Osaatkos muuten sanoa että onko tämä saabin käsijarruvaijeri? Tuollainen roikkunu jo vuosia tallin seinällä. Alunperin tuli meille että on mazdan vaijeri mutta ei tuo kyllä siltäkään oikein vaikuttaisi.
Tuossa tarkemmin kokeilin tutkiskella niin näkyi tuo sittenkin olevan mazdan. 323 mutta -85 asti. Ilmankos ei vaikuttanut tutulta. Sillä epäilin että oisko voinu saabin olla kun se jolta tuon sain niin on ollu myös saappi joskus.
Käytin pesussa tänään Karjasillan ästeellä. Myyjä kysy että sinunko tuo Saabi? Minä että kyllä. Kehu komiaksi ja sano että joku 99 Saab käy aina täällä tankilla ja sitäki pitää aina ihailla kun näkee
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Toisesta Talmusta palo hehku ja sitä ihmetellessä huomasin että toinen ajovalopyyhkijän sulka on repaleinen. Kävin ostaa hehkun ja sulat. Sulat vaihdoin heti, hehku jäi vielä vaihtamatta.
Käyttis Saab 900 S -97
Eilen kävin vanhusta rääkkäämässä radalla kun oli Saabclubin ratapäivät Oulussa. Sain Zonen pääsuoralla satasen kelattua mittariin. On se vaan onnettoman lyhyt rata mutta lystiä oli silti.
Käyttis Saab 900 S -97
^Mulla on monta vuotta ollu vetosissa Nordman neloset ja takana Hakkavitoset. Alko viime talvena tuntumaan ettei oikein meinaa päästä risteyksistä sutimatta liikkeelle. Ens talveksi ne Hakkavitoset siirtyy eteen ja nuo tuliterät seiskat taakse. Sen verta ruosteiset nuo vanteet joihin seiskat laitoin että varmaan pitää orkkis pillerikapseleiden sijaan laittaa vanteisiin kokopeittävät muovikapselit.
Käyttis Saab 900 S -97
Niin, tai sitten hiekkapuhallat ja maalaat vanteet. Mulla on sellainen suunnitelma vielä syksyksi.
Voi olla että aika tulee vastaan ja joudun viemään ne firmaan laitettavaksi.