Lada 2107 turbotus
- START
- Lada kerhon jäsen
Re: Lada 2107 turbotus
auttaa se siihen ettei värise ihan niin paljoa.
ite yleensä laittanut kiinni niillä kumityynyillä missä kierretangot molemmissa päissä, jolloin putki aika jämäkästi kiinni. tuntus pysyvän kumit paremmin ehjinä jos on edes tuollanen jousto
ite yleensä laittanut kiinni niillä kumityynyillä missä kierretangot molemmissa päissä, jolloin putki aika jämäkästi kiinni. tuntus pysyvän kumit paremmin ehjinä jos on edes tuollanen jousto
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
- toktornivako
Aika kova väitös?jaketech racinteam kirjoitti:takavetosessa ei toimi tommonen.vazpoeg kirjoitti:ihan normaali kaupan joustokappale, laitan pakoputken kiinni vaihdelaatikkoon, sitten joustokappale, sitten loppuputki tukevasti kiinni. saa alkupuoli rauhassa heilua mitä heiluu
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
-
mietippä tarkemmin miten etuvetosessa moottori käytäytyy johon tommonen joustokappale on tarkoitettu ja sitte takavetosen moottoria miten se käyttäytyy. pakoputken taivutus suunat on aivan eri suuntiin molemissa ja takavetosessa tulee kierto suuntasta vääntöä ja tuo kyseinen joustokappale ei sitä kestä koska ei anna periksi.toktornivako kirjoitti:Aika kova väitös?jaketech racinteam kirjoitti:takavetosessa ei toimi tommonen.vazpoeg kirjoitti:ihan normaali kaupan joustokappale, laitan pakoputken kiinni vaihdelaatikkoon, sitten joustokappale, sitten loppuputki tukevasti kiinni. saa alkupuoli rauhassa heilua mitä heiluu
mulla on omassa ralliautossa pakoputki jousilla kiinni pakosarjassa ja eikä oo koskaan ollut mitään ongelmia korvakoiten ja yms kans.
aluksi oli noita joustokappaleita mutta ku ne ei kestäneet ni muutin jousille mitkä on olleet jo 20 vuotta paikallaan.
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.
- toktornivako
??? mutta kumma väite että ei toimi? Eri asia on kyllä sen hyöty takavetosessa kuin väittää ettei "toimi"? Ja sen kestävyys on kyllä rajallinen on sitten vetotapa mikä tahansa.
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
on niitten käyttötarkotus mustaki enempi taivutus ku kierto. mulla kyllä kesti yli 12 000 kilsaa kun stingerin 4-2-1 sarjassa oli semmonen valmiina, vaan oli uudet volvon jäsyt kumityynyt koneen korvakoille niin ei paljon oo konekkaan heilunu. nyt se katkes ympäriinsä just kierrosta johtuen ja hitsasin siihen vaan 2 tuuman putkenpätkän väliin. putki on lootan kohalla kiinteesti kiinni, keskeltä START:in mainittemalla kierretanko kumityynyllä ja takapönttö kahella jakopäänremmillä.
Lada 2107 1600SL jäärata pirssi
Lada 2101 1600 16v Copper Top
Lada 2101 1600 16v Copper Top
Lada kasaus aloitettu hiihtolomalla, saas nähdä kuinka kauan menee 

Lada 2107 turbo projekti
IG- bacon_garage
IG- bacon_garage
Lada alkaa kasautumaan, takapöntön ripustus, ahtoputket, johtohommaan ja megan asennus jäljellä.
Lada 2107 turbo projekti
IG- bacon_garage
IG- bacon_garage
viimeisiä releitä ja kaikkien mahdollisten johtojen megaan yhdistäminen jäljellä
, alkaa tuo kesä tekemään tulojaan.

Lada 2107 turbo projekti
IG- bacon_garage
IG- bacon_garage
Lada kasassa
(toivottavasti) enää tietokone hommia, dynolla käyttö ja katsastus (ja sitten pitää vielä itse suorittaa autokortti loppuun
) että pääsee ajelee.

Lada 2107 turbo projekti
IG- bacon_garage
IG- bacon_garage
Viikonloppuna ei saatu kuin Lamda säädettyä, Mega ei suostunut antamaan mitään merkkiä itsestään tietokoneeseen kytkettynä 

Lada 2107 turbo projekti
IG- bacon_garage
IG- bacon_garage
Ite tappelin saman asian kanssa mutta mulla on ms1 extra mikä on vanha ku mikä ja siinä on vanha com port liitin ei vörkkiny mun käyttöläppärin kanssa vaikka muutin comport asetuksia ja kikkailin vaikka ja mitä. Mulla oli megalta tulevan piuhan perässä muunnin kappale. Otin kappaleen pois ja hommasin jallupullolla työkaverilta vanhan dellin työläppärin mihin sain suoraan kiinni sen megalta tulevan piuhan niin johan alko yhteys pelaamaan. En ole mikään mestari nuitten kanssa mutta kannattaa tarkistaa ohjauspaneelista mikä com portti sulla on kytkettynä ja vastaako se megasi antamaa porttia yleensä com 1 ilmeisesti.. Enempiä en tiedä koska olen itse aika dinosaurus tietokoneiden kanssa .. Mutta toivottavasti saat homman ratkeamaan
ex 2105
ex 2101 käyttis renkutin
2101 tc tubro rojekti
ex 2101 käyttis renkutin
2101 tc tubro rojekti
-
mullakin alko yhteys ongelmat ku hajos läppäri jossa oli sarjaporttiliitin. nykysin pitää olla 10 usb muunin johtoa joista sattuu se yks toimimaan.
on halpaa ja kalliimpaa johtoa tallilla.
vanha läppäri jossa sarjaporttiliitin toimi aina.
voi olla vika joskus autossakin, esim sytyksestä saattaa tulla häiriötä, esim yhtä volvoo ajoin rullilla viimetalvena ja aina välillä pätkäs yhteyden poikki kesken vedon, syy löyty tulpanjohtoista jotka ei menneet perille asti, tämän ku korjas ni yhteys alko toimimaan ja eikä katkennut vedon aikana enää.
on halpaa ja kalliimpaa johtoa tallilla.
vanha läppäri jossa sarjaporttiliitin toimi aina.
voi olla vika joskus autossakin, esim sytyksestä saattaa tulla häiriötä, esim yhtä volvoo ajoin rullilla viimetalvena ja aina välillä pätkäs yhteyden poikki kesken vedon, syy löyty tulpanjohtoista jotka ei menneet perille asti, tämän ku korjas ni yhteys alko toimimaan ja eikä katkennut vedon aikana enää.
Paikalliseen megavelhoon otettiin yhteyttä ja paljastui että vika on sekä muunninjohdossa että tietokoneen käyttöjärjestelmässä (liian uusia ja hitekkejä karvalakkimegalle
). Lupasi lainata omaa konettaan ja kaapeleita, niin pääsee ens viikonloppuna taas yrittämään. eiköhän tämä tästä

Lada 2107 turbo projekti
IG- bacon_garage
IG- bacon_garage
-
mikä käyttöjärjestelmä sulla on? mulla on xp, pitääkö olla vielä aatamin aikanenvazpoeg kirjoitti:Paikalliseen megavelhoon otettiin yhteyttä ja paljastui että vika on sekä muunninjohdossa että tietokoneen käyttöjärjestelmässä (liian uusia ja hitekkejä karvalakkimegalle)

7, se kaiken pahan alku ja juuri
. XP on just hyvä tuolle megatunelle

Lada 2107 turbo projekti
IG- bacon_garage
IG- bacon_garage