Sivu 5/5

Lähetetty: 13.10.2005 13:26
Kirjoittaja larkkeni
elikkäs se kaasari tulee paineen alaiseksi. se on pelkkä turbo, eli ei mitään muita juttuja kiinni.. mistä öljynkierron saa tohon? "ryöstämällä" öljypaineen anturista? vai kannattaako lohkoon porata reikä ja tehä kierre siihe ja sit sellane letkunippa kii siihe? toimiiko sellanen?

Lähetetty: 13.10.2005 13:33
Kirjoittaja noose01
larkkeni kirjoitti:elikkäs se kaasari tulee paineen alaiseksi. se on pelkkä turbo, eli ei mitään muita juttuja kiinni.. mistä öljynkierron saa tohon? "ryöstämällä" öljypaineen anturista? vai kannattaako lohkoon porata reikä ja tehä kierre siihe ja sit sellane letkunippa kii siihe? toimiiko sellanen?
Esim jälkiasennetuissa r-sport turbo volvoissa on tehty niin että öljynkierto on otettu öljynpaineanturilta ja paluu on tehty öljypohjaan.

Lähetetty: 13.10.2005 15:37
Kirjoittaja Stefa
Noiden öp-antureiden alle löytyy haaroituksia, ja paluu öljypohjaan. Voin yrittää muistaa viikonloppuna kuvata noita kilkkareita koska itseltä moisia löytyy.

Ylöspäin paineita saa bleederillä helpoiten, tuolla pystytään myös säätämään sitä painetta siten että kadulla olllaan laillisilla tehoilla. Ja ahtopaineethan eivät saa lain mukaan olla säädettävissä kabiinista. Paineiden säätö ei ole iso homma verrattuna turboauton rakentamiseen.

Lähetetty: 21.5.2006 22:19
Kirjoittaja Samiruoho
millaisia pakosarjoja teillä on? miten toimii josko vakiosta modaa?