RETKI Venäjälle. 8.7. - 12.7.2010: KESKUSTELUA

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: RETKI ItäRajaSeutua Ihmetellen.KESÄ2010. KESKUSTLUA!

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Aletaanhan kiihdytellä tätä noiden jossain vaiheessa lähitulevaisuudessa edessä olevien EräPäivien takia.

Toukokuun loppuun pitää olla jo melko paljon varmaa tämän Retken tiimoilta, jotta Ihmiset uskaltavat alkaa lyömään aikataulujaan edes jonkin verran lukkoon.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
PöyhöinKuusaalt

Re: RETKI Venäjälle. 8.7. - 12.7.2010: KESKUSTELUA

Ajankohta: 8.7.2010 - 12.7.2010
Ilmottautuminen hotellimaijoitusvaraajille: 16.5.2010 mennessä

Matka toteutuu, koska lähtijöitä on riittävästi. Ja pienikin määrä on riittävä. En ole asettanut mitää minimimäärärajaa. Voimme mennä vaikka yhdellä autolla, ja niinkin, että se on minun autoni. Itse teen tällaisen retken joka tapauksesa.

Keskustelu jatkukoon jos sille on tarvatta. Kertoilkaa ja kyselkää täällä tai anonyymimmin osoiteeseen:

minlapain69@gmail.com
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
PöyhöinKuusaalt

Re: RETKI Venäjälle. 8.7. - 12.7.2010: KESKUSTELUA

Hieno Homma! Näyttäisi siltä että ainakin jokunen Togliatinkävijäkin on lähdössä matkaan. Joitain hotellivaraajiakin on tulossa mukaan eli laitelkaahan niitä varauspyyntöjä minulle jos on tarvetta.

Uskoisin kuitenkin, että pystymme toimimaan myös varaamatta huoneita. Aikataulusta pyritään tekemään sellainen että majoittumiselle ja hotellipolitiikalle on aikaa. Eli pyrimme toimimaan niin ettemme mene kuoleman väsyneinä iltayöstä hotellille ja kaadu suoraan petiin. Mutta varauksetkin tehdään, jos ja kun pyyntöjä tulee.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Vastaa Viestiin