaan ois ostanut tota jos en pystys ammattikoululla laittamaan ku ite olen autoalalla, niin on kunnon tilat ja suan edullisesti laetettua!!
Ladittaja1200 kirjoitti:
Kylymien kelien takia en kehtoo pihalla laettoo eli kessee ootellaan ku ee talliin sua ku tavaroo niin mahottomasti...

Eikös opet antanukkaan tuoda romua halliin? No eipä tuo olisi niin ihmeellistä, on se vaan meilläkin välillä melekosta vääntöä tuosta kaluston rakentelusta ja rakentelupaikoista... Kaupungin pojat tahtoo romut kantaa sisään ettei asiakkaat sovi kävelemään...
Vaan siltikin olen samaa mieltä kun melkeen kaikki muutkin tässä: halvemmalla ja helpommalla olisit saanut kun ajokuntoisen olisit ostanut, tuommosesta rytökasasta kun ei yleisen olettamuksen mukaan ole iloa kun jäällä...

Pikasesti ku (pimeitä) kuvia vilkasin, sisäpuolelta näyttäsivät kojelauta + ovipahvit muut verhoilut lukuunottamatta penkkejä melko hyviltä. Tuliko tuohon sitten alkuperäisiä penkkejä tms. mukaan (turvavyöt)? Siinäkin pienoinen menoerä jos ei tullut... Ruostetta näyttäisi ainakin takakontissa + lattioissa olevan rutkasti enemmän kun mun 8 vuotta tuoreemmassa pelissä, mutta silti eniten huolettavat nuo lommot peltipinnoissa ja "tuunailut, muunmuassa konepellin musta aukko, jäähdyttimen poisto, yleensäkin nuo jäärata-ajelun jäljet, esimerkiksi missä kunnossa moottori on... Tuo persie näyttää aika pahalta, takakontin päällä myöskin joku ihmeellinen kohouma... Kovin nätin näköistä tuosta tuskin koskaan tulee, mutta katseita toki saa kerättyä tuollaisellakin, jos vain kaikki tarvittava kilpiin laittoa varten toimii...
edit: Mitä meinaat noita mopon peileillä jos ladaa olet kunnostamassa?
http://i964.photobucket.com/albums/ae12 ... 0425-1.jpg